hoi allemaal, ik heb de core versie gekocht omdat die premium helemaal niet verkrijgbaar was.maar bij de core versie zit geen opslagmedia dus ik ga naar de winkels om bijvoorbeeld de harddisk te halen of de memory unit maar nee hoor nergens . is dit alleen in mijn woontplaats niet te krijgen of heeft iemand in een andere stadt meer geluk anders neem ik ff de trein . ik kan namenlijk niet op live je hebt een harddisk of memory unit nodig om een acount te maken,en ook games opslaan zit er niej bij.
Ik zie dat je nog vrij nieuw bent op het forum. Het is niet de bedoeling om voor elke vraag een nieuw topic te starten. je kunt het beter in het volgende topic postenHet Algemene 360 topic
ik snap het even niet ik heb het over hardware niet over de xbox in het algemeen dan lijkt me dit de goede plek. en je kan hem wel bestellen op bartsmit.nl ofzow alleen in de bartsmit hier zeggen ze dat die pas half januari komt
nou ik weet waar ik dit moet plaatsen in hardware omdat dit over hardware gaat,namenlijk de harddisk en de memory unit daar draait het allemaal om die wil ik graag krijgen dat valt onder hardware.
Spoiler - Wannabe-mod gedrag is verboden. Maak een melding van dingen waar jij van denkt dat een moderator moet ingrijpen en doe verder niks. Roepen om een slotje/ban etc wordt niet gewaardeerd en zal worden bestraft. Maar 2 TS, je kan het beste de online winkels afgaan, die hebben vaak wat meer op voorraad.