ik had straks ook de pu gehaald en bij mij draait de dvd ook gewoon goed offtopic: wat is er aan de hand met het lettertype hier? het is nu 3x zo groot of ligt het aan mijn pc ?? andere site's hebben het namelijk niet
*kijk hem op je PS2 *test hem in een andere dvd speler of xbox als je die in de buurt heb staan *Haal een andere pu
ik heb geen probleemen op mijn dvd speleler dus ik speel hem niet op de xbox af. Ik heb hem wel ff inmiijn xbox gedraaid maar ik kreeg de melding om een dvd kit tekoppen
maa heb nog een ander probleem.( hele oude al ) als ik op mijn tv DVD`s ga kijken,zakt de volume van mijn tv?? als of iemand telkens met je afstandsbediening harder en zachter zet???? Komt dat misschien een MONO tv heb ( geluid van XBOX staat op MONO ) Maar krijg toch over een paar weken nieuwe TV....... maar mischien weten jullie waar het aan ligt
Als je geluid moeilijk doet bij je PS2 EN je XBOX, dan moet het wel je TV zijn. Of heb je er nog andere apparatuur er tussen hangen?
video recorder. xbox en PS2 zitten niet op video aangesloten! en het probleem was er al voordat ik de videorecorder had
gewoon afspele op je pc-dvd dee ik ook.....op de ps2 werkt de film van halo 2 zegge ze....maar geloof er geen reed van...op mijn xbox kank niet afspele....geen dvd-kit
JA JA zo kan de xbox groot worden. (...nu nog reclame in de benelux jongens...)? die PU DVD heb ik ook net en hij is echt vet. VOORAL DE HALO 2 TRAILER DEED ME LETTERLIJK HUILEN VAN GELUK.
Bij mij doet ie het wel gelukkig. Had het filmpje al eens gezien, maar toch wel vette dvd, dacht dat het een standaard keuzemenu zou zijn maar hij zit heel goed in elkaar. top!
de dvd is echt vet alleen bij mij werkt halo2 niet en ook gt niet (na een tijdje) maar verder is het vet dope ( bij pu termen te blijven)