XBW Meeting/Lan-party ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JFresH, 5 jan 2006.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Luister dude,

Everlast heeft dit bedacht, ik en nog een paar gozers willen graag helpen, wij delen onze meningen, wij laten zien wat een optie is, en meneer de 4AG leader, komt even langs, die zegt dat hij de leiding wel op zich neemt.. Betekend dat dat wij meteen braaf moeten gaan opzitten, en ons bek verder houden? Ga toch een eind fietsen man :{
    Als jij er niet tegen kan dat wij het leuk vinden om onze ideeën te delen op dit forum, dan druk je toch op het grote kruisje in de rechterbovenhoek? Tering hè, het is een LAN party hoor, geen feestje voor de koningin..

En trouwens, we hebben nu ongeveer 20 mensen die willen komen.. dat is bij mij geen Mega-LAN zoals jij het zo graag noemen wilt..

2. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Als het witkees zijn locatie word mogen jullie allemaal naar Zwollywood komen.
    (als ik het goed heb)
    Wat ik echt niet erg vind want ik woon daar ook.

3. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar kijk.. iedereen zit al dingen te roepen van ik ga dit posten en dan meot je je naam schrijven als je wilt meedoen enzo.. dat werkt niet...
    Ik was zelf al van plan om een LAN-party te houden, dus die komt er sowieso. Ik ga een LAN organiseren, die wordt dan voor mijn vriendenkring met xboxen. Die vriendenkring (met xbox :9 ) is niet mega groot dus ik zal tegen die tijd ook een topic plaatsen waar mensen zich kunnen inschrijven.
    Er komt in ieder geval een LAN met DJ, toernooien, prijzen en waarschijnlijk door ons verzorgde tv's (zodat je die niet hoeft mee te nemen). De LAN heeft zoals jullie zien veel voordelen, alleen een klein nadeel en dat is de locatie. Die zal voor mij waarschijnlijk niet mogelijk zijn om ergens in Utrecht (en dergerlijke) te regelen. Maar dat zal in Heerlen worden (ergens in de buurt van M'tricht).
    Maar voor de echte die-hards zal dit geen probleem zijn.

I'll keep u in touch.

4. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Aha.. okeej.. na goed jullie weten hoe dat allemaal in elkaar zit zo'n LAN, dus jullie weten ook dat het illegaal is dat je zomaar een LAN-party organiseert als je niet van een bedrijf, stichting of vereniging bent (of dergerlijke) en dat je een meerderjarige (ouder dan 20!!! zelfs) moet hebben die de verantwoordelijkheid op zich neemt.

En daarbij komt dat ik Everlast heb gesproken en hij het niet wilde organiseren, maar alleen wilde meehelpen. Daarom heb ik dus aangeboden om de organisatie te leiden, omdat ik ervaring heb met LAN-party's.

En voor zover ik weet kent Nederland enkele honderden gamers (in mijn stad wonen al meer dan 20 gamers.. maar goed).

Dus zoals ik al zei.. mijn LAN-party komt er en wanneer dat zal zijn horen jullie nog.

5. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    BTW: mijn Lan-party die ik van 6 op 7 januari had gehouden telde al 15 man. En die was bij mij thuis.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, er is hier een hevige discussie ontstaan.

Ik denk dat je het ook iets subtieler had moeten aanpakken I 4AG Leader I, aangezien je zoals God's Gamer al aangeeft, in een keer komt, met de mede deling dat jij de leiding gaat nemen en het gebeuren gaat organiseren.

Tuurlijk, als jij er ervaring mee hebt, en het goed voor mekaar zou kunnen krijgen, heb ik er geen problemen mee.
    Maar dat had je even iets subtieler mogen melden ;).

In elk geval, moeten we er voor zorgen, DAT er dan ook een aantal leidinggevende mensen komen.
    Met daarbij ook een inschrijvingslijst enz.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt goed, en daar zou ik graag aan mee willen doen, maar niet in maastricht. Dan zou ik me bij deze graag uit willen schrijven, als het daar gaat gebeuren.
    Ik ga geen 40 euro aan trein kosten betalen (als het niet meer is) om ergens aan mee te doen, wat voor de lol is.

Ik weet niet hoe het in elkaar zit, en ik wist ook niet dat het illegaal is, maar je weet misschien wel, dat als het in een buurthuis is, met een paar mensen van een dom forumpje, en het buurthuis wordt er gewoon voor betaald, dat NIEMAND er naar om zal kijken..
    En ik wil ook wel graag dat je ons meehelpt hoor, maar ik vind gewoon, dat wij best een beetje mogen speculeren, en als jij dat niet handig vindt, so be it.. Je hoeft toch niet alles te gebruiken wat wij zeggen?
    Je hoeft toch niet continu hier te kijken?
    ALS je het organiseerd, doe dat dan, en vertel ons wat de vorderingen zijn, en ga niet zitten zeuren dat wij niks mogen bedenken.. Want dat slaat helemaal nergens op. :)

Precies wat hij zegt, het klinkt eigenlijk gewoon ronduit arrogant :p

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag al mijn vorige post idd God's Gamer.
    Ben het met je eens.
    Het is hier een forum, en we waren lekker op weg, om afspraken te maken en gezellig te brainstormen.
    Vandaar dat het niet zo'n lekkere zet van je was I 4AG Leader I, om in eens de leiding te nemen.

