Hoi, ik heb op 8 november Deathrow gekocht, op het spel Deathrow zat een stikker met streepjescode (en helaas met hele kleine letters de naam: Deathrow), verder heb ik ook een bon, maar daar staat de titel van het spel niet op, het spel Deathrow kost 60 euro, dead or alive kost ook 60 euro, nu heb ik het stikkertje op Dead or Alive 3 geplakt, en ga ik denk ik vanmiddag met dead or alive 3 en bon naar de Free Record Shop, en zeg dat ik het spel wil ruilen voor Splinter Cell ofzo als ze die al hebben... Denken jullie dat dit gaat lukken? Misschien werkt er een van jullie bij de Free Record Shop.
Al 2 jaar, je staat geregistreerd op februari 2002!!!!! En die tekst "newbie" die kun je zelf veranderen!!! Verder kan het denk ik best, je moet alleen niet die sticker er op plakken!!!
o, maarre op dat bonnetje staat ook een code, geen naam van deathrow, maar komt die code in die computer die ze daar hebben niet overeen met de naam van een spel?
neej als ze zeggen: in de computer staat het spel deathrow, dan zeg ik: dead or alive of deathrow, klinkt hetzelfde ik ga zo heen, en als ze de politie bellen, pak ik dead or alive gwoon weer en ren ik hard weg
doe gewoon het zijn allemaal toh meestal sukkels de daar werken ...doe het bij een jonge verkoper en niet zo n gozer van 31 ofzo want die doe wel is moeilijk.....oh ja kijk ook uit voor mensen met een bril
ik was net in de free record shop, maar geen splinter cell daaro, ik had 't wel gevraagd, ze zei (gelukkig een VROUW!!) dat hij deze week komt, en op z'n laatst maandag, dus ik ga 't woensdag ofzo proberen, als het niet lukt moet ik als nog 60 euro neerleggen en moet ik dead or alive 3 voor 30 eurootjes verkopen WHEEH (iemand interesse?)
ja perfect, ik heb 'r drie keer mee gespeeld, en ik kreeg 'm in me reward pack, er zit geen krasje of iets op, echt zo goed als nieuw
sorry hoor, probeer een alleen maar een beetje informatief te zijn enne, gister zeide een paar gaste ook al dat ze 'm in de winkel hadden, dus hij zou d'r vandaag best kunnen liggen, wat helaas niet 't geval was...