HD-DVD speler voor XBOX360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dea Petrus, 5 jan 2006.

  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hij komt niet IN het premium pakket je moet hem LOS kopen!

    Oeps dubbelpost
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sm, als de spelen van de Ps3 op Blue-Ray uitkopen, wat heb je dan aan een Ps3 zonder Blue-Ray?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij komt dus niet in je premium xbox 360 ... ook gaat hij geen 300 euro kosten .. de prijs is nog onbekend

    Alle PS3 hebben een blu Ray speler
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Huh, sommige mensen kunnen ook niet even lezen voordat ze iets zeggen. De 360 zal nooooooooit een interne hd-dvd speler krijgen, heeft Billie zelf gezegt op de CES beurs. Ding zal alleen extern worden geleverd, dus je zal over een jaar echt niet een hd-dvd speler in een 360 hebben. En waar halen jullie die 300 euro weg? Hij had het over stand alone hd-dvd spelers voor 300 euro.. dus NIET de externe hd-dvd speler die ze voor de 360 willen uitbrengen zoals Fardo al gezegt had_0/
     
  5. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat ik een aardig "Booming" threadje heb aangemaakt. Ik denk dat de behoefte voor de HD-dvd speler er zeker is en dat het juist voordelig is als hij extern aangesloten word ipv ingebouwd in de 360. Het is een feit dat mensen hun media mee willen nemen overal naar toe.

    Ik voorspel een zeer succesvol 2006 voor MS _0/
     
  6. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees nu alleen dat die HD DVD speler voor HD films is, maar kan het over een tijdje dan niet zo zijn dat er spellen op dit formaat worden uitgegeven en je dus eigenlijk zonder dit ding niet meer alles kan? (Gaat dan namelijk zo steeds meer op een pc lijken vind ik)

    (Die HD films maakt me echt niet uit)

    EDIT: Lees zojuist Fardo post dat er geen spellen voor uit komen, mooi :).
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehehe ik wilde net zeggen dat de HD DVD alleen er komt voor films dus geen games .. ook word deze niet intern ingebouwd ... en komt er ook geen nieuwe versie van de xbox 360
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ook al word deze speler dan voor de 360... zal je hem misschien ook aan kunnen sluiten op een usbpoort van je pc? dat zou helemaal mooi zijn :)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk het wel, maar dat weet ik niet zeker
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij wordt allen maar gebruikt voor Films en niet voor de Games?

    *Haalt hand van portomonee af
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja hij word alleen gebruik voor films ... Doe je naam eens eer aan <zucht>
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het goed dat alle xbox 360's hetzelfde blijven,en dat je een apparte "HD dvd speler" kan kopen om op je xbox 360 aan te sluiten. Maar ik vraag me wel af hoe duur deze gaat zijn, als deze nu pakt 200 euro kost, tja, sorry hoor,maar dan is uiteindelijk de xbox 360 gewoon duurder dan de ps3. Met ps3 kan je al onmiddellijk HD films afspelen, zelfs in 1080p, en dan zijn er nog veel mensen aan het klagen dat de ps3 duurder gaat zijn dan de xbox 360. Maar voor xbox360 moet je wel zaken bijkopen om optimaal van HD te genieten...
    ps: Als je kijkt naar xbox 360, echt een supermooie prijs! Maar als je kijkt naar ps3, daar zitten zaken in die zoveel kosten,maar waar je daadwerkelijk ook veel van terug krijgt(zoals 1080p,...dus je kan je ps3 binnen 8 jaar nog gebruiken om 1080p films aftespelen,...), tja, dan heeft ps3 toch een stokje voor, voor mij persoonlijk dan, anuwel xbox 360 op andere vlakken een stokje voor gaat hebben denk ik(zowizo live al), interface is ook supermooi(maar ik weet niet hoe dat met ps3 gaat zijn he...), en de prijs van ps3 is nog niet officieel bekend,...
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    <knip> reactie weggehaald en elder gepost

    (deze discussie hoort eigenlijk thuis in de PS3 versus Xbox 360 thread)
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    M$ had beter de Hd-Dvd Speler er gelijk in moeten bouwen, ze hebben de release van de Xbox 360 gewoon overhaast.
     
  15. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat komt doordat ze de ps3 graag voor wilden zijn...
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom .. dan was de xbox 360 alleen maar duurder geworden ... ik heb liever een keuze

    Ik heb de reactie op Boss in de PS3 vs Xbox 360 thread gezet ... want anders krijgen we hier ook een ps3 discussie en dat is niet nodig

    Ik snap echt niet wat jullie zo belangrijk vinden of er nu wel of niet een HD DVD speler in de xbox 360 zit ... dat maakt de console gewoon te duur ... een overbodige luxe die je toch neit gebruikt
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het was wel handig geweest als M$ een HD-Dvd speler er in had gebouwt, dan kwamen er misschien ook nog games uit op HD-Dvd's.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik het mee eens, als ze wilden,konden ze dit gedaan hebben, gewoon in Maart ofzo wereldwijd gelanceerd hebben, dan waren ze nog altijd voor op ps3 en dan hadden ze in de toekomst geen problemen met de grootte van de dvd, want geloof me, die gaat nog te klein zijn...(maar ze gebruiken compressietechnieken,...maar daar steekt tijd in, tijd kost geld!)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, want dan zouden de games ook te duur worden ... en de ruimte op de DVD is meer dan genoeg voor goede games door de compressie techniek van Microsoft ... ook lezen de HD DVD drives trager dan de DVD spelers .. dus duurt het langer om data te kunnen verwerken ... een DVD speler leest sneller en dat betekend minder laad tijden

    Tevens had dan de core 400 euro gekost en de premium 500 euro ... het is een keuze die ze gemaakt hebben
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dit als een extra. Maar waar ik geen gebruik van ga maken. Ik heb dit niet nodig bij t gamen. Ik vind het ook beter dat je kan kiezen. edit//Ok dan had de core dus 400 euro gekocht en de gewone 500. En heb je een hd dvd speler (jeeeeeh)
    Kvind t leuk als extra. Komt ie voordelig op de markt koop ik m misschien. Maar dit is niet noodzakelijk voor je game ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006

Deel Deze Pagina