mn broertje heeft hem al een tijdje en het spel is ecjt wel leuk, het ziet er allemaal goed uit, de gamplay is echt fun. hij is zeker de moeite waard om es te proberen.
ik heb hem gekocht destijds en vond hem echt wel goed, zeker als ge vroeger Wave race op den 64 goe vond!
Herstel; Ik ken iig 2 mensen op of via dit forum die hem gekocht hebben. Te weten McNappy en het broertje van Diazull.
Ik heb het spel ook... Nummertje 3 hier op het forum dus... Splashdown is inderdaad een PRIMA spel, je ziet hem niet zo veel... Klopt... Ik heb 'm gekocht bij Discovery en ik geloof dat ik hem ook bij de Media Markt heb gezien, laatst nog... Weet het echter niet helemaal zeker...
IK HEB HEM!!!!!! SPLASDOWN is echt vet hoor onwijs gaaf en een gameplay die ik van geen ander sportspel heb mogen ervaren,het is echt jammer dat dit spel een beetje ondersneeuwt tegen over de andere top games maar SPLASDOWN is een een aangename verrassing ,voor de kenners "het is nog beter dan WAVERACE " GAMEPLAY 8,5 GRAFFICS 9 LASTINGPLAY 8.5 OVERALL 8.8, echt een aanrader zeker voor de liefhebbers ,maar ook zeker een game voor de twijfellaars ,je zult geen spijt ervan krijgen