Zeg je dat nu omdat iedereen denkt dat ze pc te warm is, of omdat je er echt van overtuigd bent?
Ik zie geen vreemde waardes staan namelijk. 60 graden op full load is niet echt abnormaal hoog.
Kan je wat meer info geven over bv. het wattage van je voeding, type moederbord, merk geheugen etc.
En slaat de PC af, of start hij gewoon overnieuw op? Anders moet je eens rechtermuisknop op mycomputer en dan eigenschappen. Dan ga je naar de tab advanced. Dan klik je op settings bij startup and recovery en vink je bij system failure -> automaticly restart eens uit.
Heb je de PC zelf in elkaar gezet (laten zetten) of is het een pre ding zoals Dell, Alienware etc?
Volgens mij is de eerste temp meting 40 graden op IDLE en de 2de temp meting op full load en die is 60, dus niks aan de hand lijkt mij.
Edit: Net mijn eigen temp gechecked op me FX-51 en die is 63 graden met winamp open, dus het is niet je proc.
Wat ik denk dat het kan zijn is of brak geheugen, of je voeding trekt het niet wanneer je vid kaart eens full power trekt.
Laatst bewerkt: 13 jan 2006