heej mensen, ik zit nu Starship Troopers te kijken op Net 5, begint om 14:57 (maandag) maarre, ik zit gwoon naar Halo te kijken, ten eerste zijn het computeranimaties, ten tweede hebben die soldaatjes dezelfde pakjes aan als ide halo gast, enne, ze gaan bij mensen in hun gedachten terug kijken, en dan kijken ze door dat vizier van dat halo helmpie, net als bij halo dus, die pistooltjes van die soldaten zijn het zelfde als bij halo, de vliegtuigen waaruit die troepen lopen zijn precies hetzelfde als halo, ligt het aan mij of is dit Halo: de serie maar dan onder een andere naam
kijk eens naar starcraft en dan de film starship troopers lijkt ook heel veel op elkaar. Dit komt omdat die schrijver van starship troopers (ja het was eerst een boek maar heet volgens mij anders) gewoon de grondlegger is van dat genre netzoals tolkien bij lord of the rings (fantasy). Een voorbeeld bv. in het 2de deel van de film zullen jullie erachter komen dat het idee van lopende bomen echt NIET van blizzard komt.
ow nouja 't kan wel, ik volg al die films enzo niet, maar ik dacht eerst dat ik naar halo de serie zat te kijken, maar volgens teletekst heet het starship troopers.
Die vergelijking maakte ik voor mezelf ook als sinds ik Halo voor het eerst speelde. Ik had Starship Troopers toen allang gezien. Halo vind ik overigens wel beter uitgewerkt hoor. En beter goed gejat dan slecht bedacht. Ja toch?
ja das wel zo maarre, wat vinde jullie van me zelfgemaakte avatar, mooj he neej hor grapske, maarre hoe haal je newbie weg?
neej hor, ik hoef helemaal niet veel te posten, maar ten eerste ben ik vandaag en morgen vrij, ten tweede heb ik nix te doen omdat splinter cell er nog niet is, en ten derde staat newbie niet egt leuk... genoeg redenen, waar zullen we 't is over hebben