Media Mogelijkheden 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door IJsman, 1 jan 2006.

1. IJsman

IJsman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 360 is gay.

De games zijn prima, Gotham ziet er beeldschoon uit en speelt als een malle, Fifa is gewoon harstikke leuk om te doen, maar da's niet waarom veel mensen een xbox 360 hebben.

Mij ging het vooral om de Media Center Mogelijkheden. We hebben een server pc-tje met wat films en muziek, een Media Center PC in de slaapkamer van m'n huisgenoot en een PC in m'n studio. Ik was al tijden jaloers op /Mod iets waar hier niet over gepraat mag worden ;), en dacht, die 360, dat werkt minstens even goed, maar waarschijnlijk beter, vooral hoe MS de MC-mogelijkheden aanprees. Mijn zeur-punten op een rijtje.

1. Xvid/DivX. Waar zat MS met z'n hoofd toen ze besloten dat deze extreem populaire codecs niet gebruikt konden worden?

2. Geen Webbrowser. Gewoon suf.

3. Waarom is er geen verkenner in het media tabje? Ik wil in m'n MP3 map op m'n XP PC met media connect kunnen BLA-DER-EN om muziek te vinden, niet zoeken op opgefokte ID tags. BLA-DER-EN. Zoals je dat prima kon op de XBMC.

4. Netwerkmappen. MS claimt dat de 360 alles kan wat de Media Center PC kan, en inderdaad, programma's kijken, opnemen, etc gaat vlekkeloos. Die Media center PC kan echter iets vitaals wat de 360 mist: Media van netwerkmappen bekijken. De 360 herkent de netwerk pc niet (nee, ik heb geen XP en media connect draaien. Het is een SERVER. Met MS software!) waardoor via Media Center alsnog niet gekeken kan worden naar video die via de Media center zelf WEL gekeken kunnen worden. Hoe dan?!

P.S. Ben ik de enige die last van z'n linkerduim krijgt door die klotepuntjes op het linker joystickje?

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2006
  2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Denk wel dat je de enige ben, ik kijg geen last van die ''goeie & lekkere'' puntje's op het linker joystickje:p:D

3. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox 360 is gay??

Valt ie op andere Xbox 360's ofzo? :{

P.s. ga eens luisteren naar Major Neslon's blogcasts, dan weet je waarom bepaalde zaken niet ondersteunt worden of kunnen met een Xbox 360.. En ja, het is geen volwaardig media centre, het is een gameconsole met media centre functies..

Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  4. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat vreemd met de 720

5. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens:D

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    lol en ze hebben stiekem ook nog een driehoeksverhouding met de oude xbox :+

maaaaar ok... :p

7. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laptop is verbonden met de 360 en mijn muziek kan ik nu beluisteren via de Xbox. Maar zodra ik mijn laptop afsluit is al mijn muziek weer weg. Kan ik de muziek niet kopiëren o.i.d. zodat hij niet altijd verbonden hoeft te zijn met mijn laptop?

8. Nord1n

Nord1n Guest

Nee dat gaat niet, jammer dat je de muziek niet meteen kan rippen naar je harddisk. Als je een mp3 of Ipod aansluit op één van de usb poorten kan je ook alleen maar afluisteren en niet rippen naar je xbox360. Dat gaat alleen als je al je muziek op een cdtje brandt, dan kan je wel alles vlekkeloos rippen naar de 360.

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het probleem dan? cd-tje branden is toch ook zo gepiept?

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar das toch irritant. Dan moet je iedere keer als je weer wat nieuwe muziek heb, een nieuw CD-tje maken. Gelukkig kosten CD-tjes niet zo erg duur.

11. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zelf gay verkoop je xbox als je hem niet goed vindt flikker.

De xbox360 is hoe hij is als je hem niet goed genoeg vindt ga lekker met iets anders spelen._0/

/Mod Lees het [FAQ]Beleid[/FAQ] nog maar is even door. :{ - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2006
  12. Prospect

Prospect Guest

Ach gossie, waarom nou je eigen frustraties uiten op een ander? We leven in 2006 hoor, je hoeft je nergens voor te schamen :)

13. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    INDD die gozer is zelf gewoon gay !
    ga naar je huisgenoot ofzo :eek:

14. akerboom

akerboom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens IJsman,,,

maarja, nu moet je dus twee lawaaierige box'n naast je tv hebben...
    een xbox360 voor de games en een mediacenter voor de media...

een gemiste kans, maar anders ook gemiste omzet voor ms

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben het er totaal n iet mee eens ... de media center mogelijkheden zijn gewoon ideaal en ms kan later nog beslissen sommige functionaliteiten te tunen (updates)

16. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

Ik nietm ik vind het zo jammer dat je geen .avi bestanden kunt afspelen en de feit da je geen mp3 kunt afspelen vind ik ook heel erg jammer.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja het probleem met .avi (divx) bestanden is gewoon dat ze niet via een legale weg te verkrijgen zijn. Als MS dit wel had toegestaan hadden ze zo een proces aan hun broekhangen ... het zelfde geldt voor MP3's naarje HD kunnen kopieren. MP3's kan je gewoon streamen naar je xbox 360 ... kost je ook geen HD ruimte :)

De Media Center en media connect service is gewoon erg goed ... lees maar eens mijn artikel in de media center thread

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dat vind ik echt verne*kt, die updates.. Want nu gaan/kunnen ze gewoon van alles rushen,, ze kunnen altijd toch update's uitbrengen,, maar als je dus geen L!ve heb, kan je niet updaten,,:{ :9

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    updates is ideaal ... voor pc games komen ook steeds nieuwe patches
    voor windows messenger komen er ook steeds nieuwere versies met meer mogelijkheden... als gerbuikers zeggen "dit vinden we niet handig" kan ms dat fixén ... Ook als er nieuwe trends komen kan ms hier op inspringen

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste PC patches zijn er alleen om een aantal kleine bugs te verwijderen en om nieuwe grafische kaarten te ondersteunen. Bij de 360 komen updates met hele niewe soorten modes en mappen. Dat is wel een groot verschil. (niet dat de updates niet handig zijn ;))

Deel Deze Pagina