[XOne] Gamertag probleem

Discussie in 'Games' gestart door LaZZ, 10 nov 2005.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  2. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeey ik heb volgens mij echt iets stoms gedaan, op mijn 360 had ik een gamer profile genaamd 'Hai Peng' daar had ik al mijn savegames en ik had heel veel achievements gehaald. Toen ik op Xbox Live wou (voor het eerst) moest ik een gamertag aanmaken, die had ik al apart aangemaakt op xbox.com genaamd 'iPeng', ik logde met deze naam dus in en toen zag ik dat ik 0 achievements had en een gamescore van 0. Oke, dan vervang ik 'Hai Peng' door 'iPeng', dus recovery gedaan en wat zie ik: Al mijn savegames en achievements weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Help wat moet ik doen? kan ik niet meer terug...grrrr
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gok dat je je achievements opnieuw moet halen :)
     
  4. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik alles overnieuw moet beginnen...verdomme

    was ik stom of kon je gewoon savegames overzetten naar een ander profiel?
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje,
    Ik heb op de Xbox 360 een nieuwe gamertag genomen. Op mijn oude Xbox staat een andere gamertag die ik ook niet meer gebruik. Op die Xbox staan ook nog mn oude creditcard gegevens, dus ze kunnen er toch geen geld meer vanaf halen. Die gamertag loopt in februari af. Kan ik het gewoon zo laten. Als ik niet betaal, gooit Microsoft toch die account dicht. Of moet ik die account echt formeel opzeggen?? Zo ja, hoe??
     
  6. halllooooow

    halllooooow Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies het zelfde probleem, ik had iets minder kort als een jaar, een creditcard.
    Deze creditcard is nu niet meer geldig, en ik heb een nieuwe.
    Maar dat past niet, dus mijn vraag is:
    Wat is het nummer van MS? dank je wel.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je hem niet hebt opgezegd dan kunnen ze er nog steeds geld van af halen ... je moet dus de helpdesk bellen om je oude account op te zeggen

    Als je niet betaald ... sta je geboekt als niet betaler .. en dan kan je straks problemen krijgen met een hypotheek

    telefoon nummer van de helpdesk kan je vinden op www.xbox.nl --> support
     
  8. halllooooow

    halllooooow Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nummer MS is:?
    Ik heb het heel snel nodig zou iemand alsjeblieft iets willen mailen?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, bedankt Fardo _O_
    Zal ze binnenkort wel ff een belletje geven
     
  11. halllooooow

    halllooooow Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:
    Als ik nu nou een Xbox 360 Live Gold pakket koopt/hebt.
    Ik koop hem in de winkel 59,99.
    Moet ik dan als ik hem installeer ook weer 59,99 betalen?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je betaald 1 keer ... maar de gold moet op een xbox 360 ... kan niet op een normale xbox
     
  13. Mordax

    Mordax Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen.. ik heb de hele middag verschillende fora's afgezocht naar mogelijke oplossingen om xbox live voor elkaar te krijgen, maar tot op heden geen succes.
    Ik heb @home breedband, en om de hostname in te voeren in de 360 heb ik een - nodig. Aangezien @home ccnummers hanteert als hostname. cc****-a zou ik daar moeten invullen.
    Maar doordat ik geen - kan vinden, kan ik die dus al niet correct invoeren.
    Daarna ging ik eens kijken naar het mac adres, om te kijken of ik dat dan misschien kon instellen. Maar ook in het mac adres staan streepjes...
    Kortom, impossible voor mij om die in te voeren...
    Ik heb achter mijn modem een 4 poorts hubje hangen, en gaat vanaf de hub een kabel naar mijn pc. Ik wil die kabel ook gebruiken om xbox live op te spelen.. om het in elk geval te proberen.
    Ik heb dus de kabel uit mijn pc getrokken, en in de xbox geduwt..
    Maar geen verbinding nog.. ik heb op dit forum verschillende dingen gelezen, onder andere over dat hostname in te vullen, maar ik blijf maar uitkomen op dat streepje in de hostname.
    Als ik alles handmatig invoer.. zegt hij bij IP...confirmed, maar direct daarna krijg ik een DNS error. Terwijl ik toch echt de goeie dns server heb ingevuld van @home...
    Mensen kunnen jullie mij aub helpen, ik heb xbox live gekocht omdat ik het leuk vind om online te gamen, maar na een hele middag lopen klooien, heb ik nog steeds geen verbinding.
    Jullie zouden mij er een heel groot plezier mee doen!

    alvast bedankt

    mordax,
     
  14. Mordax

    Mordax Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik hier dit bericht post :confused: maar ik probeerde een thread te maken.. maar telkens als ik op post drukte.. was ie weg ofzo :confused:
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt er word hier vaak dubbel gepost terwijl het antwoord vaak te vinden is via de zoek funktie ... check bijv. de @home thread: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=20181

    Of de ics thread ... Je kan natuurlijk ook een router kopen is nog makkelijker ;)
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zou iemand me kunnen helpen.

    Had dus op de oude xbox een gamertag, die heb ik recovered, maar wou andere tag hebben, dus ga naar options om me tag name te veranderen... moet ik ineens 800!!! gamerpoints daar voor gaan betalen? 8) 8) WTf is dat nou?

    Ik dacht dat et mogelijk was je tag te veranderen, maar dat kost je dus points8) Iemand dit probleem ook.. moet ik dus weer 10 pleuro dokken om een oude tag te veranderen8)
     
  17. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    tja het leven het hard 8) naja het zal moeten he..
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft nooit gezegd dat een gamertag veranderen gratis is .. dus je moet er voor betalen ... dit om te voor komen dat iedereen elke dag een andere gamertag heeft
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Look at the bright side: Een nieuw account kost je €60,-, dus 10 valt reuze mee
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Beetje lullig though, moet ik een gamertag van een paar jaar terug gebruiken.

    Bel vanmiddag microsoft wel even dat ze m'n oude gamerat account moeten deleten, kan ik m'n nieuwe gamertag maken met m'n email adres... naja en anders dan maar die 800 points8)


    Nieuwe account is gewoon gratis, alleen als je een jaar gold neemt betaal je 60,- Als ik een nieuwe gamertag gebruik en een ander hotmail adres gebruik heb je ook een nieuwe account, alleen wil ik m'n eigen email adres meenemen...
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006

Deel Deze Pagina