Hallo kan iemand a.ub. ff helpen ik zit namelijk vast bij dat level waar je een gevangene moet bevrijden en je de kolonel moet doden. Ik zit bijna aan het eind van het level (denk ik) en ik weet waar de gevangene zit samen met die kolonel. Echter zodra ik door het raam schiet of te veel herrie maak, dan schiet de klz van een kolonel die gevangene neer en is het game over. Kan iemand mij vertelen wat ik hier moet doen? Alvast bedankt...jullie zijn toppertjes.. Ohhh hebben jullie ook gehoord van problemen me het saven of laden van het spel?
Je moet gewoon in die kamer ernaast gaan staan achter die spiegel en die gast gewoon meteen een paar keer in zijn kop schieten]:- . Succes ermee
Heb ik al gepobeert maar dat lukte niet maar goed het hoeft al niet meer ik weet het al ...je moet het met je pager en telefoon doen...dan komt die generaal eruit en dan kan je um neerleggenmaar ff goed bedankt
Als je nou alles gelezen had..Ach ik raad je aan om ff de rest te lezen . Dan weet je gelijk ook hoe het anders kan. mzzl