Wat een hoge cijfers zeg! Op veel sites aangeprezen als beste spel ooit voor de xbox: xbox.gamezone.com: On a must-play scale of 1 to 10, this game is a 20!! After playing Splinter Cell, it became very clear that its release is going to be the biggest Xbox gaming event of the year. Avg Ratio: 97% "Splinter Cell™ is a really ambitious title that reaches unparalleled visual quality and innovative action packed game play thanks to Ubi Soft's highly modified version of the next generation Unreal™ Engine". Gamerankings.com 100 TotalGames.net The masterpiece that is Splinter Cell gets under your skin and stays there for a very long time... The kind of game you do want to go through over and over simply because it is a delight to play around with... A true work of art. 96 Official Xbox Magazine By fully intersecting its Xbox-caliber visual and audio presentation with wide-open stealth action gameplay, it submerges you in a gripping, nerve-pounding atmosphere that will leave you begging for more. Ik denk zelf dat de 2 spellen niet echt te vergelijken zijn en beide op hun eigen manier TOP zijn. Maar goed, morgen heb ik Splinter Cell hier thuis en ik kan niet wachten tot ik hem kan spelen Heb dezelfde kriebels als toen ik HALO kreeg .
Morgen, ligt 'ie er dan al? Ik koop morgen eerst ff de nieuwe OXM om de demo te checken. Ik kijk naar zoveel spellen uit dat ik namelijk geen geld meer overhoud! But they're all worth it! Goede cijfers trouwens, maar dat was me al eerder opgevallen. de beelden op gamekings zagen er erg goed uit, veel beter dan het demo-filmpje op de Xbox DVD dat bij de PU zat, nee, dit wordt zeker een toppertje. wat zeg ik, dit is de KLAPERRRRR van het jaar!
Waar is die OXM in godsnaam te koop, ik heb vandaag bij de bruna en de boekelier gekeken maar nergens te vinden hoor. btw ik heb in almere-buiten gekeken.
bruna hebben ze em nu niet, omdat de vorige alles is verkocht, en ze nu wachten op de nieuwe.. ennuh.. halo-SC.. niet te vergelijken.. 2 games super in hun eigen soort.
Halo en splintercell zijn beide gewoon magnifieke games. Het zijn zo twee verschillende genres dat je het inderdaad niet met elkaar kan vergelijken (fps en stealth)
Mwah splinter cell is voor 4 dagen de beste game die je ooit heb gezien maar daarna blijft halo gewoon voor altijd leuk o ik ga nu ff co-up doen met me broetje mazzzell
me 2.., maar wanneer komt de nieuwe OXM uit en waar? ik woon in dr88 en er zijn hier verschillende boekhandels... zitten er dan ook demo discs bij??
Splinter Cell is inderdaad een pr8ig spel, ik heb het geleend. Maar het spel wordt na een tijde wel minder.
sjezus splintercell is gewoon Niet leuk hoor het is hetzelfde steeds in een ander level mensje doden mensje verstoppen, mensje doden mensje verstoppen echt fucking saai en dan maar 2 wapens VEEEL ste weining, en dat acrobatiek heb je echt niet nodig ofzo behalve op maar een paar stukken, de ai is helemaal dom in de eerste keer dat je gaat abseilen door dat raam worden opeens die troepen geactiveerd via radio, als je gewoon buiten aan re richel hangt kijken ze niet eens :| das toch het eerste waar je kijkt bij zo'n kapot raam??
Halo en SC zijn niet met elkaar te vergelijken, want het is maar net waar je van houd. In hun eigen genre zijn ze de beste. Punt.
Idd, Als je van sneaken en rustige gameplay houdt kies dan voor Splinter Cell, als je van knallen houdt kies dan voor Halo. 't is net wat je wilt hebben.
skeaken en/of schieten in 1 game..., waarschijnlijk gaat halo 2 dat worden, en voor november denk ik dat ik wel vooruit kan met Brute Force