1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit hoe je hem zet, de ledjes passen zich aan aan de stand van de console _O_
     
  2. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is nog niet aangekomen helaas, maar hopen dat die morgen komt.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier in Ede hebben ze de premuims ook nog steeds, liep echter van de week in de MM utrecht en daar stonden der gelukkig nog een paar :) heb dus al een klein weekje een premuim en het is echt helemaal geweldig!
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! ik heb voor de lol gister en eergister nog naar de MM in utrecht gebeld (woon er redelijk ver vandaan) en daar zeiden ze dat ze al een tijd niet meer gehad hadden en ze niet wisten wanner ze weer binnen kwamen |:-
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Principe van wachtlijsten is dat de 1e op de lijst de 1e xbox 360 krijgt die binnen komt. Als een persoon jouw tactiek neemt, naai jij dus degene die 1e op de lijst staat :) Jouw (en mij) een zorg, maar niet echt netjes tegenover de genen die al tijden op die lijst staan ;)
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Dat meen je niet!!!! Gister de focking hele stad afgelopen, Free record buiten geweest vergeet ik gewoon de focking Free record binnen!!!!

    Ach morgen komen ze toch dus wat maakt het uit.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal me werkelijk een zorg zijn of het netjes is tegenover anderen, je kan ook 2 maanden wachten, daar had ik echter geen zin in. Maar zoals ik al eerder zei, met normaal bestellen, had ik hem na 2 dagen kunnen hebben. Ik heb dus hooguit 1 iemand voor 2 dagen genaaid ;) .
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, als jullie nog een Xbox360 premium zoeken, de Dixons in rotterdam aan de Lijnbaan heeft er vandaag 2 binnen gekregen(waarvan 1 voor mij).
    en morgen komen er ook nog een paar binnen bij de bart-smit aan de lijnbaan, dus je moet om 10 uur bellen daarnaartoe en zeggen dat ze er 1 voor je virjhouden.
     
  9. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou ook even meedelen dat ik net van Dixons Almelo kom en mijn bestelde 360 premium na 6 weken kon ophalen. Er bleek maar 1 premium te zijn binnen gekomen.

    Dus vanavond de hele avond PGR3'en.

    *)
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou wel verstandig om met zo'n witte doos door Hoge Catharijne te lopen?
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik niet wat ze 'al een tijd' vinden, want wij hebben daar bij MM Utrecht afgelopen maandag nog 4 premiums gekocht van een lading van 50 stuks ofzo die ze op zaterdag hadden binnengekregen..

    Ik denk dat je gewoon winkels regelmatig moet langsgaan, want volgens mij schepen ze mensen telefonisch gewoon af met lulverhalen om er snel vanaf te komen (ze zijn het massale bellen vanwege de Xbox 360 een beetje zat denk ik)..
     
  12. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag even bij de site van Wehkamp gekeken naar de houdige status en daar wordt nu vermeld: Naar U verzonden. Maw morgen komt ie hopelijk binnen :) Afgelopen weekend hadden ze 't nog over 2 weken, maar dat is nu dus met een week verkort :) Ik ga dus een heerlijk weekend tegemoet ;)
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Tuurlijk wel, ik maak me niet druk om een paar kleine jochies hoor.
     
  14. # 1

    # 1 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mijn premium maandag op bartsmit.com besteld, dinsdag avond zag ik op de site dat ie was verzonden en woensdag had ik hem. Maar ik heb nog niet heel veel gespeeld want woensdag had ik nog geen spellen(ik had hem later verwacht) en had ik het druk met school. Dus had ik vandaag PGR3, CoD2 en een play en chargekit gehaald. Maar nu heb ik nog steeds niet veel gespeeld want het stukje van de play en charge wat je in de controller stopt bleek scheef te zijn. Je kan het er wel makkelijk in stoppen maar als je het eruit wil halen zit ie helemaal vast. Ik had al xbox-klantenservice gebeld en daar snapten ze niet hoe dat kan gebeuren. Dus morgen ga ik terug naar de winkel.
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hoort. ik heb er 2 en die zijn precies zo. en ze doen het ook perfect;)
     
  16. # 1

    # 1 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoort volgensmij niet dat ik het er alleen met een kleine platte schroevendraaier eruit kan krijgen en dan nog heel veel moeite moet doen. En ik heb het over het kabeltje hé niet de baterij.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  17. WiRi

    WiRi Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Vtec, ik had ff een vraagje, welk pakket heb jij bij wehkamp besteld premium of core? ik heb nl ook een xbox360 (premium) besteld daar en bij mij staat nog steeds 2 weken bij orderstatus :mad: . en hoelang geleden heb je hem besteld?
    (ik nu 6 weken geleden.)

    alvast bedankt :)
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zit ie ook goed vast bij het draadje, gewoon het draadje pakken en een goede ruk eraan geven, werkt perfect:+
     
  19. boatfreak

    boatfreak Guest

    Weet iemand wanneer hij bij de freerecordshop binnenkomt? of bij de dixons

    mzzls......Daniel.......
     
  20. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook binnen gekregen van bartsmit.com binnen 2 dagen binnen is wel lekker opzich
     

Deel Deze Pagina