Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Colnago...

het maakt niet uit als attributen of dergelijke van consoles op elkaar lijken.

Het betekent alleen dat ze hun huiswerk goed doen.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Xbox had, net als de ps2, zijn goede exclusieve titels. Ik zou zou een klein rijtje noemen die mij zo te binnen schieten
    - Halo (kwam naar pc, maar was xbox only :9)
    - Halo 2
    - Forza
    - Ninja gaiden
    - pgr1
    - pgr2
    - etc. :)

En "Denk dat zonder Xbox Live MS de concurrentie allang had verloren " is dom speculeren omdat xbox live er nou eenmaal wel was (en is, beter dan ooit te voren :9)
    Sterker nog, xbox live kan wel eens de grote troef gaan worden om de next-gen "battle" te gaan winnen. Online console gaming heeft mijns inziens gewoon de toekomst. Zolang Sony niet met z'n goed systeem komt kunnen ze het nog wel eens zwaar krijgen.

Maar waar blijft Nintendo eigenlijk in dit verhaal? Zij maken kwa gameplay waarschijnlijk een grote stap voorwaarts. Ik hoop dat dit ook een doorbraak gaat worden in de game-industrie :) Gamers in beweging :9

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    btw xbox-live zal nu nog een groter succes worden ddor die krab kaarten voor 1,3,6,12 maand xbox-live.

dit is zeer goed voor de mensen die geen visa of dergelijke hebben

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    3x raden waarom ik bij de 1e xbox niet op live zat? :) Kraskaarten zijn de uitkomst voor mensen zonder CC!!

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de reden dat ze ook kraskaarten nu gebruiken, veel mensen hebben geen cc of mogen hem niet gebruiken van hun ouders, ms liep daardoor veel klanten mis, nu er kraskaarten zijn komen er ook veel meer mensen op live;)

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    maar dit heeft ook zijn nadelen zoasl kleine gasten die de boel komen verzeiken bij bv pgr3

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ... en daarom heb je een avoid optie + verschillende zones .. dus kies de zone die bij je past :9

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    aaah.

dus zou je msh bij pro minder van die sullen tegen komen dan bij recreation of omgekeerd

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb .. en mocht je een paar tegen komen die niet sportief zijn .. dan geef je ze negatieve feedback

10. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn vorige comments had gelezen dan zou je zien dat ik hier 100 procent mee eens ben.

11. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehhehehehe
    gelijk avoiden!!!!!!!

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    oke kga direct eens op pro zetten zeg

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.959
    De Revolution zal dus waarschijnlijk nog eind 2006 te krijgen zijn. Misschien PS3 en Revolution zelfs rond dezelfde tijd in de winkel?

En op de E3 gaat het apparaat dus volledig uit de doeken. De achtergehouden gameplayverassing zal dan ook wel bekend worden gemaakt en eindelijk beelden.

Wat ik trouwens niet snap is waarom iedereen zit te zeueren dat de Revolution graphics krijgt die iets beter zijn dan de huidige Xbox. Hebben jullie dan al beelden gezien? Ik niet iig. En als je er vanuit gaat dat Resident Evil 4 misschien wel de mooiste game van deze generatie is en ik zelfs mensen heb horen zeggen dat deze sommige Xbox 360 titels overtreft... vul zelf maar in.

Het is dus duidelijk dat ik die console gewoon moet hebben, puur omdat het van Nintendo is. Nintendo blijft in mijn ogen gewoon kwaliteitgames leveren. Mensen die zeuren over het uitmelken van de Mario games hebben ze vast nooit gespeeld, want deze games zijn vaak van heel hoge kwaliteit. Alleen Mario Party mogen ze wel mee stoppen, want dat begint wel op uitmelken te lijken. Ook de mogelijkheid oude nintendogames te downloaden en te spelen is geweldig.

