Er kan wel kwaad gereageerd worden op de verkopers maar zon wachtlijst is ook niet alles.
Kijk als je een aanbetaling zou moeten doen, dan snap ik het. Maar de winkels bewijzen je gewoon een service. wat hun daar verder mee doen moeten ze zelf weten.
Of er staat een klant voor hun neus die ziet dat daar een X360 staat die hem heel graag wil hebben. dan is de kans groot dat ze hem gewoon meegeven. anders moeten ze weer de moeite nemen om mensen te gaan bellen en te wachten tot die hem op komen halen.
Het blijven gewoon verkopers.
Het is en blijft makkelijker om hem mee te geven en direct een smile op het gezicht te zien van de klant dan om hem teleur te stellen. zonder eerst allerlei telefoontjes te moeten gaan plegen. en de klant die voor de bali dan te melden van: Oh ja sorry maar die zijn allemaal gereserveerd. Verkopers zien ook liever gewoon blije klanten dan teleurgestelde.
en degene die vaak een wachtlijst ingevuld hebben wachten toch wel. Maar mijn ervaringen zijn om het niet zo nouw te nemen met wachtlijsten. Was met de Playstation 2, en nu met de 360 ook weer.
Laatst bewerkt: 7 jan 2006