Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Willen bieden wel. Of ze het straks kunnen is een andere vraag. Momenteel ook veels te vroeg natuurlijk om daar een antwoordt op te kunnen geven.
    Het zal er een beetje aan liggen hoe ze het aan gaan pakken. Ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken als ze straks het op dezelfde manier aanpakken als dat de xbox doet.
    Geen goede online ondersteuning zou ze klanten kosten dus ze moeten wel eigenlijk.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ goed nieuws voor ps3! Ook qua multimedia gaat het enorm worden zeggen, ben zooo benieuwd! Wie weet kan je ook televisie opnemen op hoge resolutie,maar dat denk ik niet, zou iets teveel kosten...

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het wel. Een groot voordeel van de online service van PS vind ik dat het gratis is. Als dit zo blijft hoeft het voor mij niet zo goed te zijn als Xbox Live. Wat ik wel jammer vind is dat Live geen cocurrentie heeft. Zo kun je het ook nergens mee vergelijken. Als de PS3 met een soortgelijke functie komt zou je goed de voordelen en nadelen kunnen zien. We zullen maar ff moeten afwachten.

4. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het maar een kut filmpje egt een marketing filmpje.

trouwens die graphics die ze laten zien vind ik er niet egt mooi uit zien !!!!!!!!

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er goed uitziet. Dat het allemaal niet zo scherp is komt eeder door de camera waarmee het is opgenomen.

6. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou kijk ik bedoel. die boss hier en nog paar andere zeggen jah ps3 geeft tien keer mooier beeld nou dat vind ik niet als je de 360 en ps3 naast elkaar zet en laat draaien kan je geen verschikl zien ;) .

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat vind ik ook. Het enige wat beter is, is de 1080p functie van de PS3 wat de 360 niet heeft maar dit maakt niet veel verschil.

8. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk tog dat xbox live, beter zal zijn het PS3 "live". Microsoft heeft al goede ervaring met de eerste xbox live en heeft deze nog uitgebreider gemaakt en geoptimaliseerd.
    Sony moet van grond af aan beginnen met z'n "live".
    Maar qua graphics denk ik dat de PS3 wel stukken beter zal zijn dan de xbox360.
    Ik zal toch tevreden blijven met m'n xbox360, want ik ben gewoon erg tevreden met de spellen die erop uitkomen. Ik heb de spellen bij de PS2 niet altijd zo goed kunnen waarderen. Veel "toptitels" van ps2 vond ik gewoon niet zo top.
    De mensen die wel de toptitels top vinden, zullen zeker de ps3 kiezen boven de xbox360. Veel vrienden van mij hebben ook ps2 en zijn dat ook van plan niet voor de 360 te gaan maar voor de ps3. Ik denk dat het met veel mensen zo gaat.

9. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die dinguh heeft niks te maken met de graphics dat heeft te makuh met de scherpte ;)

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het allemaal geen groot verschil als je londen ziet in de getheway zie ik londen vanuit pgr3 het is juist hetzelfde.

ik vindt diene van sony een omhoog gevallen kieken. mee zijne stoef kwil eerst eens real time beelden zien.
    en dan kunnen ze stoefen.

want die beelden zijn zo oud als de straat

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Leuk reclame praatje, jammer alleen dat ze op 1 fragmentje na pre-rendered spul laten zien. Waarbij het korte stukje wat ingame lijkt te zijn toch duidelijk minder is dan de filmpjes die eerder getoond zijn waarvan we moesten geloven dat die ook ingame waren.
    Goed het ziet er nog steeds goed uit.
    Moest alleen wel lachen om sommige van die uitspraken.. sony, consumer centric company? hehe dat is ook alleen maar totdat je apparaat kapot gaat :+

12. Aligator NL

Aligator NL Guest

@Masterboy
    wanneer rot je op met je fanboy opmerkingen?? damn...

Anway dat Howard zei dat de ps3 ook dit keer weer lang mee gaat is erg fijn om te horen(de ps2 is er al 5 jaar en bestaat nog steeds, komen nog steeds toppers voor) in tegenstelling tot de xbox die maar 3 jaar heeft geleefd en nou zo goed als dood is

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2006
  13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waarschijnlijk als niemand er meer op reageert.

14. Aligator NL

Aligator NL Guest

voor diegene die dachten dat je zelda voor de cube met de revo controller kunt spelen slecht nieuws:

bron:www.gamers.nl

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom val je me aan man?!? Laat me eens de zin zien waar ik gezegd heb dat ps3 10x mooier beeld heeft????? Want je bent serieus aan het lullen! Een tijdje terug hield ik me nog heel fel in tegen jou, ik zei zelfs tegen jou dat iedereen een mening heeft ,maar toen begon je tegen JPracegamer en Tecnomic dingen te zeggen die jij als feit beschouwde terwijl dat helemaal niet waar was, toen reageerde ik op die bullshit, en toen begon je nog feller te muilen! Nu val je me met zaken aan die ik NOOIT gezegd heb!!! Of misschien bedoel je dat ik gezegt heb dat 1080p een serieus verschil is met 720p(wat ook is!), maar heb ik dan gezegd dat het beeld 10x mooier is!!!???
    Dude je bent echt goed bezig hoor, als ik zoals jou deed, had ik al lang een ban gehad, maar jou laten ze maar doen!

en nog iets:
    Waarom zien de games er op een gewone tv dan een heel stuk minder uit, tussen 480p en 720p zit een serieus verschil, en ja de graphics zijn op 720p een stuk mooier dan op 480p(en ja het heeft met de scherpte te maken), maar op 1080p ziet het er idd nog een stuk mooier uit(maar die tv's zijn momenteel toch niet te betalen), maar het is niet alleen scherpte hoor, het brengt de graphics echt omhoog! Tuurlijk is het de scherpte die er achterzit... Maar dit zeg ik je maar... Het gaat er om wat ik daarboven zei, niet lullen man!!!

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een gerucht over de Revolution:

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Begin echt wel serieus benieuwd te geraken over die revolution!!!!!

18. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat is zeker goed te horen. Maar dat moet je wel een beetje met een korreltje zout nemen.
    Met alle respect voor Sony, maar de enige echte reden voor de lange levensduur van de ps2 is dat ze de eerste ermee waren en daardoor een aardige tijd zonder enige concurrentie zaten.
    Mocht microsoft over 3 jaar met de 720 komen dan kun je er vergif op innemen dat Sony kort daarvoor of daarna met een ps4 komt.
    Begrijp me niet verkeerd, het is niet meer dan logisch dat ze dat dan doen. Maar een uitspraak als dat is momenteel makkelijk te maken voor ze aangezien de ps3 nog niet uit is en ze nog steunen op de ps2.
    Dat is ook de reden dat er nog toppers uitkomen voor de ps2. Het ondersteunen komt pas echt op het moment dat de ps3 er is.

edit:
    En jongens er is al een paar keer gewaarschuwd voor dat onderlinge over en weer gehannes, handel dat via pm af of liever nog kap er helemaal mee.
    Mocht ook deze waarschuwing genegeerd worden dan worden er toch echt andere maatregelen genomen, hou het leuk!

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, als ik me niet vergis was dreamcast vroeger dan ps2, en die is behoorlijk snel gestorven...

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Helaas wel, want de Dreamcast was echt een topconsole.
    Sonic, Soul Calibur, toen Dead Or Alive 2, Ecco The Dolphin, Shenmue 1, Shenmue 2, Metropolis Street Racer (voorganger van PGR1 op de xbox), Crazy Taxi, Ferrari F355 Challenge, Jet Set Radio, Ready 2 Rumble, Sega GT etc...

Er waren nog veel meer goede titels, dit zijn er maar een paar zo uit mijn hoofd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina