Zit dat standaard bij de DS? En Nintendogs lijkt me wel grappig, maar ook niet meer. Ik heb de reviews gelezen en hij schijnt ook te gaan vervelen na een week of twee, en dat moeten we niet hebben natuurlijk
Hier een aantal leuke verslavende DS games: -Mario 64 (briljante platformgame, ben je uren mee bezig) -Meteos (super verslavend origineel puzzelspel) -Nintendogs (je honden trainen en opvoeden, blijft leuk) -MarioKart (hoef ik denk ik niet uit te leggen) -Sonic Rush (ouderwetse 2D Sonic gameplay in een nieuw tof jasje) -Polarium (zeer verslavende puzzelgame) -Touch Golf (een leuk en goed uitgewerkt golfspel) -Advance Wars Dual Strike (zeer goede strategy game die garant staat voor uren speelplezier) -Another Code (de game is redelijk kort, een uur of 10, maar de sfeer, het verhaal en de gameplay zijn erg goed) En natuurlijk komen binnenkort Mario and Luigi 2 en Animal Crossing. Nog twee super leuke verslavende games.
de nieuwe Polarium die op de GBA uitkomt komt toch ook op de DS? Die zou ik dan aanraden, aangezien ie wat minder saai is dan de oude die alleen in zwart wit speelt
Heb vandaag Trauma Center: Under the knife gespeeld. Echt grappige game joh, heb alleen nog de eerste levels gespeeld waar je aan de hand wordt gehouden met het opereren, maar lijkt me op latere levels wel moeilijk! Helaas is mijn DS nogsteeds niet terug van reparatie!! tegen de tijd dat het nieuwe design uit is heb ik mijn ds nog niet terug haha
Ik heb sinds kort Kirby. Relaxt spelletje voor tussendoor. Besturing met stylus werkt perfect in dit spel.. Maar Meteos blijft toch m'n favoriet. Highscores proberen te verbreken met Timewar blijft een uitdaging.
Okey,, iedereen bedankt voor z'n reacties! Ik zal er nog even over nadenken en wat reviews lezen enzo en dan m'n beslissing nemen of ik er één zal kopen (geldgebrek)
Yeeey nieuwe DS van nintendo gekregen.. ik kan er weer tegenaan haha. Heb net luigi gevonden in Mario64DS
das lullig, en de geruchten gaan dat de 16de de redesigned DS uitkomt Ik ben benieuwd hoe die er uit gaat zien...
Spelen mensen hier mariokart ds nog online? Ik doe dat nu sinds een paar weken, ik heb alleen wel maar een maat van me met een ds en mariokart ds. Dus ik zoek wat meer friends voor mariokart ds. Voeg me even toe: Friendcode: 541226 965749 msn: genassix@hotmail.com
Ipod achtig hadden ze het over. Maargoed, als ie echt zo mooi is moet ik deze maar weer verpatse.. eikels hahaha
Wat gaat er dan allemaal aan die redesigned DS veranderen? En is de prijs tzelfde OMdat ik namelijk van plan ben om er één te gaan kopen
Hey ik heb sinds kort mario kart ds en zo een usb apparaatje maar ij kan maar geen verbinding maken ik heb een draadloze router van sweex. Heb ook al op die website gekeken van hun maar ik snap er iks van kan iemand me uit de brand helpen word er een beetje gek van namelijk.