En I 4AG Leader I, volgens mij wil jij dus echt een Lan-Party organisteren met super veel man van buiten Xbw?

Onze bedoeling is eigenlijk om een gezellige Lan-Party te houden, (zonder prijzen?), en gewoon gezellig met z'n allen te gamen met personen van Xbw, die allen dan 1 of 2 mensen als vrienden mee mogen nemen.

Dus het ligt er ook natuurlijk aan wat je nu wilt.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje Mystery X, je kan het een stuk beter verwoorden dan ik op dit moment :p

10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Het is nog vroeg hé ;).

Maar er moeten gewoon een aantal dingen duidelijk zijn:

Wat willen we?

- Gezellig met mensen van Xbw (en wat gasten) gaan gamen voor de lol met allerlei games.
    Waarbij we dan zelf toernooitjes kunnen maken, maar nooit prijzen zullen weg geven aangezien het gewoon een voor lol georganiseerd lan-party gebeuren is.

Of
    - Willen we echt een Lan-Party, waarbij toernooi schema's gemaakt zullen worden. En waar we dan ook voor Prijzen gaan spelen.

Ik zelf ben eigenlijk deze keer, voor de eerste optie. Aangezien het mij gewoon wel gezellig lijkt om met een aantal man van Xbw, die er ook zin in hebben net als God's Gamer en DutchEverlast, gewoon te gamen bij iemand thuis of op een andere kleine locatie.

Dit ook, omdat als je een presentatieve Lan-party wilt houden, je heel wat meer organisatie nodig hebt. En je dan idd beter mensen als I 4AG Leader I in de leiding kunt hebben.
    Gewoon weg omdat zij de connecties daarvoor hebben en er ervaring mee hebben.

11. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ik ga idd ook voor t eerste, gewoon gezellig voor de lol gamen met de XbW gasten! :)

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    dus hoever zijn we al?
    soo die 4AG Leader heeft praatjes.... ikzelf heb ook regelmatig een 16 man LAn-party bij mij op zolder, trouwens de 28ste weer een maar dan ergens anders... het organiseren van zoveel opgefokte "gamers" kan moeilijk zijn en moet daarom ook goed aangepakt worden, met genoeg vaste regels, ik heb het een keer met prijzen gedaan, maar is nie belangrijk ofso, je maakt de sfeer alleen maar een stuk serieuzer.. (maar als je dat juist wilt...)

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    als dit allemaal geregeld is kan je dit invullen:

Area: unknown
    Date: unknown
    Capacitie: unknown
    Starts at: unknown
    evacuate at: unknown
    Price: unknown
    + lijst die meedoen moet iemand bijgaan houden, of meerdere mensen, ik had al een klein lijstje gemaakt...;)

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    en waarom geen tickets maken, kan ik voor zorgen, heb namelijk een drukkerij op sgool... tis in ieder geval een overzichtelijk alternatief...:p

15. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    lan party is in principe niet zo moeilijk te houden , want ook ik heb lan party's met 16 man, en ik kan er makkelijk nog 30 bij krijgen, maar dat werkt gewoon niet, een lan party als deze moet simpel zijn , dus geen dj geen prijzen geen andere shit, gewoon aantal boxen aantal tv's wat te zuipen en klaar:p

16. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Daar sluit ik mij bij aan.

17. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    pcies, dat is het makkelijkst en goedkoopst, heeft er nie iemand een of ander clubhuis/school/pand, waar het gehouden kan worden, dat maakt het al een stuk makkelijker, mijn school wordt dit ook wel eens gedaan, maar dan met pc's ik zal eens rondvragen, +het is in Utrecht

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets?

19. dekotte

dekotte Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lan

ik ben er ook wel voor in...
    en wacht rustig af;) t maakt mij niet echt uit waar, ik kan overal wel komen al vind ik wel dat het het makkelijkst is op een centraal punt in nederland jah....
    CALL ME WHEN YOU NEED ME!!! haah k kan altijd helpen als t nodig is..

20. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk voor mij zou dat geen probleem zijn, das nie zover rijden...hooguit drie kwartier. Het liefst heb ik gwoon alleen gamen en ik hoef geen dj of zoiets, ik wil gwoon lkkr gamen met mun xbox en 360. En ik hoef geen prijzen te krijgen voor de toernooien als ik win, het gaat tog om de lol en de eer.:cool:

Deel Deze Pagina