Xbox360 in auto?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Killjoy666, 30 dec 2005.

1. Killjoy666

Killjoy666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste medegamers.

Onlangs heb ik al een playstation 2 in mijn auto gebouwd zitten, Nu ben ik van plan om daar een Xbox360 in te gaan bouwen.
    De ruimte is er wel maar ik weet niet of de xbox360 tegen beweging kan?
    En of dit compatible is met de draadloze controllers?
    (vanwege de korte afstand) en de haakse hoek die de controller moet overbruggen.
    Heeft iemand misschien tips hoe ik dit idee kan realiseren?
    Want 1 premium Pack staat al te wachten om in mijn Audi A4 ingebouwd te worden. Tevens zal ik hem aan 2 Tft schermpjes moeten koppelen. van 12 inch.
    Ik ga het in ieder geval snel proberen. en alle tips zijn welkom natuurlijk!
    Wie kan mij helpen?
    Ik zal proberen binnenkort wat fototjes te posten

Gegroet Killjoy.

2. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Draadloze Controllers moet lukken, op 10 meter afstand doet de controller 't nog prima.

3. eww

eww Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Concept auto Nissan heeft geïntegreerde Xbox 360

Altijd al gedroomd van een auto met een ingebouwde spelcomputer, maar de hoop opgegeven dat rapper Xzibit jouw roestbak eens flink komt pimpen?
    Houd dan eens goed de ontwikkeling van Nissan's conceptauto The URGE in de gaten: deze futuristische bolide bevat namelijk een geïntregreerde Xbox 360!

De conceptauto heeft niet alleen een ingebouwde Xbox 360-console, maar ook nog eens een ultramoderne binnenspiegel. De spiegel kan omgedraaid worden, zodat een LCD-display tevoorschijn komt en je naar hartelust kunt gamen binnen in de auto.
    Wanneer het racespel Project Gotham Racing 3 in de geïntegreerde console gestopt wordt, zul je helemaal stijl achterover slaan: Project Gotham Racing 3 is namelijk helemaal speelbaar via het 'echte' stuur en de gas- en rempedalen van The URGE.

Voorlopig is er alleen een animatie van de auto vrij gegeven; 9 januari zal op de North American International Auto Show een eerste blik op de auto gewerpt kunnen worden.

Dit stukje stond op xbox Owners*)

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
  5. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je kan dan waarschijnlijk niet spelen en rijden (duh). Waar ik op doel zijn al die verhalen over scratched discs enzo. Voor de rest moet het volgens mij wel lukken. Succes.

6. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal zeggen probeer is met een cd'tje laat hem draaien en maak bewegingen van niet groter als 10 graden. aangezien hij deze bewegingen ook maakt in de auto als het cd'tje is beschadigt niet gebruiken bij rijden. anders wel

7. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus als je de console kantelt.. In een auto als je hem horizontaal inbouwt kantel je hem dus niet, hij gaat hooguit wat heen&weer en op&neer.. Geen idee of je een Xbox 360 ook in een auto kan bouwen en dan spelen onder het rijden zonder discs etc te beschadigen.. Zal hij denk ik zelf moeten uitproberen..

Ik zou iig niet te hard over al die **** drempels in Nederland rijden.. ;)

Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    en anders voer je die drive mod uit van llamma: Klik

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De Nissan Urge heeft een ingebouwde xbox 360 dus dat is geen probleem

10. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    het probleem is dat die auto nog een prototype is, en misschien zit er in die 360 in die auto zo'n dvd-drive met kliksysteem (denk aan b.v. PSone en Disc mans). bovendien heb ik nog nergens kunnen lezen of die 360 erin ook echt goed werkt?

11. Killjoy666

Killjoy666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels in mijn auto geplaatst en even aan wat testjes ondervonden. en hij werkt perfect!
    Geen haperingen of andere problemen.
    Enige probleem was dat de controllers niet konden connecten in die haakse opstelling. Maar dat is inmiddels gewoom met Normale controllers opgelost.
    Werkt als een trein! Net nog even een Premium gekocht voor een maat van mij. Ik heb inmiddels 3 premiums gekocht zonder ook maar 1 bestelling. Ik snap niet wat er zo moeilijk is om aan een premium te komen maar goed.
    2x naar de FRS geweest en met 3 premiums thuis gekomen.
    Maar het is echt wel gaaf om Condemned te doen in de auto;) Of PGR3!
    Maten van mij willen nu liever gamen dan rijden! Maar ik heb inmiddels foto's gemaakt en die zal ik spoedig hier posten, als ik de juiste grote heb.
    Trouwens de Clienten die ik oppik (vooral zakenlui) vonden het ook wel leuk volgens mij. Een manager van de Nederlandse Bank vond PGR 3 toch wel erg leuk in die 3 uur durende rit.

Greetz Killjoy

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Cool ik ben benieuwd ..! ... Dus je speelt in de file op je xbox 360? Ben je chauffeur of zo? Ik ben benieuwd naar de foto's

13. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    wow dat is vet!
    Kan niet wachten op die foto's
    Lijk me echt ideaal als je weer eens in zo'n lange file zit:D

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook wel benieuwd, even gamen terwijl je in de file zit, hoe vet is dat :D!

15. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    of er ontstaat file omdat jij midden op de snelweg zit te gamen :D!

16. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen FOTO'S zien!! :D

17. Killjoy666

Killjoy666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ben Beveiligingsbeambte, ik rijd vaak directeuren en dergelijke naar hun bestemming (vliegveld, Duitsland) en dan is extra luxe in de auto toch altijd erg aangenaam voor deze mensen.(en natuurlijk ook in de vele files of het lange wachten dat ik zo welleens eenzaam moet doorbrengen. Maar nu niet meer met mijn xbox360.
    Ik ben de foto's momenteel aan het verkleinen. en ik zal ze weldra posten als ze gereed zijn voor dit forum.

Greetz Killjoy

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    dat zal echt heel gaaf zijn:D

19. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens wel benieuwd welke Freerecordshop dat dan geweest is? Want hier (Hilversum e.o.) is er al weken lang geen Xbox 360 premium te krijgen, ook bij de FRS niet.. :{

20. Killjoy666

Killjoy666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Auto van de zaak die ik van de zaak heb overgekocht. ( voor een prikkie welliswaar :p )

Deel Deze Pagina