[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je een router of firewall hebt ... je moet waarsschijnlijk je Firewall open zetten ...
     
  2. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn firewall staat permanent uit :9
     
  3. Edbro

    Edbro Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    media connect wel maat media extender niet

    Hallo,
    Ik ben nieuw hier en zal waarschijnlijk wel helemaal op de verkeerde plek schrijven.
    Het probleem wat ik hen is het volgende.

    xbox360 wel werkend met media connect op pc.
    Maar niet met de windows media extender.
    Geeft netjes de code op de xbox, kan deze dan weer invullen op de pc met het setup programma.
    Vervolgens wordt de key gevalideerd, en dan wordt het scherm op de xbox zwart met het media logo en de melding "contacting"/
    Op de pc staat de melding dat hij de xbox probeert te verbinden.
    Even later stop de xbox en staat de melding dat hij niet in staat was om een verbinding met de pc te maken.

    Alsjeblieft als iemand het weet help, ik slaap al 3 nachten niet meer en ben echt ten einde raad.

    Heeft het er misschien ermee te maken dat ik een core system heb dus niet met harde schijf?

    Xbox en pc via router op internet.
    test media connection is ok
    zoals gezegt met media connect kan ik muziek streamen van de pc
    Geen firewall. Windows firewaal staat uit
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  4. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    draadloos met mediaconnect

    Een kennis van me heeft draadloos internet met pc en labtop. Ik had media connect 2.0 geinstalleerd op de labtop piece of cake, nu wil die het ook op zijn pc hebben. Ik heb media connect gedownload en geinstalleerd, de pc zag de box wel maar anders om niet. Toen heb ik mc opnieuw geinstalleerd en nu ziet de pc de box ook niet. Ik heb alleen de firewall van ms aanstaan, de draadloze modem/router is van Linksys en om mischien maakt het niet uit maar ik heb mediaconnect van de labtop eraf gehaald. Wie heeft een paar tips? Ik zit zo vast als een huis!

    Thnx,_O_
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarvoor heb je geen MCE nodig:+
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand plzz helpen?
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Aahhhhh komop joh, kijk nou eens naar die zielige jongen hierboven :9
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoeld ... heb je de poorten opengezet welke in de start post staan? en heb je een firewall draaien op je pc?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ff een vraagje, misschien een hele domme maar goed :+

    Ik heb nu momenteel "gewoon" Windows XP en hiermee kan ik dus muziek en plaatjes streamen met behulp van Windows Media Connect. Voor de overige functies (TV streamen enzo) heb ik dus een Windows XP : Media Center Edition nodig als ik het goed heb begrepen....

    Maar is dit dan een hele nieuwe Windows versie, of gewoon een update die ik kan downloaden en over mijn "gewone" Windows XP heen moet zetten ? Als het een hele nieuwe Windows versie betreft moet ik het dus in de winkel kopen, en daar heb ik ff geen poen voor dus vandaar dak het ff vraag :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit is een apart OS .. en niet alle pc's zijn geschikt voor dit OS... sommige hardware grafische kaarten, audio kaarten, tv kaarten worden niet ondersteund
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, dan weet ik dat ook weer ;)
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook hetzelfde, dan werkt het alleen als je de firewall op de pc uitzet (zowel tijdens de instalatie, als tijdens het gebruik)

    zal wel kunnen worden verholpen door de juiste poorten open te zetten, maar dat lukt mij ff niet (rare router--->philips...)

    maar als je dus gewoon je firewall uitzet moet ie het doen, en als je eventueel een netwerkbrug hebt bij je netwerkverbindengen, moet je deze verwijderen naar de prullebak
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    wat kan je nou echt met media connect doen nix toch??

    want ik weet niet wat ik zou moeten doen met media connect ??
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk héb ik helemaal geen router, dus firewall gaat uit en ik probeer het nog eens.
    tog bedankt
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan je eigen muziek streamen tijdens het spelen van games ... dus kan je eindelijk naar je K3 cd's luisteren tijdens het spelen van COD2 :cool:
     
  16. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem geinstalleerd maar hij start nie eens op fardo of iemand anders help me!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh .. hoe is je xbox 360 op de computer aangesloten? wat heb je allemaal draaien? Heb je de startpost gelezen?
     
  18. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is draadloos aangesloten op een router/modem maar de computer zitwel met draad aan de router/modem draaiende heb ik de windows firewall en macaffee
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik weer wat verder, Windows media connect ziet mn xbox maar mn xbox de pc niet :confused:
    Hij is toegestaan maar op de xbox ziet hij het ip niet ofzo, weet iemand hoe ik dat in kan stellen? bij mn lan verbinding staat dat hij ''Beperkte of geen verbindingsmogenlijkheid'' heeft, plzz help


    Hmm oke, het is gelukt om muziek en pics te streamen, maare het kon tog ook video? als ik naar het tabblad media ga, en dan naar video zegt hij dat er geen video's zijn, hoe kan ik dit oplossen?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan ligt het waarschijnlijk aan de firewall en de poorten van de router die niet open staan .. zie de start post voor de nuttige links
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina