1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. # 1

    # 1 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    De V-serie is behoorlijk duurder dan de S-serie, maar op kieskeurig wordt de V wel erg goed beoordeeld.
     
  2. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen de specificaties van het schem??? Dat is een typisch geval van gelul. Voor een topmodel als het jouwe met "echte" 8ms responsetijd kan dat gewoon niet gelden. Tenzij de M-serie (die is het toch?) om andere redenen duurder is dan vanwege responsetijd, en de 8ms alleen de stijgtijd is en dat de daaltijd 16ms of hoger is. Maar dan moet Samsung écht met de billen bloot en de échte specificaties prijsgeven, want anders kun je als consument NOOIT vaststellen of iets wat JOU betreft binnen de specificaties valt. Dit wordt een interessante zaak.
    Wat ik me nog kan bedenken: de M-serie geeft volgens de specs meer kleuren weer, misschien dat dat teveel rekencapaciteit kost?
    Ander idee: de repsonsetijd voor grijs is lager dan de responstijd voor kleuren?
    Ik ben wat dat betreft geen kenner (meer een klokken en klepel verhaal).
     
  3. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft geen M maar een R serie dacht ik.
     
  4. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit: Ik heb hem hier voor me staan. Zo HD ready als maar wat.
    Ga geen onzin verkopen voordat je het zeker weet;)

    btw: wat is je bron???:D
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    PAS OP: V-serie heeft geen PC-input :mad:

    Prima keus...wat iedereen hier ook van mag zeggen. Ken hem zelf ook en absoluut geen ghosting ( ook niet in PDZ!! ), beeld over component is uitstekendO-).

    Veel plezier_O_
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  6. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand goede ervaringen bij Progress.nl? Wij willen namelijk daar onze Philips bestellen, maar we kennen Progress helemaal niet, is het wel verstandig? Anders kopen we hem gewoon bij de MediaMarkt voor 385 euro meer...
     
  7. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou het probleem kunnen zijn met deze winkel? Tis nou niet bepaald een kleine jongen. Verder uitgebreide info op de site over garantie en van alles en nog wat. Tja je kunt natuurlijk € 385,- meer betalen, maar ik zie niet wat daar zo gewoon aan is. Voor mij is dat veel geld maar als geld voor jou geen rol speelt kun je natuurlijk gewoon naar de Media Markt gaan.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb inderdaad een scherm uit de R-serie :).
    Maar volgens hem kan het scherm de snelheid niet aan, waardoor er dus ghosting optreedt, wat te wijten is aan de mindere kwaliteit van de onderdelen. Toen ik zei dat ik het schandalig vond voor een scherm met een response tijd van 12ms, zei hij dat ie niet zeker wist of dit scherm wel 12ms was. Maar goed, ik heb me bij MM laten informeren, en die zeiden dat het scherm wél 12ms was. Sterker nog het staat nog steeds op het specificatiebordje onder het scherm.
     
  9. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    OK. De R-serie. De argumentatie blijft hetzelfde gelet op de gewekte 12 ms. verwachtingen (en op de franse site zelfs 8ms), alleen het kleur-argument vervalt helaas.

    De meeste kans maak je wellicht bij MediaMarkt als je aangeeft dat het scherm sterk in kwaliteit achteruit is gegaan (vergelijkbaar met een tv waarbij de kleur groen opeens wegvalt of een wasmachine die de 90graden niet meer binnen de programmatijd op 90 graden krijgt: "dan moet u maar twee keer op 60 graden wassen meneertje, dan heeft u hetzelfde resultaat en dat valt binnen onze specificaties"). Ongeoorloofde achteruitgang/slijtage waardoor het scherm niet meer aan de oorspronkelijk gewekte verwachtingen en de kwaliteit van de demonstraties bij MediaMarkt voldoet. Aan de andere kant: je loopt het risico dat ze je weer naar Samsung sturen...
    Succes in ieder geval. Wat zou de beste dag zijn om naar MM te gaan?

    Mocht het tot juridisch getinte correspondentie komen dan wil ik graag meedenken.
     
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ooit iets via Progress gekocht. Uitstekende ervaring_O_
     
  11. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien ervaringen met de garantie bij DTT Europe Shop?
    Want ik twijfel nog om hem bij de DTT of bij Progress.nl te kopen:confused:

    Maar bij DTT staat helemaal niks vermeld over garantie ofzo:confused: :confused: ,
    terwijl bij Progress wel duidelijk staat dat als er iets mis is, ze dat bij je thuis zelfs nog komen repareren:p :)

    Of anders nemen ze de TV gewoon mee en sturen ze hem terug:)

    Maarjah, iemand enige ervaring met DTT:confused: :{
    OF misschien nog suggesties voor andere online shops ofzo:9
    (DTT is trouwens wel het goedkoopst:9)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2006
  12. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij hebben ze altijds goed te woord gestaan. Bel ze anders: 013-5722454
     
  13. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt_O_
    Weet je trouwes ook hoelang garantie ze geven op de Samsung LE26R51, ik kan dat nergens vinden:confused:

    Maar ik moet toch nog even doorsparen:9
     
  14. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens de verkoper geven ze standaard 2 jaar garantie.

    Wie bezit de klv-s32a10e. Hoe bevalt dit model, ik zit namelijk erg sterk te twijfelen tussen de Samsung en Bravia. De bravie heeft toch 100% zeker een Responsetijd van 8ms? Iemand op dit forum problemen gehad met de Bravia?
     
  15. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor je hulp_O_

    Volgens mij heeft de Samsung ook een response van 8ms, ik heb net nog even gekeken op de site:

    http://product.samsung.com/lcd_microsite/#

    Moet je even op Logo klikken en dan krijg je een filmpje over Samsung
    LE**R51:cool:

    Bij Response staat dat ze ook 8ms hebben:) :)
     
  16. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de 26M51 met 8ms.
     
  17. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh:confused:
    Ik weet het eigenlijk ook niet zeker, maar als je met google responstijd le26r51 intypt, heb je wel veel results met 8ms:)

    Voor de rest hoor ik ook heel veel verwarring overal:9
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2006
  18. sega freak

    sega freak Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik niet, we hebben int huis een Sanyo HD beamer, dat is in ieder geval helemaal top
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2006
  20. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben hem toch niet bij Progress besteld, omdat mijn moeder dat niet wou via het internet (niet bij te hoge bedragen). Dus wij zij eerst naar de MediaMarkt geweest, prijs: 3599,- Wij kregen daar 70 euro korting, dat vonden we te weinig. Daarna gingen we verder kijken, de BCC, daar was hij 3999,- maar we konden hem ook krijgen voor de MM-prijs en dan nog een korting van 45 euro. Tot nu toe MM nog steeds het goedkoopst. Daarna even gebeld naar de Connect in R'dam en daar was ie ook 3999,- en bij Scheer & Foppen ook 3999. Zoals je ziet erg grote prijsverschillen terwijl ze allemaal de zelfde inkoopprijzen hebben. Toen gingen we naar de It's en daar was hij 4100,-!... het duurst dus, maar we konden hem ook daar krijgen voor de MM-prijs, 3599,-.. Toen is het gelukt om hem voor 3482,- mee te nemen alles inclusief bezorgkosten en verwijderingsbijdrage. Daarmee gingen we akkoord en ik zei nog op het laatst "maar dan wil ik ook deze PSP spel erbij hebben", en de verkoper zei "OK dan", en toen hadden we een deal!!! We krijgen de Philips 37PF9830 op 3 februari.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina