Verbindingsproblemen, help!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kevf, 22 jan 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb sinds een aantal dagen echt veel verbindingsproblemen en ik weet niet wat ik er aan moet doen. Mijn pc heeft enorm veel moeite met het laden van webpagina's. Het ene moment geeft ie allemaal time-outs, dan werkt het weer eens om een aantal keren te refreshen en soms gaat het gewoon snel zoals het hoort. Ik heb al van alles geprobeerd, meerdere browsers (IE, Firefox en Avant (is een vorm van IE)), firewall aan en uit (instellingen staan goed) en heb Antivir Guard meerdere keren laten checken evenals hitman pro en nog een aantal cleaners.

Download proggies werken prima, evenals xbox live. Met mijn 360 lukt het dl'en ook prima. Het probleem lijkt echt bij pagina's te liggen

Iemand hier tips ideeen of trucs? Want dit is echt Kl!$%te |:-

2. Yggdrasill

Yggdrasill The Chaotic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dezelfde probleem. Volgens mijn provider, hoort alles gewoon te doen. Maar toch werkt het half. Alleen deze site werkt voor mij goed.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Anders moet je eens een HijackThis log maken en dat posten op het forum van
    www.antispywareoffensief.nl/forum. Daar helpen profesionals je als er ergenst een fout zit.

4. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook wel eens gehad, en na een clean install van winxp was het weg

maar dat is natuurlijk geen oplossing...

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daar heb ik nu echt geen zin in, heb xp geeneens meer liggen |:-

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Post is een HijackThis log hier, kan je gelijk zien of 't met malware te maken heeft.

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Kan hij doen jah maar ik adviseer hem ook op de site van antispywareoffensief te zetten. Dat zijn de pro's :).

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vandaag doet alles het weer prima. Echt te vaag. Ik ga zeker even die sites bekijken. Tnx!

Deel Deze Pagina