ik ben met een xbox screenshot site bezig, waarvan de officiele launch binnenkort is(ik mag de url niet noemen van woutertje woutertje). op het forum van insidegamer stond in het xbox forum een topic met veel doax screenshots van ign. (90 ofzo) 76 had ik er nog niet, maar er staat natuurlijk een ign watermark op, dus ik zoek die screens zonder watermark. op gamepress sites heb ik ze nog niet gevonden. weet iemand waar ik ze kan vinden zonder watermark. ik heb nu btw al meer als 1200 screens voor me site van 60+ games, whehe.
misschien vreemde opmerking.... maar die screens zijn (C)... Mag je niet zomaar op je site gebruiken...
screens van ign niet nee, andere wel zonder watermark. maar die screens van ign zijn er ook zonder ign watermark, dat weet ik, alleen ze zijn zeldzaam, of op een lage res
wilde ik eerst wel, maar omdat dat veel bandbreedte/webspace trekt, en omdat ik max 100 mb heb, heb ik een max res gedaan van 640x480 maar wel alleen de scherpe screens komen op me site, de brakke pixelachtigen niet