Is deze titel uitverkocht?? Loop door heel nmgn te struinen, in niet 1 winkel ligt ie er.... Als dit zo'n razend gaaf spel is, waarom koopt men hem dan niet meer in.... afgelopen winkels: Bart smit Dixons (2 stuks) intertoys (2 stuks) discovery (game-winkel) "could there BE more stores??"
Productie en verkoop is gestopt. Ik weet niet of hij nog ooit zal starten zoals het er nu uitziet niet meer. Alles wat nu nog te koop is zijn de laatste exemplaren. Ik heb net de mijne voor €75 kunnen verkopen
Euh... teveel gezopen? als je hem echt niet kan vinden kan je altijd nog op gcshop . nl kijken , daar hebben ze hem wel
Je moet goed lezen jongen ]:-.............ik zei : Die gene die je nu nog kunt krijgen zijn nog voorraad. Als die op zijn zul je ze daar ook niet meer kunnen krijgen !!!
Dan niet !! Vraag maar eens bij Discory die weten het wel....ik denk dat je het wel gelooft als je ze over een maand nog steeds niet ziet liggen
Hoe wil je dat verklaren dan, als het spel zo goed is. Ze gaan er heus niet vrijwillig verlies opmaken. Ze willen echt wel allle cash uit de mensen trekken. Laten we hopen dat het niet waar is.
Er blijken een groot aantal bugs in het spel te zitten. Ik heb er persoonlijk geen enkele van gezien maar het is toch echt waar
Op de forums van Eidos of TimeSplitters2 blijkt hier niets uit. Er staat wel een melding dat er de nodige bugs is TS2 zitten maar dat je er tijdens normaal gameplay geen last van hebt. Ik ben toch wel benieuwd waar jouw info vandaan komt...
Bij discovery heb ik het nagevraagd. Er zijn ook andere gamestores die het zelfde zeggen (nee geen intertoys enzo). De bugs moeten in de arcade league en challenges zitten. Je kunt dan daar niet meer verder. Er is hier ene Philles op het forum die er nog meer over weet. Hij heeft ook mijn TS2 gekocht voor €75. Maar ik zeg ook zelf dat ik in mijn versie nog nix tegen ben gekomen. Ik vind het ook moeilijk te geloven maar het verklaard wel waarom je het spel bijna nergens meer kan krijgen. Er zijn hier trouwens gasten op het forum die de bugs wel hebben ontdekt. Er staan ergens topics in de Games Chat over. Verder kan ik er ook niet duidelijker over zijn. En weet ook niet of er nieuwe TS2 games zullen komen
Bij die zelfde vent die jou vertelde dat Whacked! geen Xbox Live ondersteunt? We zullen het wel merken. Vooralsnog doet mijn TS2 het prima, dus als ie vol zit met bugs zitten die bugs wellicht aan de andere kant van het schijfje...
Misschein die bug in de challenge waarbij je 30 ruiten in moet gooien, terwijl er maar 26 ruiten zijn??
Nah het was niet dezelfde discovery winkel. Maar het zou goed kunnen dat het allemaal bullshit is..........de bugs moeten ergens in het arcade of challenge gedeelte zitten..........ik ben ze ook niet tegengekomen maar die hoeven ook niet in alle spellen te zitten.