Kortom Battlefield 1942 komt uit met multiplayer ondersteuning voor Xbox Live. En het word zeker weten een sensatie met 64 man tegelijk!
haha hoe kan dat nou joh. Heb je al eens Battlefield gespeeld op de pc. haha met splitscreen kan je het niet eens spelen. Lijkt me sterk ... ik ga het eens opzoeken op internet .. Xbox.com mailen!
ja wat denk je, speel het bijna elke dag, daarom gaat denk ik de xbox versie ook zuigen, multiplay was de ruggegraat van het spel.. en wat bedoel je met splitscreen kan je het niet eens spelen? op de pc ooit welles splitscreen fps'sen gezien? EA heeft een tijdje geleden duidelijk gezegd dat ze XBoxlive niet ondersteunen dus wellicht bedoelen ze system link ofzo (XBconnect misschien?!?!)
ze hebben idd geprobeert dit jaar fifa weer wat nieuw leven in te blazen, maar t blijft toch allemaal heel klungelig op gameplay gebied naast PES hoor....
Duh Maar je weet dus heel goed dat Battlefield hele grote mappen heeft. En dat je veel overzicht moet hebben ... hoe kan je dan nog het scherm splitten. Zullen ze echt dom zijn om zo'n spel te verneuken.
Zal wel een LAN optie op zitten op linken. Maar SP zal het cker niet alleen zijn. Is dat wel zo dat komt hij niet uit op de XBox zo simpel is dat.
Vind ik nou ook. maar stel je voor joh ... 32 tegen 32. Overal vliegtuigen en tanks ... vliegdekschepen en dan met de kracht van de Xbox. wow ... de natte droom voor een gamer ..
Weer een paar weekjes later en de eerste screens zijn alweer online gepleurd: Schijnt dat Battlefield toch met Live! ondersteuning komt. EA & Microsoft zijn het eens met elkaar geworden zoals iedereen al weet dus dat wordt geweldig!
lijkt me wel wreed als je ermee live kan. voor mij maakt het echter niks uit aangezien er toch geen kabel of adsl beschikbaar is hier. maar zet die functie er toch maar op want het schijnt dat adsl vanaf januarie volgend jaar beschikbaar wordt hier. ik hoop het
Ja dat las ik ook ergens, dat EA weer een nieuwe deal heeft gesloten met MS... TOCH ? Live en EA games ....
ik lees net http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=1774 en blijf hopen op battlefield 1942 op XBL, heb het van het weekend op lan gespeeld (PC) en deze game is pas echt bruut......kortom......hebbuh hebbuh hebbuh.......op Live