De PS3 trekt me iig helemaal niet zo. Er zijn genoeg games op, maar het grootste deel daarvan boeit me niet echt. Dit heb ik ook gehad met de vorige generaties Sony consoles. Dat het apparaat grafisch het sterkste is garandeert ook helemaal niks. Was de Dreamcast ook niet ongelooflijk ten tijde van zijn release? Niet dat het zo zal verlopen met de PS3, want de Dreamcast werd gewoon niet gepromoot en kon je niet in alle winkels vinden. De PS3 staat voor mij eigenlijk meer op dezelfde hoogte als de Xbox360 met ongeveer dezelfde soort games.

Xbox 360 tenslotte. Deze console wilde ik al aanschaffen, maar ik wacht waarschijnlijk toch maar tot de eerste pricedrop of zelfs tot na de Revolution. Grootste voordeel is imo toch wel de onlineservice. Microsoft heeft ervaring met online opgedaan bij de eerste Xbox en zal dus verder ontwikkeld zijn dan Sony en Nintendo op dit gebied zijn. Waarom hij mij momenteel nog niet trekt is het feit dat de gereleasde games nou niet echt verschillen van de games die nu te krijgen zijn op de Xbox. De enige twee games die me trekken zijn Perfect Dark Zero en Kameo.

14. JeePee

JeePee Guest

Avoiden heeft geen enkele zin.
    Preferen ook niet.
    Ik kom vaak genoeg bij gasten die ik ge-avoid heb, en het kan soms nog wel eens lastig zijn om in dezelfde room te komen met iemand die ik heb geprefered. Het is zoals ik al een tijdje terug zei leuk op papier, maar in de praktijk een stuk minder. Het is eigenlijk gewoon een status symbool, want werken doet het toch niet. Laat staan dat pro alleen bij pro's komen. Je moest eens weten hoe vaak ik tegen recreations en undergrounds geraced heb, en hoe vaak die gasten een trueskill van onder de 10 hebben. Microsoft heeft moeite voor niks gedaan _0/

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    pff das dus eigenlijk allemaal dikke bullshit, maar msh dat dat allemaal in de toekomst verbeterd word he.

Sony heeft op de Japanse Playstation website, PlayStation.jp, een zestal titels voor de Playstation 3 bevestigd. Van geen enkele van deze games werd nog een releasedatum genoemd en ook de titel wordt vooralsnog aangemerkt als werktitel.
    Tussen de zes titels vinden we drie geheel nieuwe titels, namelijk Angel Rings, een RPG, Monster Carnival, een actie-RPG en The Eye of Judgement, waarvan het genre nog niet bekend is. Daarnaast staan er ook drie vervolgen op Playstation 2 games in de planning, namelijk Everybody's Golf 5, Gran Turismo Series en Genji 2.

Het betreft hier overigens alleen de PS3 titels die in Japan ontwikkeld worden. Van Europese en Amerikaanse bodem zijn onder andere Killzone, Heavenly Sword, I-8 en Motorstorm al bevestigd als first-party titels.

dit zijn eigenlijk de games die verwacht waren en eigenlijk iets verrassend staat er niet bij.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :) Ze houden nog steeds zaken achter, zoals de makers van jak,... Naughty dog, is met een geheim project bezig. Het zou heel dom zijn om nu hun projecten te onthullen, die zaken zijn voor E3. Ook makers van God of war,... zijn met projecten voor ps3 bezig, Maar als men deze onthult, laten ze beelden zien, en moeten ze impact hebben, nu zou superslecht getimed zijn...

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    en heb ook ergens gelezen dat het design van de ps3 ook niet defenitief is.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook zo, kunnen nog altijd aanpassingen aan gedaan worden, anuwel ik denk dat hij er juist het zelfde gaat uitzien uiteindelijk, de controller zou er wel heel anders kunnen uitzien, ben benieuwd...

19. soccer2005

soccer2005 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de ps3. wandt die spreekt me meer aan. En betere screens(ingame beelden gezien).

20. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En van welk spel heb je dan ingame beelden gezien? Voor zover ik weet zijn er nog geen ingame beelden uitgebracht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina