Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopen dat ze van de Free niet dinsdag of woensdag bellen, dan heb ik de hele dag frans cursus (vrijwillig 8)), en mn moeder is volgens mij niet echt enthousiast wat betreft ophalen zonder mij erbij

2. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net een half uur geleden bij MM Zoetermeer geweest en ik zag 2 Core pakketten onder de spellen bij de accesoires staan

3. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in goes helemaal niks bij de media markt in middelburg maar 1 core .
    belachelijk zoweinig.

gelukkig ben ik er niet zo op gefixeerd om er een te hebben anders zou ik helemaal gek worden

4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik ben iniedergeval compleet GEK!@#!@ :mad: geworden. Mijn xbox is kapot gegaan ergens tijdens mijn Proefwerk week. Nadat me PWweek afgelopen zou zijn, was ik van plan om me een xbox360 te gaan halen om tenminste nog mijn oude xbox games nog te kunnen spelen. Maar nee hoor, mijn vakantie is bijna voorbij en ik heb de hele tijd moeten doen met mijn gamecube en mijn magere aantal games dat ik daarvoor heb. Gelukkig heb ik me wel vermaakt met feesten.

5. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoop dat de nieuwe lading snel komt. Nou heb ik eindelijk het geld bij elkaar is er geen enkele Xbox 360 meer te bekennen in de winkels.

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    intertoys deurne hebben ze 1 360

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    En dat is zeker een Premium?
    Of is het een (zinloze) Core System?

Aangezien Deurne hier vlak bij ligt, en een maat van mij er nog een zoekt.

Waarschijnlijk zal die Xbox 360 morgen wel weg zijn. Ik laat mijn maat morgen wel bellen ofzo naar die InterToys. Vragen of ze hem vast kunnen houden.

Ach jah, we sien het wel.
    Maar op den duur moeten die tekorten toch op raken? (is een vreemde zin:p)

In elk geval, zullen ze op een gegeven moment toch wel in de winkels moeten komen liggen zoals de Xbox er een tijdje lag.
    Oftewel, dat je op elk moment van de dag aan een Xbox 360 zou kunnen komen als je dat wilt.

8. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    MS is druk bezig met de nieuwe lading maar die keer willen ze in keer heel veel xbox60's maken en verkopen niet bv net als de 2e lading waar maar 5 per winkel binnnen komt. Dit keer willen ze meer xbox360's uitbrengen en daarom duurt het nou ook zo lang tot de nieuwe lading komt.

9. Nord1n

Nord1n Guest

haha die film was pas nog op tv echt lol, maar ja als het goed is heb ik over een week mijn xbox360 teminsten als het goed loopt en er wat exemplaren binnenkomen want het is heel erg snel weer weg.

10. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die film gezien (voor de zoveelste keer) maar nu zat ik al die tijd met de gedachten dat het Xbox 360's waren :p

Het is echt zo hoor... zo gaat het nu ook met de Xbox 360.

11. Nord1n

Nord1n Guest

Precies, het is gewoon heel veel moeite om er 1 te bemachtigen.

12. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil er ook een :'-(

Kan je mss reserveren ofzo bij MM? :'-(

13. Pas750

Pas750 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen donderdag alle winkels in Amstelveen en omgeving gebeld, nergens een 360 te krijgen. Dacht als laatste, misschien de Bijenkorf. Dus bellen en ja hoor, die hadden er de hele dag gewoon ééntje liggen. Meteen gereserveerd en opgehaald.

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hm bij Mediamarkt moet je ze gewoon bestellen. Dat ga ik dan dadelijk meteen even doen!*)

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik snap geneens waar je kan bestellen bij mediamarkt.nl :D

16. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Moet je ook in de winkel zelf doen vertelde de telefoontruus aan mij :{

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Telefoontruus.:D :9 Maar toch waar dient anders die website voor? Daar moet je toch op kunnen bestellen, of niet soms?:{

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat je de 360 kunt bestellen op de website. Ik geloof dat je alleen ringtones en andere dingen voor je telefoon op de site kunt bestellen. Verder kun je er foto's opsturen die zij voor je afdrukken. Ook kun je er enkele producten bekijken die in de filialen te verkrijgen zijn. het is volgens mij dus niet mogelijk om iets te bestellen of reserveren op hun site.

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  19. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan inderdaad NIET op de website van Mediamarkt bestellen.
    Wel kan je in de winkels zelf een reservering/bestelling laten vast leggen.

Angelo

20. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb zelf nog gewerkt bij de Media Markt dus ik weet precies hoe dat gaat. Gewoon even bellen en wat gegevens achterlaten, dan bellen ze jou terug zodra je Xbox 360 er is.

Heb ook nog gewerkt op de afdeling Magazijn bij de Media Markt. Dat is echt de hemel. Alles ligt er.

Jammer genoeg heb ik niet meer meegemaakt dat ik de Xbox 360 moest voorzien van een beveiligings sticker en een rood lintje van de Media Markt erop en dan maar stapelen. Al die Xbox 360's voor het grijpen xD.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina