1. Shortbull / Culemborg 2. Biggie / Den Bosch 3. Bluereptile (>DutchEverlast<) / Wassenaar 4. Snike888 / Hellevoetsluis (nog niet zeker) (\__/) (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination.
Zo krijg je veel onnodige post, wacht nou maar even >DutchEverlast< zijn site afheeft. Edit: het gaat om een homepage
Site niet echt, gewoon een homepage met info en je kunt je naam + woonplaats gewoon mailen. Dan post ik volgende week in een apart thread de intresses van alle mensen met hun woonplaats. Mensen wees niet geschokt als je te laat een mail stuurtm et je interesse want dit is geen inschrijving, het is een soort opiniepeiling van wie er interesse heeft en wat de plaats is waar dit gehouden gaat worden.
Het lijkt me ook een beter idee om bijvoorbeeld een Lanparty in het Noorden te doen, en die te laten organiseren door leden uit het Noorden. En zo hetzelfde doet voor Midden en Zuiden (en misschien meer delen). Dan blijft het een stuk overzichtelijker!
idd, daarom is deze simpele, lelijke homepage er. Gewoon ff snel iets gemaakt, ik kan ook wel een best mooie site maken hoor, maar t gaat nu alleen even om de interesse/plaatsen. http://home.planet.nl/~ommen078/XbWLan.htm Nogmaals verw8 er niet veel van t is gwn heel simpel btw volgende week maak ik een apart thread met de interesses/ woonplaatsen etc. Zodat we dán de stad kunnen discuseren.
idd, splitscreen zuigt. dan hebbie zo'n psp beeldje..haha. Maargoed: http://home.planet.nl/~ommen078/XbWLan.htm
mischien alternatief : mischien klopt er geen zak van want ik heb niet veel ervaring met xbox LIVE. als we nou is een lan party naabootsen maar dan heo je je huis niet uit... dat je hier een topic maken met groepen en die telkens word geupdate als de eene groep heeft gewonnen en uiteindelijk de winnende groep op word gesplitst en er een iemand voor de titel xbw halo 2 owner ofzo gaat. dat duurt wel lang maar het is wel super lache. dat kan je thuis achter je xboxje blijven zitten en hoef je alleen internet verbinding te hebben ... en dan stel je gewoon een bepaalde eis dat iedereen een headset moet hebben en als die niet optijd is niet meer mee kan doen zodat je een georganiseerde "lan party" krijgt.
Ik heb al een site klaarstaan voor een LAN-Party die gebruikt mag worden worden, zit een reserverings systeem en van alles nog meer. Check het maar ff uit mensen (het is niet om reclame te maken). Ik wil serieus helpen!
Mail ook mijn sh*t zo direct dan maar even. Want lijkt mij wel lachen. Maar we spelen dan toch geen Halo 2 gek? We zien wel of het ooit van de grond komt. In elk geval laten we hier maar eerst mee beginnen.
Dat van die vriendenlijst is wel een goed idee! Ff een stel mensen toevoegen en samen chatsessie openen en gamen maar! Kariudo22 is mijn tag voeg maar toe!
jah is aangekomen. btw: Mooie site, Kariudo!! We zouden er wat mee kunnen ja! btw 2: ik heb me ook geregistreerd op je site kariudo.