[Mijn postbank.nl] internet bankieren

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DVL91, 18 jan 2006.

1. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Postbank.nl

ik vroeg me af of er meer mensen zijn hier die internet bankieren bij postbank.nl,
    ik had namenlijk nog al veel problemen met het eerste keer aanmelden op mijnpostbank.nl
    later bleek dat ik de verkeerde activerings code had(namenlijk die van de vorige keer aanvragen(ongeveer 2jaar geleden|:- )
    en hier kun je dus al je vragen en opmerkingen overmijnpostbank.nlstellen en zeggen!
    8)

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    2 woordjes: geweldige service ;)

Kan niet meer zonder :)

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    werkt super, jammer dat mijn pa beheert en hij me het wachtwoord niet wil geven

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Geen klachten van deze kant. Ik verkies overigens tancodes van een blaadje, dan via de telefoon. Ik vind het heel goed en fijn werken. Pin even bij de supermarkt en je ziet het thuis al gauw op het rekeningsoverzicht.
    Weg met de lompe papiertjes!

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ja ik use het nu al 4 jaar denk ik 5 misschien en nog nooit problemen mee gehad. Echt ideaal!! Overmaken, internetsparen, allemaal net zo makkelijk :)

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    toevallig vandaag net de eerste papieren met wachtwoorden enzo van binnen gekregen, kost me minder geld qua administratiekosten en het is veel handiger/overzichtelijker.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hele verbetering sinds girotel. Vooral die gratis sms-jes met je tancodes. Altijd overal kunnen bankieren! Het enige wat ik nog mis is overboekingen naar het buitenland en verder moeten ze de vertraging van een dag naar banken (omdat interpay er tussen zit) er echt uithalen.

8. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Vanaf deze kant ook super, en ook nog leuke spaaractie's. Deze maand kreeg ik ook al een anwb bon van 10 euro omdat ik 500 euro had gespaard, en zo hebben ze meer dingen.

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Zwaar relaxed.. je hebt alles mooi bij de hand.

10. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Het lijkt mij ook wel wat! Kan niet iemand mij even z'n inlog gegevens en een paar tan codes geven? Kan ik het eens uitproberen.
    Alvast bedankt :+

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook en het werkt goed genoeg.

Mijn vader heeft het al een stuk of vier keer aangevraagd: nooit wat binnen gekregen. :{

12. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nu ook sinds een paar weken, gewoon simpel via internet aangevraagd en de enveloppen lagen zo bij me op de mat.

SMS service is helemaal geweldig, anders moest ik steeds naar een pin automaat om te kijken of mn geld er was, het overmaken werkt ook lekker. Deals afsluiten gaat nu een stuk makkelijker!

13. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu ook al een tijdje, zo'n 2 jaar, en ik moet zeggen dat ik niet zonder Mijnpostbank zou kunnen! Overdrachten gaan tien keer sneller!

14. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu ook al ongeveer een jaar of 4, alles wordt prima geregeld, maar de overschrijvingsduur vind ik erg langzaam. Zowel een normale overschrijving als een overschrijving van internetsparen naar je giro of andersom. Dit duurt ongeveer 2 a 3 werkdagen. Als je dit vergelijkt met de rabobank is dat erg langzaam. Als je het via de rabobank duurt is het gelijk overgeschreven. Dat is helemaal super. Je gaat bijvoorbeeld 's ochtends naar de stad, je schrijft 300 euro's van je intersparen naar je gewone rekening en je kunt gelijk aan de slag! ;)

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Heb het ook maar het moet echt sneller kunnen, overschrijven van en naar je spaarrekening en naar andere rekeningen.. slaat nergens op dat het 2 dagen moet duren natuurlijk.

16. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt top, betalen met 5 seconden verwerkingstijd is geweldig:) .

Ik baal alleen net zoals alle anderen van de werkdag wachtijd bij het overschrijven van en naar eigen rekeningen.Ik snap niet waarom dit langer moet duren dan van giro tot giro.

17. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Dan geef ik maar mijn mening over het internet bankieren bij de Abn Amro,
    Zo kunnen jullie natuurlijk ook vergelijken ;).

Ik vind het zelf een perfecte service..
    Alle overboekingen worden direct verwerkt en je kan zelfs overboeken naar het buitenland.
    Ook zeer veilig omdat je een identifier nodig hebt om toegang tot je account te hebben.

De stappen:
    Stap 1: Rekening nummer en pasnummer toetsen op de Inet bankieren inlog-pagina.
    Stap 2: Je pas in de E.dentifier stoppen en je pincode intoetsen.
    Stap 3: Het gegeven getal op de inlog-pagina van ongeveer 8-10 cijfers intoetsen op de E.dentifier.
    Stap 4: Het getal invoeren op de inlog-pagina, die je terug hebt gekregen van je E.dentifier.

Je bent ingelogd ;)

Ik had laatst getest hoe snel het wel is..
    Ik had 25 euro van mijn moeders rekening overgeboekt naar mijn eigen rekening, dat viel dus snel te controleren. Nadat ik had overgeboekt logde ik weer heel snel in op mijn eigen account, en ja hoor.. daar had ik 25 euro overgeboekt staan! ;)

Ben er blij mee, ik kan nu ieder moment mijn saldo opvragen. Heerlijk.

Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  18. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet helemaal hoe die tan codes werken ik heb het namenlijk ook nog nooit geprobeerd maar ik moet binnenkort iets overschrijven naar mijn moeders rekening.
    dus als iemand daar uitleg over wil geven of meer info. graag!:cool:

19. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets overmaak/overboekt moet je een code invoeren. Dan krijg je een nummer van de tan code lijst. Dan zoek je het nummer op en voe je de code in.

Deel Deze Pagina