Mijn Gamercard Motto = "Sir Robin Guinness" Waarom?: Mijn voornaam is Robin en ik ben zoals jullie weten gek op de Ierse Stout Guinness. Een vage kennis noemt mij daarom ook "Sir Robin Guinness", omdat ik alleen maar Guinness drink Nu vraag ik me af wat jullie Motto is en waarom je deze hebt gekozen. Ik wil geen opsomming van motto's , maar ik wil graag ook weten waarom jullie deze hebben gekozen
eens kijken edit:/ Gamer's last hope Vond em wel toepasselijk bij mijn gamertag Maar verder zit er niet echt een diepe betekenis achter..
Mijn motto is Aftermath , oftewel wie het laatste lacht , lacht het best ... Goed toe te passen in project gotham 3 Leuk als je bij de start al in de vangrail wordt gereden door iemand die jaloers is op je Ranking. Vandaar ook dat motto... --------------------------------------------------------------------------
Mijn gamertag motto veranderd om de zoveel tijd weer eens, net als mijn MSN naam trouwens Mja, momenteel is mijn motto "Play DOA4 ^^". Dit omdat deze game volgende week uitkomt in Europa, en het voor mij DE game gaat worden op Live, en ook DE game is waarvoor ik in eerste instantie een X360 gekocht heb
Ik dacht dat dat geld kostte, maar ik heb em nu meteen veranderd "Let's get Funky" Als je aan het racen bent, en dan haal je iemand in, krijg je te horen: Let's get Funky! lijkt me wel grappig
Hetzelfde geldt voor mij maar ik heb momenteel McLaren Mercedes volgens mij, ben grote fan van ze dus vandaar. Moet binnenkort maar eens een betere verzinnen.
Mijn motto luidt Rock 'n Roll volgens mij. Dat is namelijk precies hoe ik Live wil gamen. Ik ga gewoon los, wat er vervolgens gebeurt maakt niet uit.
"Never eat yellow snow" Omdat het gevaar van het eten van gele sneeuw zwaar wordt onderschat. De Wereld gezondheids Organisatie heeft in een rapport, opgesteld door de Zwitserse professor Herr Himmelsschnorretrotl in 1996 al gewaarschuwd voor de gevolgen. De commissie was zwaar verontrust door de conclusie's van het rapport waarin werd gesteld dat een zeer groot gedeelte van de wereldbevolking niet op de hoogte was van alle gevaren van het eten van gele sneeuw. Vooral woestijnbewoners zijn zich hier vaak niet van bewust. Een inderhaast opgericht actiecommitee maakt zich nu sterk voor de wereldwijde verspreiding van deze waarschuwing. Als oplettend en betrokken burger vind ik het mijn plicht om deze belangrijke waarschuwing op te nemen in mijn motto.
Omdat een goede vriend van me vorig jaar een cruiser winkel heeft geopend geef ik hem wat support..... Daarom, mijn motto: www.spokes.nl
had je moeten zeggen tegen die gast van jackass ik heb dat tekentje van je gamerpoint geloof ik en dan streepjes erachter lijkt een heeeeel klein beetje op pacman
mijn motto is '' i fly high in my sky! '', meteor vliegt natuurlijk harstikke hoog in de lucht, nou.. eigenlijk zweven, ach, weet ik veel, en wings van vleugels omdat je daar dus mee kan zweven en vliegen
Mijn motto is Deal with it Mocht het niet verlopen zoals je had gehoopt (en waarschijnlijk dus bent ge-owned) ga dan niet lopen janken...Deal with it. Rock 'n Roll.