1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

  1. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    34 jaartjes jong en ik weet nu al zeker dat ik tot mijn laatste adem nazi's uit de loopgraven blijf knallen.
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook best druk en kom niet vaak toe aan gamen. Ik ben student en zit daarvoor dagelijks 2 uur in de trein. Nu heb ik stage, dat betekent dat ik nu 40 uur per week werk. Verder voetbal ik nog 4 keer per week en spreek ik zo'n 4 avonden per week met vrienden af. Tussendoor game ik nog wat. Af en toe is het wel te combineren zoals een avond gamen met m'n vrienden. Op dit moment game ik wat minder want de Dakar (_O_) is bezig. Vanaf 13 januari ben ik klaar met stage en heb ik 3 weken vakantie. Op dat moment komt DoA 4 uit en aangezien mijn vrienden dan school/tentames hebben zal ik dan weer heel wat meer gamen. Zo gaat het zo'n beetje het hele jaar door. Periodes waar ik zelden/niet game en periodes waar ik (te)veel game :) Dat is het zo'n beetje over mijn "game-life" :)

    edit: owjah, ik ben "pas" 19 jaar ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony, er zijn veel meer “oude” gamers op live dan je zou denken. Zelf ben ik 29 jaar oud en heb veel mensen in mijn live lijst staan die ook eind twintig of ouder zijn.

    Ik speel al over Xbox live sinds dag één en het viel me op dat toen de meeste mensen in de twintig en daarboven waren. Eigenlijk is de grootste verandering gekomen door het verschijnen van Halo 2, waarbij er heel veel, vooral jongere, live spelers bij zijn gekomen.

    Begrijp me niet verkeert, ik speel net zo lief met jongere mensen als oudere, maar het verschil is dat oudere gamers over het algemeen wat minder tijd hebben door werk, vriendin/vrouw en of kinderen. Daarbij is het ook wel leuk om met mensen te spelen die iets meer op dezelfde golf lengte zitten vanwege hun leeftijd.

    Zelf ben ik de laatste tijd een stuk minder online, vooral omdat het niet zo gezellig is voor mijn vriendin als ik de hele avond achter mijn Xbox zit. Gelukkig werkt ze continu diensten, waardoor ik soms lekker ongestoord een avondje kan gamen. ;)
     
  4. ashame

    ashame Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is herkenbaar gedrag :9

    Ben bijna 32 lentes jong en game al vanaf mijn 9e levensjaar. Denk dat ik er waarschijnlijk nooit mee zou stoppen. Balans? Who cares!
     
  5. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
  6. Sony

    Sony Geriatric Gamer

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de sympathieke en grappige reacties. Ik hoop een aantal van jullie treffen nog eens te treffen op xbox live.

    Dat geldt ook voor 'de jongeren' onder ons by the way. :)
     
  7. hankie123

    hankie123 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn graf wil ik ook "Game Over" hebben staan later

    hehe dies goed, ben zelf 36 en heb zowat alle consoles die er zijn en ook nog een game pc ,ik vind het heerlijk om savonds even een potje te most wantedten of onze oosterburen een loodvergiftiging aan te smeren.

    ik zit trouwens niet zo heel vaak op live omdat ik dan toch wel het toetsenbord mis zodat je voor een game even met elkaar kan chatten en elkaar een "beetje "leert kennen,zoals toen.... op mplayer.com ,heeeerlijk.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Wat me trouwens wel op valt is dat de "kids" meer tijd hebben om te gamen. Ik als oude bok. Moet werken, nieuws posten, etc.

    Meestal Xbox ik dan even als ik wakker word ... voor de file stress
    en ik Xbox als ik thuis kom ... afreageren na de files.

    Werkt heerljk ... Als mijn vrouw een soap serie kijkt ... game ik ook nog even... en soms heel soms speel ik s'nachts nog een paar games
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt een vrouw, dat kost ook veel tijd. Ik als "kid" :) heb geen vriendin. Daar heb ik nu geen tijd voor en als ik er een had, had ik al helemaal geen tijd meer om te gamen :9
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Het is voordeel is wel dat deze Xbox bejaarde wel genoeg geld heeft om leuke games te kopen ... maar ja tot we zelf kiezen voor een kid :eek: .
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk al vanaf mn 10e en spaar altijd mijn geld totdat er iets komt wat ik graag wil hebben. Zo heb ik altijd alles kunnen kopen wat ik wilde dus zo'n probleem is het voor mij gelukkig ook niet.
     
  12. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Fardo....wel...we hebben ondertussen al verkozen voor het feit dat er een "kid" aan gaat komen...begin April is de planning.

    Betekend alleen al dat voor deze nieuwkomer zijn of haar gamersbedje al opgemaakt is....hehehe...en betekend voor mij dat ik nu nog flink kan inkopen voor mijn hobby....hahaha... ;)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik ben juist bang dat onze "Kid" straks een anti-gamer is ... :eek: ... dan kan ik straks geld gaan uitgeven aan een duur muziek instrument of zo (No offence)
     
  14. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha...lol...no offence hoor....;)

    Voordeel voor mij is dat ik naast gamer ook muzikant ben en al in het bezit ben van een complete homestudio incl. dure instrumenten...dus die hoeven al niet meer aangeschaft gaan worden als ie muziek wil gaan maken (of het moet een stradivarius zijn...hehehe).
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik zie het al voor me ... jouw "Kid" wordt Polo Speler ... en wilt dus een paard :eek:

    Maar al vast gefeliciteerd... wij oefenen nog even .. ;)
     
  16. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zal ie toch moeten beginnen met een dwergpony...want meer geld heb ik momenteel niet meer na zo een kinderkamer...hahaha...
     
  17. Zeppy

    Zeppy Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een zoontje van 12 die voortaan eigenlijk alleen op msn zit via mijn pc en ik dus "noodgedwongen" aan het gamen ben op de 360 :D
    Maar weet je...tis niet alleen dat de jongeren meer tijd hebben om te gamen en ons "ouderen" in maken, maar ook omdat die generatie gewoon sneller is in die dingen.
    Voorbeeld: ben een spel aan het spelen op de 360...eindbaas lukt echt niet....ik schelden....zoontje roepen die op msn zit en het spel nooit speelt...en hoppa, weer een level verder :+

    (en ps, nee.....zo langzaam ben ik niet eens :) :) :) )
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het andersom. Mn pa zit op de pc en heeft daar altijd mijn hulp nodig. Als ik dan iets doe kan hij het allemaal niet volgen maar is dan blij dat alles uiteindelijk werkt :)
     
  19. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt het wel een jongetje dan, daar kan je leuk mee gamen.. De meeste meisjes MSNen alleen maar.. ;)

    Op dit moment game ik zelf trouwens helemaal niet met een console, ben alleen met mijn PC bezig (gisteren toevallig CoD2 uitgespeeld, topgame!).. Ik heb mijn oude Xbox verkocht, en heb nog steeds niet de 360 binnen.. Van dat laatste baal ik echt, wat duurt dat lang zeg, de levertijd van een Xbox 360.. Hoezo tekort?? |:-
     
  20. Nord1n

    Nord1n Guest

    Als ik eindelijk mijn 360 heb dan zal ik zeker wat mensen hier toevoegen lekker gezellig.
     

Deel Deze Pagina