Medegamers, Weet iemand van jullie toevallig waar ik een nieuwe voedingskabel (met blok) kan bestellen of kopen? Mijn hond heeft de mijne doorgebeten, beide kanten, en dat valt niet onder de garantie, mooi kut dus. Ik kan alleen echt helemaal nergens zo`n kabel vinden, heb al 26 winkels gehad. Gr. Wouter
weet je toevallig hoeveel deze kost ... en of ze deze op voorraad hebben ... ik wil namelijk een tweede kabel gerbuiken voor een projectje
Wil je een dog-proof kabel gaan ontwikkelen? Just kidding. Ik wist helemaal niet dat deze los te koop was. De voeding is niet gemaakt door MS zelf. Als je weet welk bedrijf de voeding gemaakt heeft kun je hem misschien bij hun bestellen. Tenzij die van de dixons hetzelfde is, bespaart je een hoop werk
bij dixons verkopen ze er inderdaad vast wle een maar dan van logitech ofzo was ook zo bij de xbox 1... of waren dat alleen scart kabels?
volgens mij moet je is gewoon een plaatselijke pc zaak inlopen.. denk dat ze daar wel een kabel hebben met die aansluiting.. Als ik iets vind zal ik het je laten weten...
Ik neem aan de 360, anders post ie het wel in Xbox hardware algemeen i.p.v. Xbox 360 hardware algemeen.. Alhoewel, je weet het idd nooit met sommige mensen..
ohja, tuurlijk, anders hat hij het nog wel kunnen fixen met een stukje tape edit: dat kan natuurlijk ook nog met de nieuwe kabel edit: en wil het niet lukken----> http://www.hackaday.com/entry/1234000740073473/
Wat heeft jouw hond doorgebeten? De kabel das simpel ff solderen. Anders de uitgangspanningen beijken en dan zelf iets maken, anders kopen
Ik ben erg benieuwd naar je oplossing.. Ben zelf ook nog steeds op zoek naar een extra voeding voor mijn 360, zodat ik hem makkelijk kan meenemen van beneden naar boven. Ze zijn volgens mij niet los te krijgen, dus het zal via MS moeten lopen denk ik.
moet je me toch echt eens uitleggen HOE jou hond aan ALLEBEI de kanten van de voeding dat ding heeft doorgebeten.. Die kabel is vet dik, dus daar is ie wel ff mee bezig.. dat merk je toch? (wat voor hond heb je eigenlijk? )