[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

  1. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit, maar dan ook nooit, zo'n slecht bestuurbaar vliegtuigje gezien als in san andreas. Dat kloteding gaat alle kanten op, 't lijkt wel net fout in de besturing; kom nu niet aan met de q en de e knop, want 't werkt allemaal voor geen meter.
     
  2. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt best mee vind ik hoor... maar zullen we in de nieuwe thread verdre gaan O-)
     
  3. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand mij kan helpen met wat ik ben aan een nieuwe game begonnen en heb al een paar missions gedaan nu zit het zo er zijn geen missions meer terwijl ik nog in Los Santos ben ten eerste ik heb geen code ingevoert ofzo en geen mod ofzo en niet alleen tijd ik kan gewoon naar de andere landen zonder dan er 4 sterren komen van de politie.

    Ik heb hiervan een filmpje gemaakt dan kunnen jullie zelf zien wat ik zie oja en nog iets ik hb het geuploud op putfile en voor de gene die niet weten hoe je het scherm moet vergroten gewoon 2 keer klikken op het scherm van het filmpje en als je weer weg wilt gaan druk dan gewoon op ESC

    Link: Kan niet verder
     
  4. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hoe je wielen kan inklappen in een vliegtuig? en dat je uit het vliegtuig kan springen met parachute?
     
  5. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC is dat geloof ik 1 ofzo, of 3.
     
  6. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar een andere stad wilt moet je geloof ik naar je vriendinnetje, ik heb eht al lang niet meer gespeeld, dus weet t niet zeker.
     
  7. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst met mappen ordenen in Windows heb ik per ongeluk mijn GTA savegame verwijderd. Ik was net begonnen aan de missies van die blinde Chinees in downtown(?).
    Is het mogelijk om mij die saving te versturen? Via PM of mail?

    Edit: De missie 'Amphibsious assault' van Wu zi mu heb ik nog wel gehaald..
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  8. Majestic12

    Majestic12 Haat mods

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah, stakker.

    /Mod post dan niks :{. Arjan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2005
  9. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Donder op &^%*, niets nuttigs te melden? Opzouten |:-
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, hij heeft nog niks nuttigs gemeld, in geen een tread.
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je hem uit je prullenbak vissen
     
  12. gribbel

    gribbel non stop user

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen.

    ik heb alle missies gedaan behalve die van cesar (heb het wel over het eerste stadje)zuig ik in.

    is er een makkelijke manier om die missie te halen of kan ik verder nog iets doen? zijn er al meer missies die ik kan doen?
    of heb ik ondertussen al andere stadjes vrijgespeeld???
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, je zult toch echt die missies van Cesar moeten halen eerst. ;) Het verhaal leidt je vanzelf de stad uit.
     
  14. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je op de PC, je eigen muziek in het spel kan gebruiken?? Ik weet niet in welke map het moet..
     
  15. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    In Mijn Documenten staat een mapje. Kon geloof ik ook in een andere map, maar moet je maar ff kijken op de bekende fansites. Is alweer een tijdje geleden dat ik San Andreas heb gespeeld :)

    Ben er weer mee begonnen om te kijken hoe die 360 controller er mee werkt. Ik heb wel SAAC van http://toca.game-editing.net moeten downloaden en configureren om de rechterduimstok te laten werken. Laat het hier ff weten, want het was nogal wat zoekwerk

    edit: uhum, misschien toch maar de xbox versie halen. Na de controller redelijk geconfigureerd te hebben, dacht ik ff wat rond te rijden en natuurlijk een potje poolen. Ging naar binnen en spel draaide daar 3x keer zo snel als buiten. Hmm, gaan de potjes iig snel. Op een gegeven moment verloren, dus wat doe je als brave burger. Juist, die poolkeu testen }:] Niet dus, ik mep 1 keer en hij mepte dus zo snel dat dit het nieuwe record Wasted was 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  16. --<)Sandro(>--

    --<)Sandro(>-- The Green Maker

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    @ xboxwizz

    Gewoon naar ''mijn documenten'' gaan, daar bevindt zich als het goed is de map ''GTA San Andreas User Files''. Als je die open zie de map ''User Tracks'' en daar kan je je mp3 files in doen.

    Dan start je het spel op en klikt op: Options/Audio Setup/User Track Options/Scan user tracks.
    Dan moet je als het goed is je eigen muziek kunnen afspelen.
     
  17. tiez_1986

    tiez_1986 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer loopt die killer er dan precies wel? moet je iets doen om hem te zien te krijgen? en waar loopt die precies? (er zijn namelijk meerdere vervallen hutjes)
     
  18. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat er na 1000 posts een nieuw deel werd aangemaakt..
     
  19. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    huh de hoe ? 1000 posts voor een killer (Yetti). Hoe bedoel je dat. FF terug te komen op de Yetti. Er is al veel over gepost op zowat elk forum. Sommige mensen beweren inderdaad dit vreemde wezen (nog het meest lijkend op een figuur uit Fable) te hebben gezien en sommige hebben hem zelfs gefotografeerd ! Maar of en wanneer je hem ziet is het nog een beetje vaag over.

    Als men het over het gebied heeft naast San Fierro Airport dan is dat daar in de buurt van die ene missie van The Truth... Of op die hele hoge berg. Met het vliegtuig er boven op.

    Dit is de meest bekende screen her en der op t www.
    http://gtaplanet.bonusweb.cz/obrazek/zahady_yetti_img3.jpg

    Dit is het gebied waar j hem het meeste kan tegen komen...
    http://gtaplanet.bonusweb.cz/obrazek/zahady_yetti_mapa.jpg

    _0/
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net gta op mn nieuwe pc geinstaleerd en nu zit ik met een probleempje alle rook/schaduw effecten hebben een groene kleur dit ziet er heel vreemd uit en is nogal storend. Waar kan dit aan liggen en komt het jullie mischien bekent voor?
     

Deel Deze Pagina