1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge meneertje ongeduld......als je vindt dat je niet goed en snel genoeg geholpen wordt dan zoek je je heil toch ergens anders.......er is op elke vraag nu eenmaal niet snel een passend danwel bevredigend antwoord te geven. Geef het even de tijd.
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304

    Ik heb daar nog nooit van gehoord. Het enige verschil wat ik altijd te horen krijg is dat de kabel (het analoge signaal) door veel TV's wordt gedeeld en daarom is het beeld slechter, niet vanwege de electriciteit, maar goed het zou kunnen dus meer dan dit kan ik je ook niet helpen.
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ligt er maar net aan wat voor stekkerdoos je gebruikt.
    heb je er een uit de bouwmarkt dan zal het eerder nadelige effecten hebben dan voordelige.........je kan het best de verbruiker zo dicht/kort mogelijk bij de bron houden....geen snoeren en lussen van 10 meter ertussen dus.

    koop je iets van hele goed kwaliteit [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/isotek%20stekkerdoos.jpg[/plaatje] zoiets dus

    dan zit er naast overspanningsbeveiliging ook nog een lijnfilter in die de stroom helemaal afregeld tot een schone 220v 50 hertz.

    een dingetje rest nog....de prijs.

    stekkerdoosie uit de bouwboer=5 euro
    heel goed stekkerdoosie bij de vakman=>250 euro.....of meer.

    succes ermee.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Forums zijn er om kennis te delen en om te discussieren.
    Dat jij niet per direct het antwoordt hebt gekregen dat je wilde hebben, heeft daar niets mee te maken.

    Eén centrale thread is in de meeste gevallen voor zowel de members als voor de crew overzichtelijker. Onder andere in het PC Hardware forum werkt dat al ruim vijf delen prima.

    Ik vind het een beetje zwak om alles af te kraken, alleen omdat je niet het gewenste antwoordt hebt gekregen.

    Of je de tv nu hebt aangesloten op een stopcontact of op een stekkerblok, heeft geen invloed op de beeldkwaliteit. Ik denk dat de verkoper het heeft over de antenne-aansluiting. In winkels wordt het antennesignaal flink versterkt zodat alle tv`s een goed signaal ontvangen. Dat heeft namelijk wel invloed op de beeldkwaliteit (ruis e.d.).

    Een stekkerdoos met overspanningsbeveiliging is wel beter voor je apparatuur. Als er op het lichtnet een piekspanning optreedt (bijv. door blikseminslag) zou normaal je apparatuur een opdonder krijgen. Vaak gaat het allemaal wel goed, maar niet altijd. Op zo`n blok met een overspanningsbeveiliging wordt in zo`n situatie direct de spanning naar de apparatuur toe afgesloten.

    Een stekkerblok heeft een bepaalde capaciteit. Dus als je teveel stroomvretende apparaten op één stekkerdoos aansluit, gaat dat niet goed werken.

    Er zijn apparaten die het lichtnet vervuilen doordat ze van een minder goede kwaliteit zijn. Als zo`n apparaat op hetzelfde stekkerblok is aangesloten als je tv, kan het mogelijk zijn dat je daar last van hebt. In de vorm van krakend geluid of iets dergelijks, of storingen door het beeld (strepen).

    Een goed stekkerblok is dus over het algemeen beter voor je apparatuur. Je loopt minder risico`s ten aanzien van blikseminslag. Dus het is in deze vorm wel bevoordelijk voor de levensduur van je tv :).
     
  5. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    :)


    Nou,

    Ergens in een vaag verleden nog energietechniek gestudeerd, en zelfs bij een energiebedrijf gewerkt haha

    Het maakt helemaal niets uit. Vanaf de opwekking van elektriciteit tot jouw TV zitten er zowiezo al tientallen km tussen en bergen randapparatuur. Stroom heeft gewoon de neiging om lekker te "stromen" en als je er dan iets op aansluit, gaat het gewoon lekker verbruikt worden.

    Jouw vragen:
    1) dit heeft niets met de stroomvoorziening te maken. Beeldkwaliteit is daar volkomen onafhankelijk van.

    2) de verkoper lult echt volkomen uit zijn nek haha Thuis zit je aan datzelfde leuke grote elektriciteitsnet. Ziet dat maar als een enorme berg snoeren en stopcontacten.

    :cool: nee. Stroom is stroom.

