Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als het fout gaat met de 360 word hij zowiezo upgradeble zoals de pc.

2. JeePee

JeePee Guest

Kan de PS2 ook al ;) (Formula One 2005)

@ Souljah,
    Jij bent volledig niet geïntreseerd in de PS3 (anders zou je wel weten dat het PS3 is, in plaats van PES3, en ook niet in de games. Althans, het lijkt me sterk dat je Killzone 2, Metal Gear Solid 4, Gran Turismo 5, Socom 4, en de hele mikmak niet wil spelen. Die games komen niet op de PC hoor _0/) Verder zeg je dat je geen fanboy bent, en dat je ook een PS3 gaat kopen als daar een vette game op uit komt, maar daar geloof ik persoonlijk helemaal niks van. Het liefst roep je dat de Xbox ownt, en Live al helemaal (let op hè, Live, niet LIFE) en dat de PS3 zuigt. Maar omdat je weet dat je daar allemaal negatieve reacties over krijgt, los je het op die manier op.

Alleen software matig. Het is echt niet zo dat je ineens een andere processor er in kan zetten hoor :+

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

das juist fardo microsoft komt ook met een camera.
    en ze hebben al iets laten zien maar om te zeggen al veel infomrmatie gegeven? nop nog niets.

daarom verwacht ook games zoals eye toy op de xbox 360.

mijn droom blijft zo'n race spel spelen met zo'n camera.

als je naar rechts kijk, kijk je in de rechterspiegel als je links kijkt, kijk je in de linker spiegel.

je moet zelf de beweging maken om je auto te starten.

jezelf in die auto steken, en als je dan online raced kun je maar zien.
    en gebarenmaken zoals f**k you.

da zij allemaal wel een dromen maar je weet nooid he om bv in een gt5 of in een forza 2.

wat ik hierboven vermeld heb zou eens een reden kunnen zijn dat dan die cameras een succes worden.
    want laten we eerlijk zijn wie speeld er nu elke dag eye toy en echt heel leuke spellen zijn er niet.

4. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg.....nu ben ik van de kaart omdat jij mij niet gelooft.:'-(

Ik heb een play 1 en 2 vriend dus dat fanboy gedoe kan je maar inslikken.

en nee......ik hoef geen Gran Turismo 5, voor de rest wacht ik tot ze echt uit zijn vooral Killzone en MGS.

Eh weet jij wat.....Alsof ik niet weet dat het Life is...als je erop kickt om spellings fouten op te zoeken....ieder z'n ding
    Misschien moet je maar eerst even alle comments lezen voordat je iets schrijft.

ach ach ach......fanboy.......Kom maar ens een keer hier langs....laat ik je mijn aantal play spellen zien.......grappig.

Discussie play of 360 is een beetje passe.....Ik heb een 360 en als ik het interessant vind om een play te kopen.....is mijn zaak en of jij mij persoonlijk nog wel wel of niet gelooft ach ach ach....mijn hart breekt!!!!!

5. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Denkje dat de massa vanplan is de 360 te upgraden als ie flopt...

6. soccer2005

soccer2005 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony gaat mischien voor online service

Sony heeft de stap om één centraal netwerk te gaan maken voor de PlayStation 3 en de PSP serieus in overweging genomen. aan de bètatesters van sony worden een aantal vragen gesteld over deze service.
    Het begint er wel op te lijken dat Sony bezig is met een service die gelijk is aan de Xbox Live! service.
    Zo worden er vragen gesteld over hoe belangrijk je het vindt dat alle games via een centraal netwerk werken, en wat je er van vindt als je demo's, muziek, video's etc. kunt downloaden via een online netwerk. Verder zijn er ook suggesties als een vriendenlijst waarin je kunt zien welk spel er wordt gespeeld door je vrienden, en het gebruik van de EyeToy in de lobby.
    Als sony dit echt gaat lukken om alles voor elkaar te krijgen en een goed online service te beginnen is dit een nachtmerrie voor microsoft.
    als deze service er echt komt (waar sony mee bezig is) zal dat niet alleen goed nieuws zijn voor de ps3 maar ook voor de psp die dan wel populairder zal gaan worden dan de nintendo ds.
    Ook word er duidelijk gemaakt dat de ps3 dit jaar zal verschijnen.

'The launch of the PlayStation 3 this year is an exciting time for all of us and presents many opportunities. We are constantly looking to improve our online service so that it meets all of your expectations.'

En dit its ook vet:

Europese steden in GTA4

In het engelse magazine psm staat dat iemand van rockstar heeft gezegt dat de gta 4 zich af zou spelen in europa,
    het zou bestaan uit maarliefst 6 steden dat kan dan ook kloppen met de informatie dat het in londen zou afspelen.
    rockstar heeft het bericht echter nog niet officieel bevestigt.

Ook zou GTA4 aan het einde van 2006 verschijnen op de playstation 3. Dat kan kloppen want naar gta 3, gta vice, en gta san zat er overal 2 jaar tussen en dat is nu ook het geval.

En dat komt misschien in.

