HD-DVD speler voor XBOX360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dea Petrus, 5 jan 2006.

1. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij wordt dus extern daar ben ik niet echt blij mee er zittten maar 3 usb's op de 360 en er moet straks ook nog zo een cam op en die moet je dan aan de voorkant doen. ze hadden beter gewoon een interndrive kunnen aankondigen!

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Interne drives zijn lastig te vervangen op de bestaande xbox 360's ...externe drive is toch goed genoeg .. je hoeft hem toch niet 24 uur aangesloten te hebben ... Ik ben er in iedergeval blij mij ... Tevens zou de xbox 360 met interne HD DVD drive duurder worden ... ik ben blij met de prijs van de Xbox 360, zoals ie nu is

3. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ow moet je zeg maar die Hd-dvd alleen maar aansluiten op je Xbox360?
    Dat zou wel gaaf zijn

4. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naja dan maar een apparaatje net zo groot als de revolution der naast zetten :p . zo groot zal die drive wel ongeveer worden

5. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind jij de 3e? :+

2 voor controllers maar de derde? Aan de achterkant ofzo? Zover ik weet zijn er maar 2 usb aansluitingen?

6. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker goed genoeg. Het is juist beter dan ingebouwd. Mensen willen alles overal mee naar toe nemen; hun muziek, foto's, bestanden etc etc. Er worden speciale portable dvd-spelers uitgebracht voor in de auto etc.

Wat is er dan mooier dat je je HD-DVD speler kan meenemen naar een vriend die (natuurlijk) ook al zon mooie xbox360 heeft, hem daar aansluit, en geniet van het mooie beeld wat mogelijk wordt gemaakt door MS haar creativiteit.

Daarnaast lijkt het me zeer waarschijnlijk dat deze HD-DVD speler ook aan de (media-center)pc te hangen is, net als de controller.

MS heeft het goed voor mekaar wat betreft home entertainment als je het mij vraagt.

7. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de ethernet poort ook nog eentjuh ;) daar kan je dat wireless adaptertjuh in stoppen maar ook gewoon andere dingen :)

8. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Over de prijs is volgens mij echt nog niks bekend.

Als ik ownage even mag quoten:

De stand-alone HD-DVD spelers gaan dus iets van 300 dollar kosten. Gaat niet over de 360 HD DVD speler. Zal wel niet veel goedkoper zijn maar goed.:9

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk nieuws, maar wanneer precies komen films dan uit op HD-DVD? Volgens mij niet veel eerder dan 2007.. het DVD formaat is toch nog voldoende?

10. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Lameheid van M$, doe het er dan gelijk in en kom er niet naderhand meer om mensn nog maar weer meer geld uit de zakken te kloppen, begrijp me niet verkeerd hoor de xbox(360) is erg relaxt maar ik vind het met al die accesoires wel erg veel neerkomen op lelijke marketing strategiën.

11. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel hoor want anders koopt niemand zo'n ding..als die iets minder kost koop ik liever een stand-alone..zal denk zo'n €100,- kosten als ze het echt willen verkopen.

Verder ben ik benieuwt hoe ze dat signaal willen uitzenden via USB lijkt me niet echt vestandig!

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    USB 2.0 is snelgenoeg om data over te zetten ... Ik denk dat de externe HD DVD ongeveer 100-150 euro gaat kosten ... De HD DVD drive zal voorlopig nog niet in de Xbox 360 ingebouwd gaan worden, omdat dan de prijs van de xbox 360 dan omhoog moet

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wanneer komen dan de eerste films uit op HD-DVD? Ik denk toch echt niet eerder dan begin 2007... :{

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Medio 2006 geloof ik ... moet ik ff opzoeken .. maar ze zullen op het zelfde moment op de markt verschijnen als de Blu Ray

15. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn er al alleen ja wij lopen weer achter he in Europa moet je verhuizen naar Amerika!

16. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me wel af hoe dat ding zal staan bij de 360.:p

17. Kariudo

Kariudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je voor dat MS een HD Drive standaard in de Xbox360 zou zetten, dan zou de prijs van het apparaat stukken duurder zijn en zou MS nog meer verlies maken op de Xbox360.

De grote hamvraag is hoeveel de PS3 gaat kosten en of Sony al hun beloftes waar kan maken, ik heb er een hard hoofd in.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had het ergens wel verwacht dat hij zou komen. Toch wel een slimme zet. Ben benieuwd wat hij gaat kosten, want ik zou best wel zo'n ding willen aanschaffen. Hij zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan een 'normale' HD DVD speler van een electronica merk.

19. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat blue-ray dezelfde dood sterft als minidisc. Te snel uitgebracht en word waarschijnlijk snel overlopen door iets beters (mp3 in minidisc geval)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mini-disc is niet gestorven hoor .. Is nog steeds een groot suc6 ... Als je niet weet wat een Mini-disc is kraam dan geen onzin uit ... :eek:

Het is trouwens Blu-Ray

MP3 is niet beter dan de minidisc ... heb je het geluidsverschil wel eens gehoord?

Deel Deze Pagina