    Het enige voordeel wat je zou kunnen behalen is een overspanningsbeveiliging tegen spanningsfluctuaties op het net, of een mooi gefilterd 50 Hz signaal (wat ook onzin is omdat de Hz fluctuatie bijna bij alle apparaten vrij ruim is).

    Mario
     
  6. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn bestelling voor de samsung le32m51b geannuleerd, had hem 30 november besteld en was nog steeds niet geleverd. In plaats daarvan de le32m61b besteld. Heb nog korting gekregen omdat ik al zolang heb moeten wachten.
    Ben eigenlijk blij dat samsung hem niet kon leveren, nu krijg ik de nieuwere versie en tegen een lagere prijs. :)
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe das tleven he langer wachten hoe beter gerief je hebt hehe.
     
  8. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit sinds gisteren een Sony Bravia KLV-S32'' in een woord fantastisch! UPC kabel signaal is al heel behoorlijk. (had er minder van verwacht). DVD films mooi maar je ziet dat de tv veel en veel meer kan. XBOX360 geweldig! Wat een kleuren. Geen gosting, firmware problemen ect. Ik had bijna een Le32R51B gekocht. Maar na veel onderzoek bleek toch de Bravia er boven uit te gaan. (niet alleen de prijs!) Enige minpunt is dat ik 2 dode pixels heb. Die ik overigens niet kan zien omdat het scherm zo ontiegelijk groot is.

    Tv is voor op de slaapkamer vandaar! Ik ben van 50cm naar 32'' gegaan!
    Bedankt voor jullie hulp op dit forum.
    Ik speel weer verder...
     
  9. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd.......wat een beauty he....

    Ik neem aan dat je er wel mee terug gaat......
     
  10. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  11. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou Sony hem terug nemen als ie 2 dode pixels heeft? Ik zal maandag eens bellen. Eigenlijk maakt het niet zo veel uit aangezien je ze niet eens ziet zitten. Scherm is zo belachelijk groot. In de winkel tussen allemaal andere tv's leek hij wat kleiner. maar nu voor mijn bedje is het toch wel massiveO-)
     
  12. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel prima uit, alleen ik vind altijd dat de behuizing van de wat goedkopere modellen lelijk is en de kiertjes niet overal even mooi zijn.
    En hij heeft een resolutie van 1280*768 en dat is volgens mij 15:9 en dus geen 16:9.

    Is het voor jouw geen idee om naar de 23" Samsung R-serie of een 27" T-serie te gaan kijken? (LE23R41B of de LE23R51B, en deLE27T51B)

    Deze zijn van een A-merk, misschien iets duurder maar dan heb je er wel wat voor!

    suc6
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  13. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    3 februari is het dan zover, dan krijgen we onze Philips 37PF9830!

    :D:D:D:D
     
  14. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens aan beuker vragen.....die laat hele fabrieken overuren draaien..
     
  15. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik idd nog ff verder kijken;)
     
  16. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ff nog een vraagje. als je nog via de kabel tv kijkt. is het dan echt zo erg kwa kwaliteit vermindering in vergelijking op de normale tv. dus dat ie meer gaat ruisen. of valt t wel mee
     
  17. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    vanop een afstand van een meter of 3 is het bij mij redelijk goe beeld, maar als ge vlakbij tv staat trekt het inderdaad op ni veel via de kabel.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    De vetste lcd :cool: Ben er momenteel ook voor aan het sparen, hoop dat ie rond de zomer 600 euro goedkoper is ofzoO-) Vooral omdat dan ook de nieuwe philips lcd's uit zijn met hun nieuwe lcd techniek. Echt uber scherm, maak er wat pics van als ie aan je 360 hangt:cool:
     
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker 1 van de mooiste qua design, maar weet iemand of die ambilight zo een grote toegevoegte waarde is als je die televisie vergelijkt met bijvoorbeeld de Sammy LE32M51B?

    voor mijn kamer is een 37 inch iig te groot...
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als je die samsung en philips naast elkaar zet dan valt de beeld kwaliteit wel op. De 32 inch versie van philips is ook verkozen tot beste lcd van het jaar door één of ander belangrijke prijs.

    Dat ambilight is gewoon een gizmo wat wel leuk is, maar je kan ook zonder ;)

    Ik zou als ik jou was even doorsprane voor de 32 inch versie van philips, helaas is de 32 inch versie niet full hd, wat de 37 inch versie wel is, maar die samsung is ook niet full hd. Maar ik ben dan ook een groot liefhebber van die philips, dus vergeet mijn gewauwel maar ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina