Gave graphics, maar ben ik nu blind of kan ik niet saven ?, ik heb de xbox uitgeknald nadat ik in de laatste van de beginnerslevel (in het career gedeelte) voor de 2 keer, hetzelfde traject af moest leggen, dacht ff saven, maar nee. Kortom, mooi spel, maar wie kan me uitleggen hoe het met saven zit
Gaat vanzelf als je de wedstrijd uit hebt gespeeld. Enneh..ja die moejje achter mekaar goed blijven rijden anders moet je weer helemaal overnieuw. (Dat 4e blok heb je het toch over?) Daar moejje eerste worden en je kan gereden races niet wissen, wel dat hele blok overnieuw beginnen, dat kan nat. wel. *Pff...beetje onduidelijk uitgelegd...Kseen beetje moe.
Supersnelle reactie, heb het inderdaad over het 4de blok, dodelijk saai, maar dat had dus wat mij betreft wel wat gebruikersvriendelijker gemogen.....
Zo hierbij de afloop, hij saved inderdaad uitzich zelf, helaas was mijn eerste poging niet voldoende, een tweede poging wel, als eerste in het event geeindigd en er een hele vette Nissan Micra aan overgehouden Ps: ben er achter gekomen dat de groene knop uitstekend als handrem kan functioneren
en ik zat dus al te vloeken omdat de gewone rem eigenlijk te fel was, maar we zijn er achter, en ik het is een toppertje, dat word moeilijk kiezen welke game ik er in ga duwen, deze of Sega GT 2002