hulp graag, omruil probleempje

Discussie in 'Algemeen' gestart door kaliet, 18 nov 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    nogal ja. :mad:

'Tis gewoon een andere vorm van stelen of verduisteren... =(

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    kopieeren ook, en ik kopieer nix, koop alles origineel, en of ik nou deathrow ruil of dead or alive 3, what's the difference? even duur

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Zo? Als je serieus van mening bent dat het nix uitmaakt dan loop je die winkel binnen en zeg je gewoon eerlijk dat je graag een spel wilt ruilen; dus zonder stickertjes om te ruilen. Dan merk je vanzelf of er wel of geen verschil is.

Zal ik de uitkomst van je gesprek voorspellen? ]:- ]:-

4. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ah joh doe gewoon waar je zin in hebt ..het is altijd beter dan drugs dealen

5. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Is indeed zo goed als nieuw. Zelfs de voorkant is perfect. (Op dat rare stickertje na dat erop zit) :D

Geeeeeeeeeen idee hoe dat daar nou op komt..

ROFL.. Eigenlijk is het niet eerlijk wat je probeerd te doen, maar toch een tip: Als het niet lukt en je zet het op een lopen, bedenk dan wel even van te voren of je DOA3 toendertijd met pinpas gekocht hebt of niet.. Anders staat de politie zo aan je deur..

En nee, ik spreek niet uit ervaring.. Of... Nah.. Laat maar.. :D

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik had nix te doen, dus ging ik WEER naar de free record shop, en ik heb hem geruild voor tony HAWK 4 JEEEEEH! het is gelukt, dat wijf heeft afgestudeerd op de belgenschool ofzo, ze zei: in de computer komt deze code overeen met een spel genaamd deathrow, ik zo hmm oeps, ik zeg zo: dat is een verkorting voor de naam dead or alive 3, zei zo, hmm ja kan wel, ik moest 9 euro bijbetalen, dead or alive 3 weg, tony hawk 4 erin! IK GA GAMEN!!!!!!

Oja, wie wil er tony hawk 3 kopen? voor zo'n 35 euro...

Laatst bewerkt: 18 nov 2002
  7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    LOL..afkorting voor DOA3 ^_^

8. masterape

masterape Guest

Is ie gaaf tony 4 ik twijfel erover om hem te kopen?

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem zeker cool!! :9 veel beter dan z'n voorgangers

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet het niet, het is dat ik 9 euro moest bij betalen, natuurlijk vind ik hem HEEL vet, maar ik heb tony hawk 3 ook, die ga ik dus nu verkopen, hij is wel veel vetter, die levels zijn echt HUGE! alleen hoe je van die ramps goed kan nemen snap ik nog niet helemaal, er zit geen tutorial in :'-(

oja nog een tip, als je dit gaat spelen moet je gewoon Blink 182 erbij aanzetten, deze game ruled echt, en aan masterape: koop deathrow, bewaar het bonnetje, ga na 10 dagen terug met bon en dead or alive 3 als je die hebt, en haal tony hawk 4! 8)

Laatst bewerkt: 18 nov 2002
  11. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een laffe zwakke kutstreek, bah...

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    neej hoor, dead or alive is net zoveel waar als deathrow, ik zie het probleem niet

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat lam zeg, dit is pure belazering.

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ja he, kom dan met argumenten...

15. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij valt het onder de noemer fraude, door het het "verkeerde" spel moedwillig met een verkeerde bon te retourneren, en er zo zelf beter van te worden.

16. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je belazert de boel door een potje te liegen en een game die je anders moeilijk tweedehands kwijt kunt om te ruilen met een bon voor een andere game om er een spiksplinternieuw spel voor te krijgen. Het feit dat het een gratis reward-pack game betreft daargelaten, dat maakt het allemaal nog meer lame...

17. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een zekere connectie tussen jouw naam en de drang tot oplichterij en dus wellicht in aanraking komend met de politie heb ik het idee :{

Ook jouw intelligentie is niet hoog genoeg om te doorzien dat zodra de scanner over de streepjescode gaat, je de naam van het spel ziet verschijnen in de computer/kassa.

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    waarschijnlijk ben ik slimmer dan jou pikkie noga, want het heeft gewerkt aap

19. Buffalo X

Buffalo X Anti - Bruges

Leuk Bevonden:
    0
    Het Is laf ,ok .maar het is hem toch wel gelukt hé, dus hheeft hij nu tony hawk 4 in plaats van doa3, toch wel een veel vetter spel.
    Mah wa dak lichtjes nie wijs vindt is die domme opmerking over de belgen ]:- =(

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat maakt het uit beiden spellen waren even duur. Ok het mag niet maar een mag zoveel niet. Ik weet cker dat iedereen hier wel een gekopieerd cd in huis heeft liggen is het geen PC game dan is het wel Muziek. Hij heeft in principe nog steeds €60 betaald voor een spel als je iets kopieerd betaal in principe niet......wie mag er nu dan over hem oordelen ???

Deel Deze Pagina