Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op het forum blijkt anders ... maar goed ik zal het straks wel ff opzoeken

    NB dit is een Nederlandse vertaling ... Die het weer eens verkeerd vertaald :eek:
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe verklaar je dan dat hij bij PGR3 langs de weg gaat staan en naar de bomen kijkt en dat hij dit dan vergelijkt met een game van de PS3? In een demofilmpje kun je niet even stoppen langs de weg om de bomen te bekijken.
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben bij de ABN, maar ik zie het verband niet? :D
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is een tech demo ... een filmpje dat demonstreert wat er gebeurt ... Net zo iets als het filmpje van Killzone

    Hehehehe .. ik bedoelde IGN .. ik werk nu bij de ing :eek: .. spreek foutje
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch ben ik er nog niet van overtuigd dat hij alleen een demo gezien heeft. Er zijn niet echt duidelijke argumenten.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ik ben er ook niet van overtuigt dat hij er op gespeeld heeft .. daar voor was het bericht te vaag .. Tevens betwijfelt men op het IGN forum daadwerkelijk Tommy Tallarico is. 1. Omdat hij dan een NDA heeft geschonden 2. omdat het een nieuwe member betreft op een populair forum ...

    Dus ik wacht rustig af
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Daar heb je gelijk in. Maar evengoed laat hij in het stukje zelf niet merken dat hij echt heeft zitten gamen...

    Ook al mag hij niet alles zeggen, DAT zal hij toch zeker zelf goed onder de aandacht brengen....
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Owja, sorry, dat is waar, je mag geen negatieve speculaties / geruchten / berichten posten over de PS3.
    Sorry als ik je gekwetst heb :{

    Kom op man, het is een PS3 vs 360 vs Revo discussie.

    Hier iets over Blu-Ray:

    Sony Pictures Home Entertainment, Paramount Pictures en Twentieth Century Fox hebben bekend gemaakt welke films zij voorlopig op blu-ray schijfje zullen uitbrengen.

    De eerste blu-ray films van Sony Pictures zullen in het voorjaar van 2006 op de markt komen:

    The Fifth Element
    Bram Stoker's Dracula
    Desperado
    For a Few Dollars More
    The Guns of Navarone
    Hitch
    House of Flying Daggers
    A Knight's Tale
    Kung Fu Hustle
    The Last Waltz
    Legends of the Fall
    Resident Evil Apocalypse
    Robocop
    Sense and Sensibility
    Stealth
    Species
    SWAT
    XXX

    In de zomer van 2006 zullen ook nog Black Hawk Down en The Bridge on the River Kwai verschijnen. Beide films verschijnen op een dual-layer schijfje van 50 Gb. De blu-ray versie van Underworld Evolution verschijnt gelijktijdig met de DVD-versie. In de zomer van 2006 zullen er elke maand ongeveer vier nieuwe films verschijnen. In het vierde kwartaal van 2006 zullen dit tien films zijn. In de zomer van 2006 zal ook nog de volledige Stargate Atlantis-reeks verschijnen op blu-ray.

    Paramount Pictures start met de volgende titels:
    Aeon Flux
    Four Brothers
    Manchurian Candidate
    Sahara
    Sky Captain & the World of Tomorrow
    Sleepy Hollow
    The Italian Job
    Tomb Raider
    U2: Rattle and Hum
    We Were Soldiers

    Later zullen ook nog Mission Impossible, Mission Impossible 2 en Mission Impossible 3 verschijnen.
    Twentieth Century Fox is bezig met twintig titels, waaronder:

    Fantastic Four
    The League of Extraordinary Gentlemen
    Behind Enemy Lines
    Kiss of the Dragon
    Ice Age

    De Blu-Ray doosjes:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Kameo
    Ik bedoel we weten het nou wel dat de ps3 ''doomed'' is(kuch-kuch) maar zulke bullshit artikelen voegen naar mijn mening ook geen waarde toe en al helemaal niet door al die negativiteit van de ps3 wat achteraf allemaal crap bleek te zijn

    dus blijf rustig en begin niet te flippen ;)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom bullshit artikelen? Waarom crap? Je doet net alsof jij alles al weet van de PS3.
    Ze voegen wel degelijk waarde toe, aangezien ze dingen aangeven die misschien wel eens fout kunnen zijn aan de PS3. We kunnen natuurlijk ook alleen maar happy flower power berichten posten, en eventuele negatieve dingen compleet negeren.
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Personelijk zit er geen enkele film bij die ik goed vind.
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Kameo
    De reden waarom ik het zeg is simpelweg omdat 99.9% van die geruchten achteraf allemaal crap blijken te zijn dus
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, als jij het zegt, dan zal het wel zo zijn. Jij weet tenslotte alles van het apparaat.
    Wel knap dat je nu al weet wat waar en niet waar is.
    Hoe speelt ie trouwens?
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Kameo
    gast hap lekker door zou ik zeggen |:- Wat ik dus probeer te zeggen(ja luisteren is moeilijk) is dat die geruchten zoals bijv dat de ps3 niet op schema loopt allemaal fake blijken te zijn en zo zijn er meer geruchten die allemaal achteraf fake waren. En dat ik opeens veel weet van de ps3 heeft hier niets mee te maken....je hebt gelijk hoor :{

    Goed de nieuws in de gaten houden op betrouwbare sites zo kan je het zeggen

    anyway ik heb geen zin om met jou verder te discusseren en we houden het gewoon hierbij
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2006
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kijkhet zijn echte berichten, maar wat het probleem is van deze geruchten is dat de bron niet te achterhalen is. Op het IGN forum is deze thread nu op slot gezegd. Dus het is gewoon weer ff afwachten. IGN heeft zelf dit artikel niet gepost ... alleen spong en een paar Nederlandse sites ...dus ik ben niet overtuigd. Maar ik denk dat GT5 best wel indrukwekkend kan zijn :)
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ooh daar maak ik mij totaal geen zorgen :) Ik weet niet of je die filmpje had gezien van GT 5 op de afgelopen E3?? dat zag er al gruwelijk mooi uit en draaide ook nog op de GT 4 engine laat staan strax op de ps3 nou ik kan niet meer wachten ;)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Dat was GT4, alleen met meer auto's op de baan en wat andere features. Graphisch gezien was het ongeveer hetzelfde als GT4. Ook de camerapunten en de pitcrew was exact hetzelfde als deel 4. Ik pak zo wel ff 2 screens van zowel GT5 (GT Vision) en GT4.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Gran Turismo 5:
    [​IMG]

    Gran Turismo 4:
    [​IMG]

    Gran Turismo 5:
    [​IMG]

    Gran Turismo 4:
    [​IMG]

    Dit zijn de bomen van de Photo-Mode in GT4:
    [​IMG]
     
  19. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn wel mooie screens, maar zoals bij elk game wacht ik op in-game screens alvorens een oordeel te vellen.
     
  20. GordonNL

    GordonNL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMN wat lelijk!! Er zitten veel grafische foutjes in en dat publiek lijkt nergens op!
    Het lijkt net alsof ze plaatjes uitgeknipt en opgeplakt hebben

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina