1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vreemde foutmelding bij installatie van software.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door NL Apex, 16 jan 2006.

  1. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Foutmelding bij installatie van Tbird/MSN na installatie win2k...[7-Zip Data Error]

    Ik heb een nieuwe computer, waar ik vandaag windows 2k op heb gezet. Ik krijg bij het installeren van software allerlei foutmeldingen :mad:.. ik heb zelf echt geen flauw idee waar het aan kan liggen.. k hoop dat jullie de foutmeldingen kennen, danwel begrijpen....Zou helemaal top zijn als iemand tips had..

    :'-(

    Apex



    btw.. ik kan ook geen jpegjes opslaan in paint.. -_- ""

    [​IMG]

    MSN Messenger en Mozilla Thunderbird zie je hier..


    edit:.. ik zie een streep door die bmp.. foutje tijdens t uploaden i guess..

    edit2: Die dingen in de bovenste msgbox zijn in ieder geval niet waar:)

    Specs: AMD AThlon 64 3200+, 1 gieg dual chann werkgeheugen, 200GB spinpoint samsung hdd, xfx 6800GS XXX graka.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  2. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar waarom in hemelsnaam win 2k?

    Over die bmp-tjes, volgens mij kan je met paint onder 2k niks opslaan als gif en zit dat er pas in sinds winxp, en paint is toch achterhaald dus waarom zou je het gebruiken?

    Over het installeren gok ik dat dit komt omdat je geen correcte versie hebt van windows installer (voor msn?) en misschien een verkeerd programma om bestanden mee uittepakken aangezien hij geen cab bestanden kan openen, misschien help het om winrar te installeren of komt dit omdat deze installers niet gemaakt zijn voor win2k?...
     
  3. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Windows 2000 bedoelde ik daarmee..

    Windows installer had ik al geupdate.. en winrar heb ik ook al er op..

    :confused:

    edit: ik wilde graag opslaan in jpg/jpeg uiteraard.. noirmaal staan deze erbij.. :eek: Zelfs in windows 95
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  4. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm dat over dat opslaan weet ik dan niet zeker maar ik doe ICT en daarbij hadden we ook een windows 2000 project en toen kon ik ook niet opslaan als jpg...

    Ik begreep trouwens wel dat je met 2k windows 2000 bedoelde hoor. Maar ik doelde er meer op dat het misschien handiger is om te updaten naar xp. Aangezien Microsoft geen support meer geeft aan windows 2000 en je op langere termijn steeds meer last zult krijgen van incompatible software.
     
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, Ik had je post niet helemaal goed gelezen idd.

    Dan maar weer format op deze ^_^..

    Tnx voor je hulp:)
     

Deel Deze Pagina