Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond iets van 10 op de lijst bij bart smit, en toen ze er een paar binnen kregen is de verkoper gewoon gaan bellen! Begon bij de 1ste op de lijst, neemt niet op? Okee volgende. In gesprek oke volgende!

Opzich gierig, maar ik had er op deze manier meteen te pakken :D
    Was ook maar geluk want ik zette net toevallig me brommer uit, anders had ik me telefoon niet horen gaan...

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Niet, behalve als je er toevallig zelf bijbent dat er 1 verkocht wordt en je de koper vraagt of ie besteld had.. En als je 1e op de lijst staat weet je meteen al hoe laat het is..

Maar ook het feit dat er kennelijk mensen zijn die op de bonnefooi een Xbox 360 premium ergens kunnen kopen vind ik al verdacht..

1. de winkel had toevallig geen wachtlijst (kleine kans lijkt mij)..
    2. de winkel naait mensen op de wachtlijst..
    3. de mensen die zeggen dat ze ergens een Xbox 360 premium op de bonnefooi hebben gekocht lullen uit hun nek..

Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  3. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou iemand dat zomaar zeggen, lekker veel vertrouwen in mensen hier:{

4. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Zal niet de 1e keer zijn hoor dat mensen zoiets roepen om anderen op te naaien (als geintje of wat dan ook).. Zeker niet op het internet, waar dit forum ook gewoon toebehoort..

5. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat dat gebeurd. Ben er zelf getuige van ;-).

Was namelijk wachtlijst van 12 wachtenden, maar hij gaf de premium die net binnen was gekomen aan mij mee...

Misschien wat vaker langs gaan bij verschillende winkels?

En nee, ik lul niet uit mijn nek...

6. Killjoy666

Killjoy666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan het nog gekker vertellen. Ik heb reeds 2x een bezoek gebracht aan de FRS in Eindhoven. de eerste keer gelijk (zonder enige reservering of wachtlijst op 17dec 2005) 2! premium packs op de kop kunnen tikken. Ze waren net binnen gekomen, en er waren er 3 in totaal binnen.
    Circa een week daarna moest een vriend een Premium hebben. dus ik dacht: tevergeefse moeite maar ik zal een kijkje nemen:
    En ook daar nog 2 premiums. Meteen 1tje meegenomen. Dus dat het gelul is nou dat is dus niet waar. zelfs tot 2 x toe gewoon zonder enig belletje of reserverings lijst. Geluk? waarschijnlijk net zoveel als de loterij winnen! (had ik liever gehad)
    Maar goed jullie mogen met dit verhaal doen wat je wilt. geloof het of niet! maar ik ben blij dat ik ze heb kunnen bemachtigen. al heb k er niet zo gek veel moeite voor hoeven doen. Voor degene die hem nog niet hebben, Heel veel succes met de zoektocht van dit fantastisch apparaat!

7. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Dan mogen alle mensen op de wachtlijst van de FRS in Eindhoven dus eens een hartig woordje gaan spreken met de verkopers daar..

En welke winkel heeft Arie_Bombarie zijn Xbox 360 zo kunnen kopen terwijl er een wachtlijst van 12 mensen was? Dan kunnen we die winkel ook meteen ff op de blacklist zetten.. Wat een stelletje eikels!

8. Killjoy666

Killjoy666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Free Record Shop
    Winkelcentrum Woensel 58/A
    5625AC Eindhoven
    Tel: 040 2428545

Veel plezier! Maar of je er een Xbox360 mee kan krijgen, ik betwijfel het.

9. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was de E-plaza Haarlem. De andere verkoper zei nog tegen hem dat de 360 voor iemand was die besteld had, maar hij zei dat het ophalen etc. weer lang zou duren etc. en verkocht hem dus aan mij.

Idd vervelend voor de mensen die hem besteld hadden, maar mooi voor mij ;-).

10. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een enorm dom gelul van die gast.. Waarom werken ze dan met een wachtlijst?? Die verkoper is een 1e klas eikel, en dat zeg ik hem dan ook gewoon in z'n gezicht als ze zoiets bij mij zouden flikken.. Die eikel denkt waarschijnlijk alleen aan z'n eigen bonus als ie wat kan verkopen op zijn naam..

