Fable The Lost Chapters Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 26 okt 2005.

  1. the grim

    the grim Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal of wie er allemaal zijn ik ben net nieuw
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Welkom!

    Nog vragen over Fable: The Lost Chapters? ;)
     
  3. stormblast

    stormblast stormblast

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    fable demon door

    ik snap een demon door niet die zoekt iemand die van hem houd weet iemand wat hij ermee bedoel of wat die nodig heeft?
    :+ dankje
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Stormblast : Probeer die Demon Door eens een kado mee te nemen als je hem opzoekt. Bv een doos chocolaatjes, en laat zien dat je om hem geeft :)
     
  5. stormblast

    stormblast stormblast

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    willem vraagje?
    een demon door snap ik niet,die wil iemand die van hem houd weet jij waat hij wil of nodig heeft? die staat bij alleen staand huis met een oud vrouwtje.
     
  6. stormblast

    stormblast stormblast

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap een demon door niet die zoekt iemand die van hem houdt ,die staat bij een alleen staand huis met een oud vrouwtje erin.bij greatwood staat die in de buurt.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    geef hem een kado zoals je ook een vrouwtje een kadotje zou geven
     
  8. XBOXjunk19

    XBOXjunk19 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    help!

    hey luitjes ik heb 2 vraagjes :
    1 ) ik heb van de 30 sleutels 29 gevonden maar de sleutel op the cliffside path nog niet kan iemand me precies vertellen waar die ligt ?? ik zie namelijk nergens een ring met paddo's

    2) ik moet 7 hero dolls vinden maar vind alleen de eerste 6 : doll of you , thunder doll , brair rose , whisper doll , maze en twinblade maar waar kan ik de 7de hero doll vinden of kopen ?????

    alvast bedankt :):)
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    van die eerste had ik ook last... marruh bij ik zocht toen op dat stukje net voor twinblade's kamp....

    Marruh je moet dan dus naar de graveyard... daar die tunnels in die naar de gevangenis lijde... er zijn 2 stukken met ondergrondse gange (soort riool) en daar tussen zit een stukje waar je buiten kan komen... daar is het gewoon op het heuveltje... bij de paddo's ;)
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje. want als ik hier zo rondkijk zie ik dat iedereen hier redelijk makkelijk veel geld heeft.
    Ook wil ik weten hoe kan je aan de necklace komen van lady grey. Ik weet dat het in oakvale is maar verder niks. En hoe kan je met iemand naar bed
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Veel geld, Tja verkoop gewoon de zooi wapens en jat gewoon stuff uit huizen en dan heb je genoeg geld

    De ketting, ga naar oakvale graveyard (weggetje achter die huurling) en als je daar bent sluipt dan naar die twee personen toe die daar staan en zorg dat ze je niet zien (makkelijker om eerst langs ze te lopen en dan aan andere kant van muurtje het te proberen.) geroezemoes word dan fluisteren en ze vertellen je waar de ketting is (om precies te zijn aan de linkerzijde van het dock op het strand als ik me niet vergis, daar moet je dan graven)

    Naar bed: trouw met iemand (dus versier iemand tot ze een groot hart hebben boven hoofd en geef hun trouwring) en geef ze dan in je huis een kadotje of doe wat van die stoere moves en dan zegt ze dat ze zo "moe" is en naar bed wil
     
  12. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb een schat voor de geest gevonden die ik aan zijn vrouw moest geven zodat hij rustig kon sterven. Maar nou kan ik ergens zo'n schat vinden nmaar weet niet waar. Kan je trouwens ook weer scheiden.
    En als laatste wat is nouw precies combat multiplier
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    schat ligt tussen de boten op het andere strand in oakvale (of op de plek waar ketting ligt maar dan ligt ketting tussen boten) weet niet zeker

    scheiden: tja tis tot de dood u scheidt en aangezien je geeen zin hebt om zelf te sterven is er maar een oplossing.

    Combat multiplier is simpel het damage doen van een vijand zonder daartussen zelf te worden geraakt en niet teveel tijd laten verstrijken. Hoe hoger de combat multiplier hoe hoger de experience dus als je age of will potion (of strenght enz) gebruikt doe dat dan als je een hoge hebt --> zorg dus dat je vijanden zo snel mogelijk achter elkaar dood slaat en zorg dat je zelf niet word gerakt
     
  14. stormblast

    stormblast stormblast

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    paddestoelen

    waar kan ik alle paddestoelen vinden?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  16. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe je kunt die ene vrouw de burgemeester van Bowerstone in bed krijgen ( met andere vrouwen lukt wel ). Ik probeer altijd met Follow maar ze zegt dat ze te belangrijk is. En ik weet niet waar ze slaapt. Kan mij iemand helpen
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Volgens mij moet het nacht zijn en moet je haar eerst een zwarte roos geven. Dan flink wat poses (op GameFAQs staat nog wel een lijst met de goede volgorde) en jullie kunnen de liefde bedrijven.
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    eerst zwarte roos, dan haar ketting terug vinden, dan nog ff 'duelere' en dan kan dan eindelijk......
     
  19. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit Dragon Cliff er nu wel in?
     
  20. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben burgemeester van Bowerstone_O_ Krijg ik nog speciale taken of iets anders speciaal?

    Hoe krijg je dat zwaard bij Avo's Temple eruit?

    En waar kun je ff lekker experience bij elkaar slaan?
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006

Deel Deze Pagina