WIJ ZOEKEN VOOR EEN LANPARTY GAMERS UIT ALMERE EN OMSTREKEN! DIT IS EEN ORIENTATIE OF ER ANIMO IS! WE HEBBEN EEN JONGERENCENTRUM WAAR IN PRINCIPE 30-40 deelnemers in kunnen voor een LANPARTY op de X-BOX. WIJ ZORGEN VOOR: ruimte, stroom, hub, tafels, stoelen en bitterballen. Fris, koffie en thee zijn tegen jongerencentrum prijsjes te koop JIJ ZORGT VOOR: X-box, 4 controllers, netwerkkabel, tv, 4 deelnemers JE KAN JE OPGEVEN DOOR EEN MAIL TE STUREN MET: 1. namen 2. spellen die je heb 3. telefoonnummer E-MAIL: webmaster@playbox.zzn.com
hey , ja , waar ligt jongerencentrum , als in stedenwijk ligt neem ik me xbox niet mee ... ik hoor wel van je ... en welke datum ongeveer .. in de (kerst)vakantie ?
Ik ben ook wel van de partij ik heb wel 4 controllers ik kan ook nog wel 2 personen erbij regelen waarvan 1 met 1 controler en 1 met 2 controlers waar wordt het gegeven GR33T Sinned
Als jij voor de spullen zorgt,dan is het benzinegeld geen probleem Ik kan in de kerstvakantie zelf geen vrije dagen opnemen,maar misschien ben ik wel toevallig roostervrij
Danny gedraagt zich als een kleuter als ie in me auto zit Drukt alleen maar op de toeter, zwaait naar mannen:{
LAN-PARTY Wij zijn een jongerencentrum en ons doelgroep is officieel 12 t/m 23 jaar. Maar ook jong voelende volwassenen van 24 t/m 50 bezoeken ons centrum, kortom iedereen is welkom (met de achterliggende gedachte dat tieners en jongeren voorrang hebben PS: graag serieuse berichten plaatsen - wij zijn serieus, en afhankelijk van de animo gaan wij iets neerzetten -