En als dit eerst in de ps3 komt dan is dat een grote klap voor microsoft want dan kopen al veel meer mensen de ps3

Bron:http://www.ps3focus.nl

Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  7. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat hij snel uitkomt.
    Zal wel vet zijn als hij direct bij de launch uit komt.

Er moeten vind ik wel niet alleen europese steden in zijn, ze moeten een mix maken....

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van mijn gamesboer gehoorde dat de ps3 in october zou uitkomen met de volgende spellen:

gta4
    pro evolution soccer
    fifa 07
    killzone
    full auto
    mgs 4 (schijnt dat hij het msh zou halen)
    gt 5 ( volgens hem zit er 50 % kans in dat hij het ook zal halen)
    ...

als dit waar is amai.

hij sprak ook dat sony msh ook van plan is een wereld wijde launch te doen. dat vind ik niet een goed gedacht dan zou ik zeggen bstel hem maar al

9. JeePee

JeePee Guest

Volgens mij niet nee 8) Het is namelijk met een 'V' en je hebt het ongeveer al een stuk of 10 keer verkeerd gespeld _0/

W00t, das is wel heel vet. Nog niet eens over nagedacht. Als dit zou komen... _O_

Lijkt me erg sterk. Voor bijna alle GT's hebben ze minimaal 3 jaar de tijd genomen. GT4 werd in 2005 gereleased, en ik vind één jaar wel heel weinig. Tenzij het een afgeraffelde game is, omdat het net zoals vele Xbox games als launch titel moet worden uitgebracht. Maar ik denk niet dat PD dat doet.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2006
  10. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik dacht dat ze eerst met een world cup editie zouden komen voor de
    Play3 voordat ze komen met een fifa07 editie.

@Gamer
    Leuk he??
    speciaal voor jouw dan..Live|:-
    ehehehehe

11. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar weet je gamesboer meer dan sony zelf.

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    neen want iemand van sony komt veel bij hem

13. Master Perfect

Leuk Bevonden:
    0
    dus volgens hem zou de ps3 dan pas in oktober uitkomen? Sorry hoor, maar ik denk dat je gamesboer zijn sony-bron iets te gemakkelijk geloofd.

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah als jij het beter weet.

en ik denk dat dat best kan want we hebben nog niets echt gehoord van de ps3 maar volgens mij zit er de kans voor europa in oktober goed in.

en als het een wereld wijde launch word natuurlijk vroeger

15. Master Perfect

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet beter. Maar er is nog niemand in de wereld die weet wanneer de ps3 gereleased zal worden en met welke games, maar jouw gamesboer zou het wel weten? Als hij toch zoveel weet kun je dan eens vragen wanneer de nieuwe lading xbox360 eraan komt, zou voor hem een makkie moeten zijn.
    Zoals het al dikwijls gezegd is, alles wat over de ps3 gezegd is zijn en blijven geruchten. Zal volgens mij wachten worden tot de E3 voor we alles weten.

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jongens als diene van playstation marketing benelux dat zegt zou het tog kunnen he.
    ik ken diene ook hoor.
    hij nog al dingen gezegd over de psp bv wist hij ook dat het 1 september ging worden en wij wisten nog lang van niets dus...

17. Master Perfect

Leuk Bevonden:
    0
    Alles kan, maar als hij zegt dat de ps in oktober uitkomt en daarna zegt dat ze mss een wereldwijde release gaan doen, dan wilt dat zeggen dat hij het ook niet zeker weet. Maar laat ons het hierbij bij laten.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik geloof niet in dit stukje ... Maar als het waar is petje af

Mocht sony dit willen verwacht ik niet dat ze deze service met de launch al klaar hebben. Tevens betwijvel ik of hun PS3 direct een HD heeft ... maar we zullen zien.

19. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    514,000 units in Amerika verkocht binnen 14 dagen

514000\14=36714

325,902 units in Amerika verkocht binnen 8 dagen
    325902\8=40737

De consolemarkt is tussen 2000 en 2005 met 20% gestegen.
    Als je dit meerekent doet de xbox360 het slechter dan de Dreamcast.

36714*1,2=44056
    44056\40737=1,08

Dreamcast 8% relatief beter verkocht dan Xbox 360?

20. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hieruit kun je niet opmaken dat de dreamcast "8% relatief" beter verkocht.
    Wel kan je zeggen dat over de eerste 14 dagen Sega meer consoles verkocht in Amerika dan Microsoft, echter is dit ons allemaal duidelijk lijkt mij (denk aan tekorten van de 360).

Tevens is Sega in de V.S. altijd goed verkocht, of vergis ik mij nu?

Doet de xbox het dan slechter dan de dreamcast is maar de vraag. Naar mijn mening niet, ik denk dat de vraag in Europa en V.S. naar een xbox nu groter is dan toen naar een dreamcast.

Tevens zijn de apparaten heel anders, zo kan Microsoft veel verdienen aan het hele live gebeuren (denk dan ook aan arcade games enzo), hiervoor is denk ik relatief weinig input nodig en het levert veel op.

Je kunt je dus afvragen waneer Microsoft het slechter doet dan Sega toen deed, het is ook een beetje appels met peren vergelijken.

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina