Die PDZ is geil whooot EDIT 1:Even zoeken en dit levert mij nog meer PDZ op alleen niet die hierboven is: Airbrush Airbrush Sticker die geplakt is op een witte faceplate EDIT 2: Alleen horen deze laatste 3 berichtjes met deze als laatste niet echt in deze thread hier hebben we een speciale faceplate thread voor!!!
Ja, dat kan je wel zeggen Het is hem dat je dat oranje haar ziet, anders zou ik niet weten dat het Joanna Dark voorsteld
Ze zijn binnekort al in Amerika te verkrijgen. http://www.majornelson.com/2006/01/17/get-a-cod2-faceplate/
We hadden het over de 3e. Die met een omgebouwde Joanna Dark. Ik wist niet dat Joanna Dark een man wou zijn .
Zekker cool! Ik wilde al COD2 kopen maar daar wacht ik dan nog wel even mee. Wat ik dus ga doen, ik koop eerst Quake 4 (die vind ik namelijk niet helemaal geweldig, maar ja die faceplate is natuurlijk nooit mis ) dan ruil ik hem om vor COD2 met faceplate en dan hou ik die gewoon .
Ik denk het eigenlijk niet. Ze willen er denk ik iets speciaals van maken. Dat niet iedereen zo'n ding heeft.
nee komt in maart een actie waarbij FRS met Activision gaat samenwerken, dus CoD2 en Quake 4 verkopen met een faceplate.
Ik vind het eigenlijk allemaal zonde. De face-plates die je kunt kope zijn eigenlijk ''crap''. Maar ak deze zijn zo vet, en je moet beslist die game kope. Als ze 30,- die games zijn zal ik het overwegen.
Maar, als je de game al hebt. Kan je de faceplate dan nog wel apart kopen. Nee zeker Ze zijn opzich wel vet.
http://www.x-power.be/?act=nieuws&content_id=5550&game_id=494 Je moet dus niet de game zelf kopen om die faceplate te krijgen. Je kan gewoon eender welk activision ame krijgen met eender welke faceplate.
Die faceplates kan je in amerika ook los kopen bij de 'best buy' of je krijgt em gratis bij quake of cod. Op ebay genoeg van die dingen te koop, ook op de duitse ebay genoeg van die dingen. Tzijn geen limited plates zoals de pgr plate. Weer super dat ze zo'n actie hier doen... na bijna een half jaar, leuk voor de mensen die die games allang in huis hebben Naja, laat m'n pgr faceplate toch lekker zitten
Je krijgt bij deze games een faceplate naar keuze: Gun, Tony Hawk's American Wasteland, Call of Duty 2 en Quake IV. Maar ja ik zou wel graag zo stoere COD2 faceplate willen met de game van Tony Hawk's American Wasteland er bij. Wat dan wel weer minder is is dat je er dan een faceplate bij krijgt van een game die je niet speelt. Maar ja... Hier nog even twee plaatjes.