E-plaza in Haarlem dus.. Mooi, iedereen die daar op de wachtlijst staat en dit leest weet dus wat hem/haar te doen staat..

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb zelf mijn 360 op de kop getikt bij een gameswinkel wiens reserveringslijst gewoon korter was dan het aantal exemplaren dat ze binnen zouden krijgen. Maar ik heb wel vaker gemerkt (meestal bart smit) dat als je een games reserveert, je meestal genegeerd word. Opbellen doen ze soms niet, maar in de schappen leggen weer wel.

12. Killjoy666

Killjoy666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er kan wel kwaad gereageerd worden op de verkopers maar zon wachtlijst is ook niet alles.
    Kijk als je een aanbetaling zou moeten doen, dan snap ik het. Maar de winkels bewijzen je gewoon een service. wat hun daar verder mee doen moeten ze zelf weten.
    Of er staat een klant voor hun neus die ziet dat daar een X360 staat die hem heel graag wil hebben. dan is de kans groot dat ze hem gewoon meegeven. anders moeten ze weer de moeite nemen om mensen te gaan bellen en te wachten tot die hem op komen halen.
    Het blijven gewoon verkopers.
    Het is en blijft makkelijker om hem mee te geven en direct een smile op het gezicht te zien van de klant dan om hem teleur te stellen. zonder eerst allerlei telefoontjes te moeten gaan plegen. en de klant die voor de bali dan te melden van: Oh ja sorry maar die zijn allemaal gereserveerd. Verkopers zien ook liever gewoon blije klanten dan teleurgestelde.
    en degene die vaak een wachtlijst ingevuld hebben wachten toch wel. Maar mijn ervaringen zijn om het niet zo nouw te nemen met wachtlijsten. Was met de Playstation 2, en nu met de 360 ook weer.

13. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Even complimenten voor deze post^^.

Ik zie dat je nieuw bent( ik ook hoor...O-) ) Ga zo door!

14. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon 10 minuten fietsen vanaf Loosduinen. Sinds wanneer is daar een Bart Smit? Dat kan ik me echt niet herinneren. Waar precies zit deze? Ergens bij het Orthocentrum? Op het grote plein waar al die winkeltjes zitten?

15. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik met Dynabyte (in Hilversum) wel goede ervaringen met bestellen, ze bellen altijd netjes op etc.. Ik heb daar alleen geen Xbox 360 besteld, dus daar kan ik niks over zeggen.. Mijn 360 moet rechtstreeks van de distributeur komen, en dat duurt inmiddels ookal 3 weken..

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Je kan het ook andersom zien. De klant die preodert heeft vertrouwen in die zaak en wil erop wachten tot die zaak em heeft. Het is gewoon een naaistreek om iemand die allang heeft beslist dat ding te halen en er lang op wacht en de moeite neemt om te preorderen, om em dan ineens mee te geven aan een lulletje die op goed geluk langs gaat omdat ie toch maar een 360 wil hebben. Domme redenatie van je en gewoon een naaistreek. Maar blijkbaar zegt 'vertrouwen en eerlijkheid' jou of de winkelier dan helemaal niks.

Als ik zou zien dat een andere gast em zo meekrijgt terwijl ik al weken zit te wachten op de wachtlijst dan zou ik daar nooit weer iets halen, zouden ze die preoder in hun ass mogen steken en dat zou ik dan ook duidelijk in de winkel laten weten.|:-

17. Jan

Jan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Loosduinen
    WC Loosduinen
    Arnold Spoelstraat 106-108
    2553CN
    070-44042646

bij een soort winkelcentrum is dit.

18. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Mja loosduinen bart smit, goede zaak, goede service.

19. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
  20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    mm... ik kwam eigenlijk toevallig aan een Xbox 360. Ik had hem al ergens gereseveert maar toch belde ik nog wat zaken. En wat denk je bij de Dixons hadden ze er echt NET een paar binnen gekregen. Ik kon hem niet gelijk ophalen (i.v.b. met me geld) heb toen wel gelijk een aanbetaling gedaan en heb hem toen die zaterdag gehaalt. een dag daarvoor kreeg ik nog zo mailtje van die gast waar ik hem ook had gereseveert en die vertelde dat hij ze niet had binnnen gekregen. Ben tot nu toe echt heel erg blij met me Xbox 360. I love it!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina