hallo ik heb een probleem met mijn xbox.het begon ongeveer een week geleden dat hij begint te tikken het is net een wekker ik word er echt gek van.tik,tik,tik,tik. hij houd maar niet op.plus bij sommige dvd films dan wordt het beeld in 1 keer donker en dan weer lichter en dat dan de hele film door.dit zijn denk ik dan toch wel redenen genoeg om hem terug te sturen? als ik eerlijk ben vind ik wel dar er best nog wel wat xboxen zijn waar wat mee is als ik alleen al op dit forum lees en baal daar behoorlijk van.en duurt het echt maar 5 werkdagen om hem te laten repareren?
Ik zou hem laten opsturen. Bij mij duurde het trouwnes maar 3 dagen. Maandagmiddag opgestuurd en woensdagmiddag terug
dat heb ik ook of terminste bij mij is het getik heel ligt, en dat probleem met het beeld heb ik niet.
Is je Xbox doorgelust via de video? Want dan krijg je die beeldwisselingen, dat had ik eerst ook... Gewoon je Xboxje rechtstreeks op de TV aansluiten...
Re: Re: Re: Re: xbox is net een wekker timmie weet je nog je tijd als member? dat je nog GEEN posts kon deleten.
Ik heb alleen die contrast-problemen als ik in-game met m'n instellingen kloot... Maar daar zit ik voortaan dus niet meer aan (dit is m'n 2e Xbox al!).
Ik heb m'n xbox dinsdag opgestuurd en hopelijk krijg ik hem vandaag. En een nieuwe Halo cd want die zat dus vol krassen.
Re: Re: xbox is net een wekker Yep, da's macrovision, een anti-copy maatregel van niets, doet meer kwaad dan goed. Ik heb er in elk geval geen last meer van
ik heb hem via de versterker lopen.maar ga hem eens rechtstreeks aansluiten kijken of dat helpt zoniet dan ga ik hem opsturen.