Probleem openen bestand met Pinnacle

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vogelund, 9 jan 2006.

  1. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een filmpje bewerken met pinnacle studio (versie 9). Nu probeer ik een media bestand te openen, maar op een 1 of andere manier weigert ie dit. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het type media-bestand wordt niet door Pinnacle ondersteund? Wat voor`n type media-bestand probeer je dan te openen?
     
  3. alibi

    alibi Guest

    misschien word het niet ondersteund door pinnacle inderdaad. probeer het in dat geval eens om te zetten naar een ander soort bestand met een converter.
     
  4. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet de slimste met computers. Hoe zet je zo'n bestand dan over naar een ander bestand?
     
  5. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    gwooon bij google.nl converters download intyppen de rest volgt vanzelf:cool:
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Met WinAvi, Diko en The Filmmachine kan je bestanden omzetten naar MPEG bestanden. En dat is waarschijnelijk degene die je nodig hebt. Ik zelf vind The Filmmachine en Diko het best werken, en ik raad je dan ook aan om 1 van deze te gebruiken voor het converteren van je bestanden. (Links kun je op Google.nl vinden).
     
  7. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor winavi gaan, daar kan je heel makkelijk voor mpeg 2 video kiezen onder de optie dvd + hij doet het snel en in goede kwaliteit
     
  8. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou geen WinAVI gebruiken. Als ik daarmee een filmpje converteer, dan verschijnt er een irritanrte reclamerekst op mijn filmpje :mad:.

    Ik zelf gebruik TMPGEnc om mijn filmpjes te converteren
     

Deel Deze Pagina