wat was/is jouw begin auto bij sega gt 2002?

Discussie in 'Algemeen' gestart door underground911, 12 nov 2002.

  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    weet iemand hoeveel auto's er in je garage kunnen? en of je je garage kan uitbouwen?
     
  2. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjonkanon ik wist het wel :)

    mijn eerste was een peugot 206-->Honda Integra-->Lotus Esprit 2002...ik heb alle drie de wagens tot nu toe 1x opgevoerd
     
  3. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor deze dubbele post...kweenie of je de garage kunt uitbouwen en of er een limiet van auto's is die je mag hebben..

    Een vraagje
    mijn Lotus Esprit schiet nu sparks uit z'n uitlaat..het lijkt wel de
    freakin' Batmobiel ..MOET ik die optie van uitlaat verbetering kopen
    of maakt het niet zoveel uit? Ik ben erg zuinig met dat geld..wil
    geen onnodige fratsen erbij kopen...:eek:
     
  4. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen ten eerste zo'n thread is er al zie Sega gt 2002 samenvatting gestart door Elitian.

    Let op! Krijg je straks hier ook vragen over de nitro injectie die je kan kopen voor de dragraces.

    Maar goed die vlammen uit de pijp krijg je geloof ik bij bepaalde auto's die al een turbo hebben en je er dan een grotere turbine op plaatst (renault 5 turbo II, Impreza's, Lotus Esprit enz). Alleen bij sommige van deze auto's niet.
    Het is gewoon een naverbranding, die je ook met je (oude)auto in het echt kan simuleren. Door als je rijdt, de koppeling in trappen, contact uit, flink gas geven motor starten en dan kan je uitlaat een knal geven. Ik raad het je alleen niet aan (zeker niet met een nieuwe auto).
    Je hoeft je geen zorgen te maken het kan in het spel geen kwaad.

    N/A = geloof ik Normal Aspiration, maar dat weet ik niet zeker

    grtz
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    N/A betekent Not Available.. :p :D
     
  6. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk geprobeerd maar helaas. (je hebt wel gelijk alleen heeft het deze betekenis hier niet)

    grtz
     
  7. underground911

    underground911 kap nâh!!!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? omdat ik als ik het spel heb gekocht gelijk weet wat voor vette bak ik het beste aan kan schaffen. een beetje duidelijk nu?
     
  8. * HoTShoT *

    * HoTShoT * Guest

    Ik begon volgens mij met een peugeot 206 waardoor ik dus 0.000 $ € meer had..
     
  9. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ok en dan is mijn volgende vraag.....: waarom zit die hele N/A tune er dan in als je je auto er alleen maar mee verneukt?? want met die turbines heb je toch gauw al 100 hp's meer ook dankzij de intercooler. dus waarom zou je je auto's nog N/A tunen als je ze ook turbo kan maken?? (behalve dan als je nog niet weet dat je daarmee je auto verneukt)
     
  10. underground911

    underground911 kap nâh!!!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    n/a betekend natural air-intake
    leuk om te weten....
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    pk's zijn niet perse goed. door de na tune kan je en pk's krijgen en tegelijkertijd ook nog in staat zijn je auto onder controle te houden. dat is de afweging die je moet maken.
     
  12. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje offtopic, maar weet iemand een goeie link waar je filmpjes kunt downloaden van dit spel ?

    [/offtopic]
     
  13. Xtremecivic

    Xtremecivic Official Honda Owner

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    n/a = nog steeds Normaly Aspired
     
  14. j0rnt

    j0rnt Rider

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Begon met een 206, toen ik wat geld had kocht ik den audi S3 quattro. maar die bak is superzwaar... niet vooruit te branden.. moet je eerst helemaal leeg gooien, wil je dat ding vooruit krijgen. Maar verder is het wel een strak bakkie!:D
     
  15. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    nou mn auto onder controle houden vind ik niet zo'n probleem. en dan nog je hoeft toch niet meteen die turbines erin te zetten maar met die NA tune wordt het permanent onmogelijk gemaakt. maar ff iets anders: is iemand er nou al achter hoe je die special prices kan winnen? daar staan nml ook auto's en die wil ik toch ook wel!!
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik ben lekker bezig nu, heb een NSX R '02 en een Ford GT. Beide top autootjes met nog n miljoen aan credits op de bank.. Ben nog niet eens zo lang bezig.
     

Deel Deze Pagina