Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat is logisch ^^

2. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    woehoe:D.....net alles op gold uitgespeeld,en ook nog de eerste platinum badge en platinum trophy gehaald,ik heb al 69 auto's,dus nog 11 te gaan en dan heb ik ze allemaal toch???

3. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Net op TMF, wat een bagger uitzending. En die gast bakte er ook nog is niks van, ook al deed tie het een beetje nongalant. Ze hadden van mij wat meerdere klasses mogen laten zien.

haha zag al die messages, invites enz.

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat quotes van "Racekees"

"PGR3 is een arcade game die de werkelijkheid benadert"
    "Je kan als je een vet moment ziet, een foto schieten en die dan delen met vrienden (via Marketplace)"
    "Je kan nu voor het eerst naar links en naar rechts kijken"

En ze kloppen allemaal niet _0/ Leuk PR verhaal.

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ene MEGA baggere programma met die anusridders op de bank die zich alles menen enzo? Waardeloze tv... :mad:
    Kijk nog liever naar de Duitse tv, een schlagerfestival ofzo.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat was wel grappig. Op gegeven moment kwam 'HaloTrooperNL' er ook nog tussen met een invite.
    Maar het programma zelf, bah wat saai. En zelfs die gast van Microsoft kon er niks van. Bovendien vond ik Spacekees al erg, maar die Racekees van vandaag was een ramp.

7. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    tja,het was de eerste keer dat ik het programma zag,maar meteen ook de laatste keer:mad:

8. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... echt saai. Heb het programma 2 minuten aangekeken, daarna stomverbaasd doorgezapt over hoe saai je een spel kunt laten lijken.

9. phearah

phearah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om offline tegen een medespeler te spelen. Domme vraag misschien maar het lukt me maar niet om het spel op 2 spelers te krijgen.

Bedankt alvast en gelukkig nieuwjaar :)

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YEAH VANOCHTEND OP HARDCORE (PLATINA) UITGESPEELD :D

Jaja :cool: Goed he? O-)

Nu alleen nog één badge halen dat ik 10 keer achter elkaar zonder de muur te raken moet racen en dan heb ik ook álle badges. :)

Uhu, ik zag ook dat rikkel een invite stuurde :cool:

11. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, vorige keer hadden ze nog afentoe mensen die wel konden racen, mensen zoals ik dus.. Alleen zoog ik weer behoorlijk in Halo2, blijft niks voor mij FPS op een console.. ;)

De mensen die nu bij Gameshop pro zitten weten amper wat van games.. Ik heb het een paar keer gezien, en dat was wel weer genoeg, wat een dom gelul en gekloot in die games (zo verkoop je het dus echt niet he).. Toen ik daar bij de vorige gameshop pro een paar keer heb meegedaan moest ik als gast gaan uitleggen hoe het allemaal werkte met de Xbox, dat vond ik nogal verbazingwekkend zo slecht voorbereid allemaal etc.. Jammer dat TMF niet wat meer budget wil vrijmaken om een echt goed gameprogramma neer te zetten, en is zeker 'markt' c.q. een doelgroep voor.. Ze willen denk ik toch meer een muziekkanaal blijven, maar blijf dat dan ook, en doe geen halfbakken dingen met games erbij ofzo.. Als je een gameprogramma wil maken, doe het dan ook meteen goed, en niet deze onzin.. Ze hebben er wel goed aan gedaan om de Gamekings in te kopen, maar die hebben dus niks met Gameshop pro te maken..

Da's mijn mening over TMF en games..

P.s. ze spelen nu dus PGR3 op de Xbox 360? Misschien toch nog eens gaan kijken dan (gewoon om die game ff te zien, ik heb nog steeds mijn eigen Xbox 360 niet :'-() .. ;)

Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  12. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    heb je het vaak opnieuw moeten doen met timed runs en hot laps:confused: ....ik haal sommige echt niet op hardcore:'-(

13. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    edit:dubbelpost...sorry

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de Time challenges vond ik makkelijk, ik had alleen problemen met Kudos-challenges en dan vooral de cones.

Als je problemen hebt met de Time-challenges, neem dan de TVR Sagaris of de Ferrari F50 GT. De TVR ligt strak op de weg en is dus goed onder controle te houden, hiermee kan je de meeste Time-challenges op Hardcore redelijk makkelijk halen. :) Met de Ferrari kan het ookwel, maar dan moet je 'em wel onder controle houden,

Misschien heb je hier wat aan :)

De auto's die ik aan mensen aanraad: :+

TVR Sagaris (D-klasse)
    Ferrari F50 GT (A-klasse)
    Ultima GTR (B-klasse)

De TVR rijd erg fijn, plus dat het voor de D-klasse is waardoor de challenges wat minder scherp staan. Hij is alleen op rechte stukken niet heel veel sneller dan andere D-klasse auto's.
    En natuurlijk de Ferrari, hij is overpowered, dus vooral in races kun je redelijk makkelijk winnen en ook Time challenges zijn er redelijk mee te doen zolang je 'em onder controle houdt.
    De Ultima neem ik vooral voor de cones, omdat 'ie precies tuurt en lekker makkelijk slipt. :)

Hopelijk heb je er wat aan :)

15. phearah

phearah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ? Heb eigenlijks vrij snel een antwoord nodig.

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je tegen de computer? Ja, dat kan. Bij playtime moet je gewoon een CPU instellen.

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je in de "lobby" komt voeg je daar een 2e speler toe. Je moet wel 2 profiles aangelogd hebben, want (jammergenoeg) werkt PGR3 niet met een "Player 2" zodat je geen meerdere accounts nodig hebt. Je moet echt 2 profiles hebben aangelogd, gaat gewoon naar "Play on this 360" en voegt in de lobby de 2e speler toe.

EDIT: Dit was dus voor als je met een vriend bent. :p Als je gewoon meerdere CPU's wilt ga je in de lobby één regel naar onder en klik je op A. ;)

18. phearah

phearah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, dus ik kan niet gewoon even gezellig tegen me vriendin of broertje ofzo racen ? :mad:

19. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dit toch verslavend... Vanochtend om 11 uur begonnen met online career en om half 6 uitgezet omdat het eten klaar was.. Gaat wel steeds beter en heb het al aardig voor elkaar om zonder problemen de eerste bocht door te komen (dat is al heel wat :))

Vandaag toch een plaats of 5000 gestegen

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nu pas? Je hebt hetzelfde niveau als ik en je hebt hem nu pas uitgespeeld op Platina :{ Slome :+. Enigste waar je ook goed in bent is Race Agianst the Clock :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina