dat zal wel t zelfde zijn als de xbox denk ik. - op je target 'locken' - Aanvallen de knoppen weet ik niet, want ik heb geen ps2, maar dit zal t waarschijnlijk gewoon zijn.
Als ze thuis is, doe je je sm-pak aan en ga je met haar daten. Ipv dan een date te doen mag je gelijk mee naar binnen en krijg je een bekende cutscene die 10% waard is. Doe dit 2x en je krijgt haar toegangspasje.
nu moet ik nog 1 missie doen in de 1ste stad ik moet zo voor een trein rijden met een broer en die achter op de brommer moet de gastjes boven op de train afschieten maar er staat er altijd nog 2 op ofzo en dan ist gedaan iemand tip?
Dat is je broer niet Dat is Smoke. Sweet is je broer. Deze is trouwens al heel wat keren voorbij gekomen. Zorg zoiezo dat je niet te dicht op de trein zit anders kan Smoke ze niet raken en schiet hij op de trein. Op een gegeven moment zegt hij dat je ergens zo'n pad op moet rijden. Dat kan je ook doen, Dan zit je op gelijke hoogte met de Vagos en kan Smoke ze makkelijker raakschieten.
wou brommer schrijven maar vergat de mm maar ik ga het eens proberen ik denk dat je het op dat veldweggetje hebt
al 4 keer geprobeerd nu en steeds staat er nog man op nog maar proberen zoals die reactie hierachter rechts rijden van rechterspoor
Op een gegeven moment rijd je over de trein heen (over een bruggetje of iets dergelijks. Een vriend van me is het gelukt om toen op de trein te springen en die gasten gewoon om te rijden
Ik kan me herinneren dat ik ook heel lang bezig ben geweest met deze missie. Vond het de meest frustrerende uit Los Santos. De adviezen die hierboven staan zijn zo ongeveer de enigste adviezen die ik kan geven. Op een gegeven moment lukt het, maar je moet geduld hebben en blijven doorgaan, bij mij lukte het pas na een stuk of twintig keer proberen, en ik deed toch elke keer precies hetzelfde...
Je bent blijkbaar niet gangster genoeg om het spel uit te spelen Ik had ze de tweede keer te pakken Gewoon afstand houden en het gaat zeer vlotjes.
Ik heb er zelf gewoon altijd direct naast gereden, maar wel genoeg afstand houdend. Alleen een keer over die heuveltje geweest geloof ik, maar daar kon ie ook schieten als ik me niet vergis. Het ging echt easy.
Het koste me de eerste keer dat ik het spel speelde maar 1 keer,de tweede keer dat ik dus een new game was begonnen koste me het maar liefst 6 keer. Tip: ALs je over het bruggetje bent gereden kan je als je snel bent een scherpe bocht naar rechts maken waardoor je op de trein land.