Hoi iedereen, Ik heb een al oude xbox. Ik ben pas weer begonnen met er weer spellen op te spellen. Nu wordt mijn xbox steeds heel warm tijdens het spelen dat hij een cd error geeft. Als ik de xbox dan aan en uit zet doet hij het weer goed. Zwaar irritant natuurlijk. Wat kan ik doen om dit te stoppen. Een nieuwe xbox kopen zit er niet in . Ik heb nog een cooler liggen: CPU Cooler ISO 9001 Certified Quiet operating UL, CE recognised DC Fan Features: - extend processor life - reduces processor temperature - specially designed patented clip - no risk of damage to other components - easy installation and release Past deze in mijn xbox? ZO niet welke dan wel?
uhm ik zou eerst kijken of er in je oude cooler veel stof zit en ik denk niet dat die cooler erin past.
Hou alsjeblieft je mond als je niet weet waar je het over hebt. Xbox heeft trouwens geen CPU fan. Alleen een casefan. Maar neem maar van mij aan dat je dvd speler gewoon aan het overlijden is.
Slijtage is een bitch.. dus koop gewoon een nieuwe xbox 360. Heb je overigens ook de nieuwe voedingskabel voor je xbox? Zal waarschijnlijk niet aan liggen, maar je weet nooit....