Wat is het probleem dan? Voor zover ik weet worden games nog steeds op dvd's gebrandt *) , stop je cd's gewoon in de cd speler Spoiler meligheid ..... Is het trouwens waar dat je je rang kan verliezen als je pph te laag word? Dus onder het minimum van een bepaalde rang.
Ja *) dat heb ik nu al 30 keer gehad want ik loop te spelen en te gelijk msnen en msn duurt te lang en heb ik een heel potje niks gedaan maar ff over mijne xbox: ik zei toch hij kan GEEN een CD meer leze
wat is et probleem dan Gewoon met 2 friends een game aanvragen, en dan bij bijv. btf als medic gaan en buiten de barrier gaan staan. Of afspreken bij die olietanks, dat je jezelf 4 keer laat vermoorden, of andersom.
oo da's booste Dat heb ik ook gedaan met heal medal het probleem van de xbox is: dat de lens het niet meer doet
Vind het juist wel uitdagend om zonder hulp van vrienden die medals te halen, al zal ik het iemand niet ontzeggen als ze met mijn hulp dat zelf wel willen. Gisteren had ik de hele tijd een teamgenoot naast me staan die me half dood schoot om me vervolgens als medic te healen... en de hele tijd maar door dat headsetje roepen dat het alleen maar voor een medal was...
ja, veel mensen en servers, 2 en een halve week geleden wel iig, want ik heb et sindsdien nooit meer gespeeld ik vind het.... nogal eentonig
Eentonig? Wat... hoe.. argh..... Dat méén je niet?! Ach ja, het is voor iedereen weer een andere ervaring. Zal wel komen omdat ik nog niet zo heel lang speel (pas sinds de kerst) en dat ik het daarom nog steeds super vind. @Horrible: Is het nog gelukt vandaag? Ik moet zeggen dat ik later ook nog een paar x de verbinding kwijt was en weer opnieuw moest inloggen. Halo heb ik helemaal niet geprobeert.
Ik heb al een aantal keren, in de drie dagen dat ik het spel heb, gehad dat ik geen verbinding kon maken, maar vervolgens wel met een ander spel op Xbox Live kon spelen..... Edit: Op dit moment (18.10 uur) ook
Maar ik kon wel op Xbox Live met Burnout: Revenge en dat is ook van EA.....ach jah het zal allemaal wel maar het is wel irritant als je net een nieuw spel hebt en je wil in de vakantie lekker spelen
Ik heb er ook Last van paar weken geleden niet maar laatste paar dagen wel je moet gewoon iets van 10 x proberen kom je er vanzelf in denk ik was bij mij wel