Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    en zijn jullie er al over uit, dat het kan?
     
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    snelle vraagje

    wat zijn ook alweer de snelheden die je moet hebben voor Xbox Live?

    k bedoel de download en upload snelheid van je internet

    heb ff nodig voor een vriend
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt breedband inernet nodig .. de snelheden van tegenwoordig zijn voldoende maar ik zou lite abo's vermijden
     
  4. bunkerfreak

    bunkerfreak Devilraiser

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe gamertag bijmaken

    Ik zit met het volgende probleem:

    Ik heb een xbox 360 met een xbox live gold prepaid card voor 12 maanden.
    Ik heb zelf in het begin al een gamertag gemaakt voor mijzelf, maar wil een nieuwe gamertag maken voor mij broer die dan ook via xbox live kan spelen. Ik heb dus zijn gegevens ingevuld en als ik dit allemaal heb doorgelopen kom ik op een gegeven moment op een scherm waar ik moet kiezen wat voor abbonement ik heb. Ik kies dus voor een prepaid card en moet mijn code weer invullen. Dit heb ik dus gedaan maar dan zegt dat de code al bestaat. Ik heb dit opnieuw geprobeert om te kijken of ik niet zelf een verkeerde cijfer of letter verkeerd heb ingedrukt maar dit klopt gewoon allemaal. Kan iemand mij alstublieft helpen
     
  5. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: laat maar..
    Nouja , dit was mijn vraag:

    Als je op xbox.com een account aanmaakt.. hoe krijg je hem dan op de 360? Met console registratie? Ik had de serial(of hoe noem je dat nummer?) ingevuld, maar dan gebeurt er niets? En als ik gewoon het email adres gebruik dat ik op xbox.com heb gebruikt, zegt hij terecht dat die al in gebruik is bij een xbox live account.
    antwoord was simpel, gewoon op de xbox zelf bij xbox live : recover gamertag from xbox live
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  6. Don69

    Don69 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Chello Light abonnement en dat werkt prima hoor. Had ook heel lang twijfels of het wel goed genoeg was voor online gamen, maar het werkt nu perfect. Mijn probleem zat 'm in de router bleek achteraf.
     
  7. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox Live abo loopt binnenkort af.
    Nu heb ik al XBox Live sinds dag 1 op de xbox.
    Dus loopt mijn abonnement via een Credit Card, ik zou dit graag willen veranderen naar pre-paid aangezien de CC niet van mij zelf is.
    Kan ik gewoon een kaart kopen of moet ik die CC eerst weghalen ofzo??
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan gewoon een kaart kopen
     
  9. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje : heeft die gamerep eigenlijk veel nut of invloed?
    ik heb momenteel 5 sterretjes achter mijn gamertag,maar als ik de reviews bekijk dan heb ik 100 procent avoided achter mijn nick omdat ik te vroeg zou quitten,nouja ik weet ook hoe dat komt hoor.
    die gozer bij perfect dark was keiirritant en zat steeds luid bitch te roepen,heb dan gequit.
    dus denk ik dat die achteraf een playerreview heeft gedaan,maar heeft dat ook veel effect? want ik snap het niet zo goed
     
  10. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heeft zeer weinig effect op je sterren.

    Het geven van review aan iemand anders, is vooral zodat je niet meer die mensen tegenkomt (of juist wel). Al werkt dit niet zo heel goed in de praktijk, omdat ik vaak genoeg nog van die mensen tegenkom die ik een slechte rep heb gegeven.

    Heb vaak bij PGR 3 (vooral 1 tegen 1 races) dat iemand vanaf de start al de hele tijd op me inrijdt, me laat spinnen etc., ik doe niks terug en haal hem in (zonder hem te raken) en win met 9 sec. dat ik bijv. slechte reputatie krijg vanwege "unsportive"...
     
  11. crossfire_nl

    crossfire_nl Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde probleem. Dus is het mogelijk dat je op 1 abbo meerdere live profielen heb? Want ik word er poep ziek van dat hij op mijn tag bezig is.:'-(
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet, je kan wel met een Premium 360 3 accounts aanmaken, die allemaal een maand gratis op Live Gold kunnen. Na die maand zal je per account een Live abonnement moeten kopen.

    Wil je een 2e Live Account aanmaken, kies dan Silver, de Abbonementkaart die je voor je eigen account heb gebruikt kan je weggooien, want die gelden dus maar voor 1 account. Met een Silver Account kan je niet online spelen, maar je kan er iig wel snel 1 maken. Daarbij zijn die accounts zeer gemakkelijk om te zetten naar gold, door simpelweg opnieuw een abbokaartje in te voeren op zijn account.

    Dus voor de duidelijkheid, Per account moet je een abonnement kopen. Ik weet dat het een behoorlijk klotestreek is van Microsoft (gezien je met zijn tweeën op één 360 niet meer kan spelen dan iemand die 1 account heeft), maar het is niet anders. Jullie kunnen er 100% van uit gaan dat mijn verhaal klopt, want ik heb zelf ook 2 accounts, ik 1 en mijn broertje 1.
     
  13. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook even een vraag, ik weet niet of ie al eerder is gesteld, heb niets kunnen vinden namelijk. maar als ik een nieuw xbox-live account aanmaak op de 360 kan ik die dan ook gebruiken op mijn oude xbox, want ik speel nog wel eens halo2 en die draait niet zo lekker op de 360
     
  14. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik mijn Xbox Live Gold wil verlengen met 12 maanden en dus een prepaidcard moet kopen, is het dan mogelijk om een andere gamertag te nemen?
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Het antwoord staat 2 posts boven je.
     
  16. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u, net wakker. ;)
    Dus wanneer ik 12 maanden Live aanschaf kan ik een ander account maken maar ik heb ook de keuze om verder gaan met mijn huidige account?
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt .. als je je huidige naam wilt aanpassen om je achievements te behouden .. dan moet je 800 ms points betalen (10 euro). Dit heeft microsoft gedaan omdat anders iemand elke dag zijn naam veranderd. Als de gebruiker een andere naam wilt is het dan ook een bewuste keus
     
  18. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien een domme vraag maar ik heb mun xbox 360
    nu op live met gratis trail maar hoe kan ik dan online spelen kan niks vinden
    en nog een vraag maakt het verschil als je een andere utp kabel gebruikt dan die je bij de 360 hebt gekregen alvast bedankt
     
  19. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuw @live.nl adres aan gemaakt en ik wil dat voortaan daar alle informatie van de Xbox heen gaat. hoe en waar kan ik dit veranderen?
     
  20. Brogus

    Brogus Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live

    Ik heb hier nog wat oude xbox games liggen, die wel compatible zijn met de 360. Kan ik die online spelen als ik op mn xbox 360 xbox live gold koop of niet?
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina