[Sega GT 2002] special prices en ford gt 90

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjonKanon, 17 nov 2002.

  1. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand nou al eindelijk hoe je die special prices wint??? en dan heb ik nog een vraag: ik ben nu voor de 2e keer de sega gt mode aan het spelen en de 1e keer had ik de caspita en de ford gt 90 gewonnen in een event race. nu ik voor de 2e keer bezig ben zie ik ze er nergens meer bij staan als price??? ik heb nu het s-license dus misschien dat het daaraan ligt?? maar volgens mij niet want ik had beide auto's al met een lagere license de 1e keer!? wie kan er hulp bieden:confused:
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zodra je ze gewonnen hebt kan je ze niet NOG een keer winnen, dus komt er gewoon een beker ofzo.

    Special prices win je zo : Zorg dat je na de 1e ronde op plek 4, 5 of 6 ligt en dan alsnog de race wint.
     
  3. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    nee maar ik heb gewoon een hele nieuwe sega gt mode gestart. op nieuw begonnen dus. en alle andere auto's win ik gewoon weer. maar ik zie die 2 er nu niet bij staan.

    ok bedankt man eindelijk weet ik hoe t moet!! alleen hoe haal je die special price dan bij drag-race??
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij drag races moet je op de helft een achterstand hebben, waarna je alsnog wint. Is vrij listig :) Mij nog niet gelukt maar heb er ook nog niet echt op gemikt...
     
  5. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    nitro patronen gebruiken;)
     
  6. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    nitro, is dat wel goed, want dat kan ook op me brommer maar dan gaat hij voor heel effe heeeeeel snel en dan is ie kadoek.

    lachgas injectie in auto bedoel je zeker ofzo, kan ook op me puchie, voor als je wouten achter je zitten.
     
  7. Reece

    Reece Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd in een race na 6e te hebben gereden in de eerste ronde uiteindelijk 2e en won toen ook de special price. (helaas was dat geen auto )]:-
     
  8. Foxz

    Foxz 343 Guilty Spark

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die Ford GT90 weet ik niet, maar de special prize van een drag race win je door deze 3x te winnen (hoeft niet persé achter elkaar te zijn). Dus gewoon drie keer heel het event winnen, niet echt ingewikkeld dus. De andere special prizes win je door in de laatste ronde nog 3 auto's in te halen.
     

Deel Deze Pagina